Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 sep 2014 - 18:58:
@Yaar, dat was waarschijnlijk omdat er een boek over dat onderwerp uitkwam, toch? Want dat was van mijn hoofdredacteur en twee van mijn collega's zaten erin en volgens mij was het toen best veel in het nieuws.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 sep 2014 - 20:18:
@Daan: geen idee. Ik heb het op Telegraaf.nl gelezen. Daar stond het boven aan de pagina dus vond het wel interessant.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 sep 2014 - 22:12:
@yara ten eerste, wat ontzettend lief. Bedank voor ht advies ik ga er zeker wat mee proberen te doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 sep 2014 - 19:29:
Guys, m'n commissie is zegmaar zo goed als officieel afgerond. Morgen komen we voor het laatst bij elkaar en het is zo raar & I'm slightly sad.

Meadonroe
Meadonroe

Meadonroe is offline

[7]
Meadonroe zei op 21 sep 2014 - 17:21:
na de dood van m'n zus & stiefvader, ben ik een beetje beginnen dwalen. algauw ben ik beginnen brossen, waardoor ik mijn school niet heb afgemaakt & uiteindelijk ook in aanraking kwam met de jeugdrechtbank. hierdoor ben ik me beginnen afzonderen van de wereld & raakte ik in 'kleine' dipjes terecht. Ik werd bitter, ontwikkelde een milde social anxiety, die me ervan weerhoudt met leeftijdsgenoten een gesprek aan te gaan, zonder mezelf eerst mentaal helemaal af te breken. Dit leidde natuurlijk naar het verliezen van contact met vrienden & het verwateren van vriendschappen waarin ik dan weer wel slaagde te sluiten. Geen vrienden leidt naar verbittering & je verliest geleidelijk aan het geloof in vriendschap & je vertrouwen in de mensen. Momenteel gaat het ietsje beter, maar dat Kt gevoel van alleen zijn is er nog steeds & dat maakt je zo onzeker ..

Dat moest er even uit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2014 - 22:20:
na de dood van m'n zus & stiefvader, ben ik een beetje beginnen dwalen. algauw ben ik beginnen brossen, waardoor ik mijn school niet heb afgemaakt & uiteindelijk ook in aanraking kwam met de jeugdrechtbank. hierdoor ben ik me beginnen afzonderen van de wereld & raakte ik in 'kleine' dipjes terecht. Ik werd bitter, ontwikkelde een milde social anxiety, die me ervan weerhoudt met leeftijdsgenoten een gesprek aan te gaan, zonder mezelf eerst mentaal helemaal af te breken. Dit leidde natuurlijk naar het verliezen van contact met vrienden & het verwateren van vriendschappen waarin ik dan weer wel slaagde te sluiten. Geen vrienden leidt naar verbittering & je verliest geleidelijk aan het geloof in vriendschap & je vertrouwen in de mensen. Momenteel gaat het ietsje beter, maar dat Kt gevoel van alleen zijn is er nog steeds & dat maakt je zo onzeker ..

Dat moest er even uit.
Jeetje, wat ongelooflijk heftig allemaal! Ik kan me totaal niet voorstellen hoe vreselijk dit allemaal voor je moet zijn, maar ik ben heel blij voor je dat dat nu wat beter met je gaat. Hopelijk blijft de stijgende lijn er in en gaat het steeds beter met je. Op FF kan je in ieder geval altijd je verhaal kwijt. Sterkte, meis!

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 21 sep 2014 - 22:25:
Heftig! Dat is vreselijk, maar bij ons (iedereen op FF...) kan je altijd je verhaal kwijt.
Sterkte!
Xx

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2014 - 23:12:
Wow, wat heftig. Hoewel ik me niet echt voor kan stellen hoe dat allemaal is, snap ik best dat je zo hebt gereageerd. Hopelijk blijft het beter gaan aanhouden & gaat er een stijgende lijn in zitten, zoals Emma al zei.
Hopelijk voel je je hier inderdaad veilig genoeg om je verhaal kwijt te kunnen *plethug*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 sep 2014 - 17:46:
I've got nothing. Honest to God, I've got nothing. Except for a giant hole straight through my life.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 29 sep 2014 - 8:43:
Capt'n, *hug*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 sep 2014 - 9:06:
I've got nothing. Honest to God, I've got nothing. Except for a giant hole straight through my life.

I don't know what happend. But, *plethug*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 sep 2014 - 13:02:
Mijn beste vriendin is depressief (officieel gediagnosticeerd door de psych) en ik heb 't gevoel dat ik haar beter zou moeten helpen / supporten, maar ik heb geen flauw idee hoe. En ik studeer psychologie. :/

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 30 sep 2014 - 14:14:
Mijn beste vriendin is depressief (officieel gediagnosticeerd door de psych) en ik heb 't gevoel dat ik haar beter zou moeten helpen / supporten, maar ik heb geen flauw idee hoe. En ik studeer psychologie. :/


M'n moeder is ook depprissief dus ik weet wat je bedoelt. Maar om haar te kunnen helpen, kan je zeggen dat je er altijd voor je zal zijn.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 sep 2014 - 14:32:
Je kan haar daar denk ik niet echt mee helpen. Ik heb het idee dat mijn vriendin op depressief is, of iets dat in die richting neigt.
Je kan haar laten weten dat het wel echt iets met je doet en goed luisteren als ze je iets verteld. Ik heb altijd wel het idee dat praten helpt. Dus praat veel met haar

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 sep 2014 - 15:28:
Ja, natuurlijk. Ik sms haar om te vragen hoe 't gaat of om af te spreken, want anders komt ze nooit het huis uit, dus ze weet dat het me bezighoudt en dat ik nog steeds graag met haar optrek. Maar 't is gewoon zo rot. Ze voelt zich rot en ):



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20