Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 9 juni 2014 - 20:52:
Heftig, ik (en denk ook wel anderen) geloof(en) in je!
En we zijn er voor je
<3 *hugs*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 juni 2014 - 17:27:
There is a war going on in my uterus. I do not like that at all. Someone give me a pillow, some chocolate and a hug. Oh and some pain medication.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 juni 2014 - 18:21:
*gives chocolate and hugs*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 juni 2014 - 9:13:
There is a war going on in my uterus. I do not like that at all. Someone give me a pillow, some chocolate and a hug. Oh and some pain medication.


Same. Het doet zelfs pijn als ik lig, na een dubbele dosis pijnstillers. En ik moet vanavond gezellig twee uur lang meelopen met de parade terwijl ik verdomme niet eens kan staan. Feest.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juni 2014 - 1:03:
Fijn ook echt, als je iemand je "beste vriend" noemt maar zodra hij een relatie heeft ziet hij jou niet meer staan. En het zal nog aan mij liggen ook, ik interpreteer alles fout. Really? Ik interpreteer het fout als jij elke dag tijd hebt om je schoolvrienden te zien en elke avond bij je lief kan zijn, maar ik mag niet langskomen, and I quote, "omdat je teveel werk hebt voor de examens"? Really? Fuck you.
Dude, ik hoef dit echt niet te pikken. Als ik alleen maar goed genoeg ben om tegen te jammeren als je problemen hebt en verder niks, dan bel je in het vervolg beter een hulplijn. Die mensen worden tenminste betaald voor zo'n onzin. Alles wat ik van jou krijg is ruzie, zwijgspelletjes, kopzorgen en een waardeloos zelfbeeld. Rot dan maar gewoon op met die nieuwe liefde van je leven en al je leuke universiteitsvriendjes en laat mij met rust. Ik vind wel iemand anders die van mij wil profiteren, maar met jou heb ik het echt gehad.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 juni 2014 - 16:07:
@ Dorien: *knuffel*
Je neemt wel de juiste beslissing though, jij bent veel te leuk om voor lief te nemen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juni 2014 - 16:49:
Thx, Emms. Het is nu al een heel schooljaar hetzelfde liedje, though. Ik maak er geen probleem van om helemaal naar hem toe te gaan met de auto of de trein, en zelfs dat mag niet. Hij zei een paar weken geleden letterlijk "je moet niet komen, ik heb mijn tijd nodig om te studeren". Vervolgens gaat hij die week élke avond uit met vrienden of lief, en de week voor de examens begonnen is hij 2 keer naar de bioscoop geweest. Like, wie doet dat? Wie kan zich dat permitteren? Maar dan ben ik de idioot omdat ik tijdens de examens geen leven heb. (ik en de rest van de wereld zijn dus de uitzondering en hij is in zijn eentje de norm.)
Maar toen hij ruzie had met zijn lief, toen kon hij mij wel bellen om te ragen en te ventileren, daar ben ik wel goed genoeg voor. En zodra hij gekalmeerd is, is het "ik ga je laten, heb afgesproken op café, doei!" Ja, fijn dan.
Ik ben ook geen fan van zijn nieuwe relatie, ik ben een beetje wantrouwig, voornamelijk omwille van hun ruzie, en hij merkt het dus sindsdien vertelt hij me niks meer (misschien een paar halve waarheden). Maar hij vindt het dan wel oké om mij snapchats te sturen van zijn lief, halfnaakt in zijn bed, bij wijze van slaap lekker. So not even close to funny. En hij hemelt het allemaal op, zijn lief is de belichaming van perfectie, God op aarde, en als ze elkaar niet elke dag zien kan hij zich niet concentreren en hij kan niet meer leven zonder en *hurls*. Like, je bent 22, geen 13. Doe niet zo puberaal.
Het zou nog anders zijn als hij zijn lief voor alles en iedereen zou plaatsen, maar voor zijn uniefvrienden heeft hij wel nog tijd, praktisch elke dag. Alleen ik pas niet meer in de agenda.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 juni 2014 - 17:14:
Vergeef mijn taalgebruik, maar hij klinkt echt als een klootzak. Hij ziet je alleen maar als een klaaglijn en niets anders. Goed van je dat je hem hebt laten vallen, hij kan er in stikken.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 juni 2014 - 17:53:
Ik probéér hem te laten vallen, maar het is niet zo eenvoudig. Het blijft iemand waar ik om geef/gaf (ik weet niet wat ik moet gebruiken en dat maakt het zo triest) en waar ik veel mee heb meegemaakt, en we hebben in september nog samen een reis gepland...
Ik wil hem ergens ook niet afschrijven want hij is al bijna 4 jaar zo'n groot deel van mijn leven en hem verliezen zou een enorm gat achterlaten, en ik ben niet echt in een toestand dat ik daar zou kunnen mee omgaan. En ik maak me ook zorgen om hem, want doordat ik zijn klaagmuur ben, ben ik ook de enige die hem een beetje kan doorzien. Hij komt met alles naar mij, uiteindelijk, omdat ik de enige ben die hij vertrouwt met de echt persoonlijke shit omdat hij van mij ook alles weet. Ik weet hoe fragiel hij kan zijn en ik ben enorm beschermend naar hem toe, dus ik wil hem niet in de steek laten. Op vlak van de diepe, fucked up shit delen we zoveel en begrijpen we elkaar en hebben we ook al veel voor elkaar gedaan.
Het is gewoon de verandering van de laatste paar maanden waar ik echt niet meer tegen kan, en zijn idee dat ik er altijd wel zal zijn zonder dat hij moeite hoeft te doen omdat ik nu eenmaal zijn enige vriend ben die het al zo lang met hem uithoudt dus nu blijf ik wel voor eeuwig.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 juni 2014 - 18:23:
Als hij echt zoveel voor je betekent en jullie elkaar snappen, dan zou ik er met hem over praten. Als hij zijn gedrag daarna dan nog niet verandert zou ik toch echt overwegen om óf een break te nemen óf hem te laten vallen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 juni 2014 - 0:50:
I kinda really need someone right now, maar het is bijna 1 uur dus er is niemand en fuck de wereld ik wil eraf.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 juni 2014 - 6:31:
Nu is het 6u30... ik heb een luisterend oor ter beschikking als je wil

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 19 juni 2014 - 7:33:
Okay, ik ga me even niet bemoeien met de andere reacties, ik ga even los:

JEZUS FUCK YOU MAN!!!
Ik had verkering met de grootste klootzak van de hele wereld.
Hij heeft wel vaker gezegd dat ik loog, zonder reden. And nu weer.
Sorry hoor, maar mensen, is het een beetje logisch om het uit te maken op FaceBook als je de ander net nog aan de telefoon had?
Nou, ik vind van niet.
Amen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 juni 2014 - 9:10:
Ik ben vandaag een examen gaan aftekenen zonder het eerst te maken. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, en heb echt vette ruzie gemaakt met mijn moeder over sms (en dat wil je sowieso gewoon niet).
Maar mijn examens zijn wel bijna gedaan, eindelijk, en er is zoveel stress weggevallen nu.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 juni 2014 - 9:59:
@Vera: Zo erg! Gaat het wat meid?

@Kay: waarom heb je het examen gewoon afgetekend?
Morgen is ook mijn laatste, eindelijk!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18