Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #3

Liefdestopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 20:45:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 18:56:
Oh wauw. Dat is heftig. Ze hadden toch pas twee jaar iets? Mensen verloven zich zo snel. o.o
Maar hoezo een roddel? Als je verloofd bent, waarom zou je het dan geheim houden?
En ik heb er vertrouwen in! Een beetje knipperen en het lukt wel. Maarrr maarrrr je had het laatst over cijfers van je stage. Is het al klaar? Kan je hem dan nog wel zien?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 mei 2014 - 19:11:
@Emma twee pagina's geleden: ja, ik ken hem van de middelbare school
@Yara: dat is wel stom, zeg :'(

En over lengte, ik ben 1.70 en mijn vriend is 1.80 en met sommige hakken ben ik groter dan hij en dat is best wel grappig.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2014 - 19:18:
@Ems; ja, dat zie je aan mijn zus en haar man.
Hahahaa, knipper knipper. Hallo Roel.
Ja ik hoorde het van een collega van hem. Maar hij heeft het mogelijk in vertrouwen tegen hem gezegd. Ik ga het deze week wel even vragen of het echt waar is. Maar ik kan er wel van uit gaan dat hij gaat trouwen.

Ja, ik ben alleen wel twee weken eerder klaar als normaal. Want ik heb uren te veel dus ik stop eerder. Maar ja, daarna zie ik hem niet meer. Thank god voor Facebook dan.

@Juul; jap. :C

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 19:34:
@ Julia: We zijn even lang, yaaaaay.
@ Yara: Jap, en ik ben vriendinnetjes met een meisje uit Curaçao en daar verloven ze zich al helemaal snel. Echt debiel. Meisjes worden daar ook opzettelijk zwanger als hun vriendje naar Nederland wil om te studeren in de hoop dat hij dan bij haar blijft. o.o o.o o.o
En en balen zeg. But you'll find someone, you're way too awesome.
En ben je dan lekker vrij die twee weken of moet je naar school?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 mei 2014 - 19:38:
@Emma: yaaaay!
Maar ik ben ook vriendinnen nu met een meisje uit de net-niet-Biblebelt en zij heeft ook allemaal verhalen van meisjes met wie ze op de basisschool zat, die nu allemaal al getrouwd zijn en kinderen hebben (allemaal ongeveer 20) en pas heeft haar nichtje van 19 een tweede kind had gehad. Like, wtf o.o Ik moet er niet aan denken!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 19:43:
Oh wauw, ik moet er echt niet aan denken. Als ik op mijn negentiende nog twee kinderen wil krijgen, moet ik echt even snel doorzetten en zwanger worden van een tweeling en dan lukt het nog net voordat ik twintig word. Nee nee nee nee nee. Nee. Klinkt afschuwelijk.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 mei 2014 - 19:50:
Ik wil nog niet eens samenwonen met mijn vriend, laat staan dat we gaan trouwen en kinderen krijgen o.o
En sowieso, ik wil ook graag een leven buiten mijn eventuele kinderen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 19:58:
Een vroegere collega van mij gaat samenwonen met zijn vriendin. Op zich is dat niet heel erg verkeerd, want ze zijn al drie jaar samen, maar op dit moment wonen ze nog allebei thuis. Het gaat echt gebeuren want ze hebben al het contract ondertekent en zo, maar duuuuuude. Ook als ik een paar jaar ouder zou zijn en al lang een vriend zou hebben, dan zou ik eerst op mezelf willen wonen en zelfstandig willen worden en zo. Like, het klinkt echt heel erg onverstandig in mijn oren. Ik vond het eerste half jaar zonder papa en mama best wel lastig af en toe, en ja dan heb je natuurlijk steun aan elkaar en zo, maar als je een keer ruzie hebt is dat zoooo naar. En ze hebben nogal veel ruzie, naar mijn mening.
Maar uuuuuuuuh. Ik moet er echt niet aan denken.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 mei 2014 - 20:03:
Ja, precies! Ik zou ook eerst echt zelfstandig willen wonen (en op kamers vind ik ook niet echt tellen, want in het weekend ben ik gewoon thuis). En inderdaad, het is al lastig om voor het eerst uit huis te wonen en stel dat je dan ruzie krijgt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2014 - 20:04:
@Ems; Jezus dat is wel heel extreem!
Thanks love! <3
Uh, nee dan ben ik vrij. Dus ik ga werken ofso. Of gewoon slaap inhalen van het afgelopen jaar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 20:24:
@ Julia: Ik vind op kamers in ieder geval al een goede basis. Je bent dan al gewend aan niet verzorgd te worden door je papa en mama en kan al redelijk op je eigen benen staan. Er zijn vast mensen die het wel kunnen, in een keer samenwonen, maar ik ben ook nog eens een beetje graag een loner af en toe. Als ik bij Het Lief ben, is dat natuurlijk heel leuk en fantastisch, maar ik vind het soms ook wel lekker rustig als hij even naar college gaat en ik slechte tv kan kijken en eten voor hem kan koken. En dat is al zo als ik een paar dagen bij hem ben, laat staan hoe erg ik alleentijd nodig zou hebben als we continu samen zouden zijn haha.

@ Yara: Oeh, lekker, vrij! Ik stem voor slapen, dat is altijd het beste.
Of werken en daar een heel leuk iemand ontmoeten, dat kan ook natuurlijk. Dat schijnt wel eens te gebeuren. Een Bedrijfsleider of zo. (;

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2014 - 20:26:
@Ems; ik denk dat ik eerst ga slapen. En dan werken. En dan een leuke bedrijfsleider tegen komen. C;

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 20:28:
DAN KUNNEN WE DUBBEL-DATEN MET BEDRIJFSLEIDERS.
That'd be awesome.
Yara, ga eens een bedrijfsleider aan de haak slaan. ;P

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2014 - 21:30:
Zal ik doen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 mei 2014 - 21:32:
MAG HET OOK EEN DRIEDUBBELDATE WORDEN?
Want - ja.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13