Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 sep 2014 - 22:12:
SHUS CYN. You are beautiful <3 Really really reall beautiful!

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 7 sep 2014 - 18:54:
Vanochtend toen ik wakker werd en beneden kwam, vertelde mijn moeder dat ze 's nachts naar het ziekenhuis was gegaan met mijn vader. Hij had waarschijnlijk een hartaanval. Gelukkig bleek er in het ziekenhuis niets aan de hand te zijn, maar het is niet fijn wakker worden

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 7 sep 2014 - 20:18:
Ohjee. Gelukkig dat dat goed is afgelopen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 7 sep 2014 - 22:32:
Gelukkig wel inderdaad.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 sep 2014 - 18:59:
Kan iemand een pil uitvinden om vermoeidheid tegen te gaan.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 15 sep 2014 - 21:39:
Precies! Dat ding heb ik ook nodig.
Jezus. Ik word echt depressief van rekenen. Ik weet dat ik nog maar twee week op school zit maar ik moet nual een toets maken en als ik die niet haal heb ik bijles nodig en ik weet dat dat wel goed voor me is want ik ben gewoon zo slecht in rekenen maar ik heb nu al bijna geen tijd meer voor mezelf.
Ik zit er echt even doorheen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 sep 2014 - 22:16:
Het is wel beter dat ze dat nu al doen. Als ze dat pas rond je eindexamens doen, zak je straks op die rekentoets. Dán baal je pas echt.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 sep 2014 - 11:19:
@Jen dat had ik vorig halfjaar ook. Echt balen maar het komt goed met bijles!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 16 sep 2014 - 11:40:
Ik heb gewoon standaard rekenlessen. En daar ben ik stiekem wel blij mee, want eerdere jaren moesten we altijd wel de toetsen maken, maar kregen we van school geen enkele mogelijkheid om te oefenen.

Ik baal er gewoon echt van dat ik zo moe blijf. Ik ben weer aan het opbouwen, en ik zou twee dagen school toch echt weer aan moeten kunnen, maar het lukt gewoon echt niet en ugh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 sep 2014 - 11:47:
Take it easy, Dare. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik kan me zo voorstellen dat jezelf nu overbelasten alleen maar funest zou zijn. En je druk maken ook. 't Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar doe lekker rustig aan, dan komt het waarschijnlijk sneller goed dan als je jezelf gaat pushen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 sep 2014 - 12:01:
Wat Bo zegt.
Hebben ze eigenlijk al geconstateerd wat het is? Of zijn ze er van overtuigd dat het Pfeiffer is?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 16 sep 2014 - 13:39:
You're right *takes a deep breath*. Danke <3

En oui, ze hebben geconstateerd dat het een burn-out is, en dat ik eerder Pfeiffer heb gehad.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 sep 2014 - 13:53:
Oke. [wauw laatst kwam er nog in het nieuws dat jongeren van onze leeftijd steeds vaker een burn out krijgen.] Wel fijn dat ze weten wat het is. En wat Bo zegt. Doe alles op je eigen tempo. Ik weet zeker dat als je het gaat dwingen dat het nog erger wordt.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 sep 2014 - 14:38:
@Marit dat had mijn vriendin ook in de 3e. Nu is zij niet zo iemand die zich gelijk helemaal druk zou maken om alles (Niet dat ik zeg dat jij dat doet, maar zo iemand zou ik wel zijn bijvoorbeeld XP) Ze is ook gewoon over gegaan, dus ik zal je inderdaad niet teveel druk moeten maken en rustig aan doen.

@Cyn Ja maar ik heb het idee dat als ik bijles krijg, dat ik echt in de knoop kom met alles.
Eigenlijk moet ik gewoon echt leren om te plannen, want zo raak ik alleen maar meer gestrest.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 sep 2014 - 14:54:
@Jenn; Ook jij moet even rustig ademhalen en even alles op een rijtje zetten.
Je bent nu drie weken met school bezig toch?
Je hebt moeite met rekenen. Nu heeft school jou bijles aangeboden hiervoor. Ik zelf zou dit met beide handen aangrijpen. Zij moeten jou het kunnen uitleggen zodat jij het ook snapt. En dat het kwartje bij je valt hoe je sommige dingen moet doen. En als je in de knoop komt met je andere huiswerk, meld dit dan bij je mentor/mentrix. Dan is hij/zij tenminste op de hoogte. En zet in een schema wat je allemaal gedaan moet hebben per dag/week. Streep af wat je al gedaan heb en kijk hoe je zit met je tijd voor die dag/week. Kijk wat je wel kan doen, kijk wat je niet kan doen. En als je dat ene to do ding gedaan heb, geef je zelf dan een soort schouderklopje. Dus bijvoorbeeld een pauze van 10 minuutjes of pak een koekje of weet ik veel wat.
En als je wilt zeuren over alles. Weet je ons te vinden.
Voor meer tips en trics. Bel dan: blablablaa. Nee grapje. Je weet mijn Prive inbox te vinden. Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20