Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #3

Liefdestopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 20:45:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 20:59:
Dit gaat zo stom en zoetsappig en cliché klinken, want dat is het ook, maar ik ben afgelopen week (maandag tot en met vandaag) bij Het Lief geweest en het was zo leuk en het was echt heel erg fijn om hem een keer te zien zonder dat er anderen bij waren. Normaal zien we elkaar natuurlijk bij onze ouders en dat is nog steeds altijd een beetje ongemakkelijk. Zijn ouders zijn wel aardig en Het Lief vindt mijn ouders ook wel prima, daar niet van, maar je let toch beter op wat je zegt en ik word er nog steeds een beetje nerveus van. Het is gewoon zo fijn om af en toe echt samen te kunnen zijn, zonder ouders, zonder bediening in een restaurant, zonder willekeurige vreemden. Een week die vooral bestond uit hij en ik en het was echt heerlijk. Ik moest stiekem wel een beetje huilen toen ik weg moest, want ik was er een beetje gewend aan geraakt samen te zijn. Nogal stom, want over vijf dagen zie ik hem weer en zo lang is dat echt niet. Ik mag blij zijn dat we allebei zo ons best doen voor de relatie en dat we dus wekelijks beiden meer dan vijf uur reizen om elkaar even te kunnen zien. Ik ben heel blij met hem en hij is heel lief, maar het zou toch wel fijn zijn als we wat dichter bij elkaar zouden wonen. Ik vrees dat ik hem echt heel erg ga missen deze week en dat mijn bedje heel erg leeg gaat aanvoelen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 mei 2014 - 21:01:
D'aaaaaaaaaw. <3
*kruipt in een hoekje met een bak ijs en huilt over mijn single bestaan*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:06:
Je hebt altijd Jasser met de coole achternaam nog in de aanbieding. (;

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 21:21:
En je hebt mij!
@Emms: ik huil met je mee. Normaal ben ik de halve week bij Martijn, maar nu heeft 'ie de hele week geen tijd en zie ik 'm anderhalve week niet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:34:
Yay, samen huilen! Gelukkig zie je 'm normaal wel vaak. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 21:35:
Klopt, klopt. Jij 't Lief ook, toch?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:43:
Ik zie hem bijna altijd vrijdagavond tot zondagavond. Vorig blok konden we allebei tot maandagochtend blijven, maar ik heb nu standaard om half negen college op maandag. Ik denk dat we daarnaast elkaar ongeveer een keer per maand extra zien, dan heeft een van ons wat meer vrij en kunnen we eerder naar elkaar toe of langer blijven. Dan is het ook dat we elkaar dus niet bij onze ouders zien. Ik zou het wel tof vinden om elkaar minder bij onze ouders te zien, de reistijd maakt dat lastig though. Gelukkig komt hij over twee weken weer naar Maastricht, want dan heb ik een familiedag op de studie en dan komt 'ie. :3
Jij ziet Martijn toch wel wat vaker, niet? Zijn jullie beiden doordeweeks niet gewoon in Delft?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 21:46:
Niet heel veel meer. We zijn allebei nogal druk, dus ik slaap ook zo'n twee nachten per week daar, waarvan de dagen onderbroken worden door colleges, huiswerk en andere activiteiten. Dus ik denk eigenlijk dat jij 't Lief meer ziet. Of iig meer tijd met 'm kan doorbrengen, anders dan ik huiswerkmakend aan zijn bureau en hij zijn shit fixend op z'n bed met z'n laptop. Als we al thuis zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 21:52:
Ach, ik heb ook wel eens een week gehad waarin ik Het Lief maar twee uur heb gezien. We hebben vrijdagavond tot zondagavond, maar we eten bijna nooit bij elkaar (wel in restaurants, maar niet bij ouders) en we moeten in die tijd alles plannen wat we in Leiden en omstreken willen doen, dus als het onhandig uitkomt heb ik op vrijdag en zondag wat en hij op zaterdag. We proberen elkaar wel zoveel mogelijk te zien, natuurlijk, en we zien elkaar dus ook wel elk weekend. Maar soms zien we elkaar ondanks het verre reizen toch wel weinig.
Het Lief en ik maken ook wel eens samen huiswerk though. ^^ Het Lief begrijpt dingen soms opeens als hij het probeert uit te leggen aan iemand, dus dan begint hij een uitleg en zegt hij halverwege "oooooh" en dan gaat hij verder met de opdracht en maakt hij de uitleg nooit af.
Ik heb deze week Het Lief heel veel kunnen zien, maar dat was echt een luxe en heb ik ook voor moeten spijbelen. (Zo rebels haha.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 22:03:
Hahahah Emms. XD
Maar ik vind het wel superleuk dat 't nog steeds zo goed gaat tussen jullie. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 22:10:
Morgen alweer negen maanden officieel, ja ja. We hadden al een liefdesbaby kunnen hebben hahah.
Wel tof, want in het begin hadden redelijk weinig mensen er vertrouwen in.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2014 - 22:11:
Dat kwam denk een beetje door hoe jij er zelf in stond, slimmerd. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 22:19:
Maar dat kwam ook weer doordat een deel van de mensen die erachter kwam me recht in mijn gezicht uitlachten en zeiden dat het niet ging werken.
Eerlijk, ik vond het doodeng want 1. eerste vriendje ooit, 2. Maastricht-Groningen, maar als we het toch gingen proberen, wilde ik wel echt m'n best er voor doen. Het was wel natuurlijk heel pril en alles en ik heb dus ook absoluut niet gedaan alsof ik zeker wist dat het eeuwige liefde zou zijn en dat we de afstand gemakkelijk zouden overwinnen, maar ik wilde ook niet zomaar opgeven, zeg maar.
Uiteindelijk valt het allemaal wel mee. Maastricht-ouderlijk huis is ook al bijna vier uur, dus dat extra uurtje kan er wel bij. Ik zit nu al zo'n vier uur in de trein (godzijdank doet FF het weer) en ik ben over drie kwartier als het goed is thuis, dus het is wel prima.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 mei 2014 - 22:19:
Ik kom even het topic binnen om "ahw" te zeggen.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 11 mei 2014 - 22:50:
Ik heb ook een vriendje, hij heet Max, maar is anders dan andere jongens. Maar ik kan hem alleen op dinsdag zien en eet ik bij hem (ben 15), maar als ik dan wegga, moet ik huilen want dan moet ik hem een week missen. Maar ik was daar dinsdag en had een cadeau van hem gekregen. Super sweet. Volgend weekend gaan we samen zwemmen YEAHH



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10