Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 okt 2014 - 15:40:
Piep daan
Maar ik vind het ook een beetje onzin dat ze dat doen. Ze heeft niet duidelijk aanggevn dat de toets daarover ging dan?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 okt 2014 - 16:43:
Dat er niet expliciet staat dat je de tweede afgeleide moet bepalen, wil niet zeggen dat je 'm niet nodig hebt though.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 okt 2014 - 23:54:
@Bo, ik (en mijn klasgenoten) ben/zijn er vrijwel zeker van dat we hem verder niet nodig hadden, though.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 okt 2014 - 0:00:
Maar het was een SE? Daarin worden/wordt toch meestal meerdere hoofdstukken/een heel boek getoetst? Of begrijp ik het nu verkeerd?
In ieder geval klinkt het best raar. Kun je je leraar niet gewoon om uitleg vragen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 okt 2014 - 11:38:
Ja, het waren twee hoofdstukken, maar het andere was algebra en dat zit er dus sowieso altijd in (behalve dan bij meetkunde). Maar goed, ik zie wel en ik vraag het wel aan m'n leraar als ik hem zie.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 31 okt 2014 - 14:54:
My best friend is Suicidal.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 31 okt 2014 - 16:20:
Ik ben hier heel lang weggeweest omdat ik in een zware depressie terecht kwam. Ik heb nu medicijnen, en we zijn erachter dat ik een dystime stoornis heb...wat inhoudt dat ik heel erg gevoelig ben voor depressies Helaas gaat die niet meer weg, en moet ik een manier zien te vinden waarop ik kan leven met de depressies die komen en gaan.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 okt 2014 - 16:47:
OH god dat is niet zo goed nieuws. IK hoop dat je dat lukt.
Welkom terug in ieder geval

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 31 okt 2014 - 19:01:
Ik heb mijn ups en downs. En dank je het voelt wel goed om terug te zijn ^-^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 okt 2014 - 19:03:
Als je ooit ergens over wil praten kan dat natuurlijk altijd hier

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 1 nov 2014 - 15:10:
Awh ik hoop dat je niet meer in zo'n dip komt, depressie is vreselijk.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 1 nov 2014 - 15:36:
@Micky: Het help misschien in de toekomst wel dat je weet wat het is. Je kunt dan voor jezelf onthouden dat je weet dat het een depressie is en misschien helpt het je om niet zomaar alles te geloven wat je hoofd dan tegen jezelf heeft. Dat dat niet allemaal echt is.
Je bent een sterk persoon en je komt er doorheen. Het hoeft niet per se weg te gaan om te laten zien aan jezelf dat je een sterk persoon bent. En hier kun je altijd alles kwijt, ieder zal naar je luisteren.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 1 nov 2014 - 19:17:
Als je ooit ergens over wil praten kan dat natuurlijk altijd hier


Awh ik hoop dat je niet meer in zo'n dip komt, depressie is vreselijk.


@Micky: Het help misschien in de toekomst wel dat je weet wat het is. Je kunt dan voor jezelf onthouden dat je weet dat het een depressie is en misschien helpt het je om niet zomaar alles te geloven wat je hoofd dan tegen jezelf heeft. Dat dat niet allemaal echt is.
Je bent een sterk persoon en je komt er doorheen. Het hoeft niet per se weg te gaan om te laten zien aan jezelf dat je een sterk persoon bent. En hier kun je altijd alles kwijt, ieder zal naar je luisteren.


Aw, aw Het is zeer moeilijk om niet toe te geven aan de negativiteit in mijn hoofd, want de gedachten die ik dan heb blijven malen en malen, net alsof ik dan in een draaikolk zit. Ik zit nu ook weer in een heel erg onzekere periode, zit letterlijk niet goed in mijn vel, voel me lelijk, wil graag een diëtiste, dat soort dingen. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook psychisch, en ga ik binnenkort weer naar de psychiater om daarover te praten. Gelukkig heb ik altijd en overal mijn schrijfsels bij me als ik schrijf, kan ik in mijn hoofd even naar een andere plek, me in iemand anders verplaatsten, en op die manier de negativiteit even wegduwen zeg maar.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 5 nov 2014 - 11:45:
(...)

Gelukkig heb ik altijd en overal mijn schrijfsels bij me als ik schrijf, kan ik in mijn hoofd even naar een andere plek, me in iemand anders verplaatsten, en op die manier de negativiteit even wegduwen zeg maar.


@Micky, schrijven helpt inderdaad erg goed. En topp dat je toch ook naar een psychiater gaat om erover te praten. Weten je vrienden het al? x

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 nov 2014 - 19:29:
Altijd als ik me goed voel, komt alles weer maar beneden gedenderd verdomme



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20