Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » [Welkomstopic] - Second Star to the Right

[Welkomstopic] - Second Star to the Right

1 2 3 4
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 april 2014 - 18:14:
and straight on til morning.


Hallo nieuwe FF’er, welkom bij de familie!

We zijn allemaal wel eens nieuw ergens en soms hebben we dan een beetje hulp nodig. Als je liever zelf je weg wilt vinden, dan kunnen we je daar alleen maar succes bij wensen. Heb je toch liever een map en kompas voor deze website en haar (soms wel vreemde) forum? Dan zit je hier helemaal goed.

Laten we helemaal in het begin beginnen. Je hebt net je profiel aangemaakt, wat nu? Ga naar je instellingen (http://www.fanfic.nl/instellingen.php) of klik op de tab “Mijn Profiel” en klik bovenaan op “je profiel aanpassen”. Vul in wat je wilt invullen, zo veel of zo weinig als je zelf wil, en dan opslaan. Nu kunnen andere leden op jouw profiel wat te weten komen over jou!

Omtrend fan ficties en het forum zijn bepaalde regels, die hier te vinden zijn:

- Huisregels
- Forumregels
- Wedstrijdregels

We gaan er van uit dat deze regels gelezen en nageleefd worden. Hierop wordt toegekeken door de mods van deze website. Zij zijn te herkennen aan hun rode naampje in de “nu on-line”-balk.

Als je wat meer over de geschiedenis van FanFic te weten wilt komen, raden we je ook aan de FanFic Guide to the Galaxy te lezen.

Het forum is onderverdeeld in verschillende subfora. Zoals de titels al voorspellen, vind je in “Nieuws” het nieuws over FF, kun je bij “Klachten” je klachten kwijt (Wanneer plaats je een klacht?), kun je bij “Suggesties” jouw geweldige ideeën vertellen aan de mods en creabea’s en kun je bij “Vragen” je vragen stellen (maar dit kan altijd via gastenboek of mailtje mocht je het liever wat discreter doen).

Het “Stamcafé” is over het algemeen het actiefste. Hierbij staat, onder andere, het “Offtopic” waar de leden met elkaar kunnen praten over om het even wat. Laat je niet afschrikken door hoe het er aan toegaat, velen van ons zijn hier al een lange tijd en kennen elkaar goed, maar we verwelkomen nieuwelingen met open armen!

Bij “Forum Spelletjes” worden spelletjes gespeeld. Bij “FanFiction promoten” kan jij jouw (nieuwe) verhaal promoten zodat anderen weten dat het bestaat en dat het superinteressant is, en bij “Schrijver ID’s” kan je een overzicht maken van alle verhalen op je profiel, zodat we een overzicht hebben van je productiviteit.

Er zijn veel dingen die aan deze website nog gerepareerd moeten worden. Usernames kunnen niet veranderd worden, je kan geen melding aanvragen (als iemand vraagt voor een melding voor je verhaal, betekent dat dat ze vragen of je hen een gastenboekberichtje kan sturen als er een nieuw hoofdstuk is), de zoekfunctie is permanent zoek, etc.

Als je iets niet begrijpt of vindt, voel je dan niet beschaamd om iemand aan te klampen en het te vragen. De actieve mods zijn CosmicPurple, Bodine en Kayley. De creabea’s zijn xDevilbitch, xNadezhda en MoonRocker.
Wij staan altijd paraat om je vragen te beantwoorden.

Dit topic is open voor introducties van nieuwe leden. Laat ons weten dat je een plekje op deze website hebt geclaimt, stel je aan ons voor en dan houden wij wel een oogje in het zeil dat je vlotjes tussen de plooien valt. In een mum van tijd zal al de ongemakkelijke nieuwigheid verdwenen zijn en voel je je helemaal thuis!



Floreale
Floreale

Floreale is offline

[7]
Floreale zei op 5 mei 2014 - 21:23:
Hallo mensheid hier op FanFic (:

Ik ben Loeka, 13 jaar en ben op deze site terechtgekomen via een vriendin.
Ik schrijf One Direction en OP verhalen, het zou kunnen dat daar over een tijdje ook 5SOS bij komt. Ik ben momenteel actief op twee andere verhalensites; Quizlet en Wattpad. Ik ga er van uit dat de mensen hier dat ook kennen (':
Waarschijnlijk ga ik de verhalen die ik hier ga schrijven, ook op Quizlet schrijven. Dit omdat ik op Quizlet al mijn geschreven verhalen heb en het dan beter bij elkaar is. Deze staan overigens niet allemaal online.

xo'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 mei 2014 - 21:25:
Hello there.
Is OP Originele Personages? Want dan kunnen we beter van te voren zeggen dat je die hier niet mag plaatsen. (;
Verder eh. Ik ben Bodine, 19 jaar en ik woon op deze site. 'k Schrijf ook One Direction, high five! En uiteraard mag je je eigen verhalen plaatsen op welke site je maar wilt, daar ben je helemaal vrij in.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 mei 2014 - 21:29:
Helloooo
Ik ben ivana, 15 maar wordt vrijdag zestien en in schrijf voornamelijk One Direction verhalen. Ik leef praktisch op deze site en ben ruim een jaar lid van deze awesome familie
Ik hoop dat je je plek snel vind!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 mei 2014 - 21:37:
HIIII
Ik ben Jennifer, 16 jaar (ik woon en leef ook op deze site, maar ik wil bo's en Iv's originaliteit niet stelen) Ik schrijf One direction (wie op deze site tegenwoordig eigenlijk niet?) en daarnaast hou ik van Doctor Who n Harry potter (those are my life)
WELCOME

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 5 mei 2014 - 21:44:
Well hello.
The name is Bella. Ik ben 12.
En nee, ik schrijf geen 1D verhalen, Jennifer.
Ik schrijf alleen over the Hungergames, Pirates of the caribbean and Avril Lavigne.
Veel plezier hier op FF! <3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 mei 2014 - 21:48:
@Bella je bent een van de uitzonderingen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 mei 2014 - 21:52:
Hiya, ik ben Do en ik ben met mijn 24 jaar de dinosaurus van FanFic. Sommige users noemen me Cap of Captain, omdat ik doe alsof ik het schip hier run. (Terwijl ik het merendeel van de tijd niet weet waar mijn roer staat. Maat sssst.)
Ik schrijf momenteel enkel een Hunger Games fic, ik ben een hardcore Potterhead en een Browncoat (Firefly), ik heb een ernstige obsessie met Game of Thrones, ik hou van Star Wars en Pink Floyd, and I plan on marrying River Phoenix when I die and go to hell.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 mei 2014 - 22:09:
Helleeuuu, ik ben Yara. 19 jaar. almost 20. Kill me now
Ik ben momenteel bezig met een Niall story en een TH story. Staan beide niet op FF.
I'm a little bit mental. Obsessies with make-up and hair. And I plan on marrying Niall Horan when I meet him in June.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 mei 2014 - 22:11:
I plan on hitting Louis Tomlinson in the face with a shoe but to be honest I don't quite remember why.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 mei 2014 - 22:13:
I thought you were planning on hitting Ni in the face with a shoe.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 mei 2014 - 22:13:
That too. I have two shoes, you know.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 mei 2014 - 22:15:
You plan on losing both shoes? Respect Huss.

Oh yeah, almost forgot. I am married to Bodine. And we call each other Huss or Husband or Hussie.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 5 mei 2014 - 22:21:
@Bella je bent een van de uitzonderingen



Iknow, iknow. I'm special.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 mei 2014 - 7:02:
@yara dat wist ik zelfs nog niet.
@bella yay ^^
@dorien potterhead for life

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 8:53:
@Jenn; van dat ik getrouwd ben met Bo?



1 2 3 4