Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 4 juni 2014 - 10:23:
Ik begin echt zo het gevoel te krijgen dat ik mezelf heel langzaam kwijt aan het raken ben. Er zijn zoveel dingen op een relatief korte periode gebeurt en ik heb het steeds moeilijker om overal mee om te gaan.


Neem even lekker tijd voor jezelf. Ga elke dag een rondje lopen, zet je muziek lekker aan, doe wat je leuk vindt. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 juni 2014 - 11:03:
Ik begin echt zo het gevoel te krijgen dat ik mezelf heel langzaam kwijt aan het raken ben. Er zijn zoveel dingen op een relatief korte periode gebeurt en ik heb het steeds moeilijker om overal mee om te gaan.
Heel veel sterkte met alles, lieve Pauline. Gaat het ondertussen al beter met de retentie? Weten ze wat het is?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 5 juni 2014 - 15:34:
@HaiiroNoNeko
Sporten doe ik wel maar ik moet studeren voor examens.
Ik heb die van vandaag al gemist door ziekte...

@Emms
Nog steeds niet en ik heb sinds zondag last van enorme hoofdpijn aan de rechter kant van men hoofd met druk op dat oog.. morgenavond heb ik een afspraak bij de neuroloog.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 juni 2014 - 16:05:
@Pauline sterkte Dat klinkt allemaal niet zo leuk zeker niet als je examens hebt.

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 5 juni 2014 - 18:26:
@Pauline: succes met je examens dan! Daarna gewoon lekker veel tijd voor jezelf nemen! En succes met al het andere

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 6 juni 2014 - 8:52:
@Jen: Is het ook niet, het is nu al anderhalve maand en ik begin het wel stilaan beu te worden. Vanavond ga ik misschien iets meer weten maar wat hij ook zegt, het is niet positief. Als ze het gevonden hebben is het waarschijnlijk MS, als ze het niet gevonden hebben weet ik het nog steeds niet en ga ik waarschijnlijk doorgestuurd worden naar een universitair ziekenhuis en dat wil zeggen dat ik dan nog meer onderzoeken moet ondergaan.

@HaiiroNoNeko: dankjewel! Al dat ik nu ook zo nu en dan wel eens heel even ontspan hoor, anders kan ik het niet volhouden.
Ps heb je een iets kortere roepnaam ofzo?

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 6 juni 2014 - 9:10:
@Pauline: Shiro

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 juni 2014 - 11:32:
@ Pauline: heel veel sterkte vanavond.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 juni 2014 - 12:24:
@pauline sterkte

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 juni 2014 - 19:05:
Heel erg veel succes vanavond, laat je ons horen wat je te weten komt? <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 juni 2014 - 19:28:
Heel veel succes en sterkte Pauline<3

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 6 juni 2014 - 20:45:
Ik kom echt gek!
Ik ben vanavond dus naar de neuroloog geweest.
Het goede nieuws is dat het geen MS is. (anders gaan ze dat over een paar jaar pas weten)
Het minder goede nieuws is dat ze dus nog steeds geen idee hebben wat het wel kan zijn. Ze gaan me nog 2 keer onder de scanner leggen eind deze maand voor een nmr van men boven en onderrug. De week erna heb ik dan een afspraak bij de neuroloog die dan ook nog een test gaat doen en dezelfde dag bij de uroloog die dan waarschijnlijk een urodynamisch onderzoek gaat doen.
Ze willen me ook volgende week eens naar een gynaecoloog sturen die daar ook nog afwijkingen moet uitsluiten.
Voor de rest zitten ze wat met hun handen in het haar.
Tot dan moet ik dagelijks ook een hele hoop medicatie nemen en dus half gedrogeerd studeren en men examens maken.
Daarbij komt nog dat de mutualiteit mijn grootste kost (die sondes) niet wil terugbetalen dus ik verdoe een 9-12 euro per dag om gewoon maar naar toilet te kunnen gaan...
Dit is echt een beproeving voor mijn geduld en volhoudingsvermogen want het is mentaal echt uitputtend en ik weet echt niet hoe ik het moet blijven volhouden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 juni 2014 - 22:51:
Oh pauline =( ik kan me echt alleen maar voorstellen hoe k*t dit voor je is. Veel sterkte meis<3 *hugs*

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 8 juni 2014 - 19:40:
Dankje Iv, komt wel goed, ben blij dat ik steun heb van vrienden en jullie hier... al dat het soms toch moeilijk is om positief te blijven...

Annevx
Annevx

Annevx is offline

[1]
Annevx zei op 8 juni 2014 - 22:56:
Wow, heftig meiden !
Maar jullie staan er niet alleen voor !



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17