Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #3

Liefdestopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 20:45:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2014 - 22:10:
(Ik weet niet zo goed in welk topic dit hoort, dus ik doe 't maar hier.)

Er zit zo'n dude bij mij bij psychologie en hij is best leuk en hij vindt mij leuk, dus we leren elkaar een beetje kennen en ik ben langzamerhand echt geïrriteerd. Hij komt heel intelligent over, maar soms is hij ZO traag van begrip en ik heb soms het gevoel dat hij me niet kan bijbenen en ik weet niet of dat gewoon arrogantie van mijn kant is of niet .__. Ik heb nu bijvoorbeeld ontzettend last van mijn arm, dus ik ging naar de fysiotherapeut, en die zei dat ik per kwartier dat ik schrijf, een kwartier oefeningen moet doen (rekken en zo), en ik vertelde hem dat, en het eerste wat hij voorstelde om mijn gedachten te helpen afleiden (van het feit dat schrijven heel moeilijk is nu) was een wordwar van een kwartier en dan een kwartier 'elkaars werk becommentariëren'. Like, hoe wil je dat ik dat ga doen tijdens mijn rekoefeningen? Snap je wel dat mijn arm fucking veel pijn doet als ik een kwartier lang met een pen in de weer ga? En dit soort dingen gebeuren de hele tijd en ik weet niet of het oneerlijk van me is om teleurgesteld te zijn.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 sep 2014 - 22:46:
@Dezh Ik snap wat je bedoeld en natuurlijk is dat niet oneerlijk. Het is gewoon irritant, en dat is nogal logisch want het lijkt wel alsof hij soms niet echt rekening houdt met het feit dat jij last van kramp etc. hebt.
Het is sowieso nooit oneerlijk om teleurgesteld te zijn: daar kun je niets aan doen en ik snap volkomen dat je dat bent.
We're here! x

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 sep 2014 - 9:23:
Hmm. Ik denk niet dat hij expres irritant is, zeg maar, maar meer dat hij met sommige dingen rekening vergeet te houden. Een soort van tactloos, snap je?
Maar ik snap dat dat vervelend is en natuurlijk mag je dan teleurgesteld zijn *aai* Misschien moet je hem er eens op wijzen dat wat hij zegt/voorstelt niet bepaald handig is en dat je het vervelend vindt dat hij dat niet bedenkt. (ik weet niet of je dat al gedaan hebt, maar - ja.)
Als ik iets heb geleerd, Dezhie, is dat je het altijd moet zeggen als je ergens problemen mee hebt, al is het iets superstoms en kleins. Ik zeg het tegenwoordig altijd tegen mijn vriend als ik vind dat hij iets vervelends/irritants doet, want anders word ik alleen maar boos om eigenlijk vrij weinig. & it's probably worth it if you like him, right? <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2014 - 16:04:
@ Dezh: Hij klinkt, wat Julia al zegt, inderdaad een beetje tactloos. Maar zeker met pijn kan het erg lastig zijn om in te schatten hoe erg iemand er last van heeft; zo heeft mijn moeder op dit moment een tennisarm en dat vergeet ik simpelweg de helft van de tijd aangezien ze zich door de pijn heen bijt en blijft doen wat ze allemaal moet doen.
Misschien niet de slimste reactie mogelijk, maar ergens ook wel een beetje lief, niet? Blijkbaar wil hij graag dingen met je doen, en schrijven is best iets persoonlijks. Ik ken hem natuurlijk niet dus ik weet niet hoe hij met zijn schrijfsels omgaat, maar ik laat het zelf in ieder geval alleen lezen aan mensen die ik heel erg vertrouw (of mensen die ik van internet ken haha).
Het kan nog altijd dat hij een beetje zenuwachtig wordt van je en dat dat zijn hersens een beetje uitschakelt. Of misschien is hij inderdaad wat trager, dat kan ook, want jij bent natuurlijk wel bijzonder intelligent.
Verder: het is natuurlijk niet oneerlijk om teleurgesteld te zijn, het klinkt niet alsof je belachelijk hoge eisen stelt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 dec 2014 - 22:52:
Wat een @#;#(@);streek, serieus. Jammer dat je iemand die al bezet is leuk vindt, maar dan ga je diegene daar toch niet mee lastig vallen?
Anyway: *plet* *roosvicee*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 dec 2014 - 16:59:
Ja precies. Ik ben weleens verliefd geweest op iemand die bezet was. Ik heb het alleen nooit verteld. Het zien van hen samen was voor mij genoeg reden om te zorgen dat ik over die persoon heen moest komen. En uit eindelijk was ik over die persoon heen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 dec 2014 - 17:14:
Wat Yaar zegt. Ik ben ook een keer verliefd geweest op iemand die bezet was en probeerde me daar dan maar overheen te zetten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 dec 2014 - 17:18:
Ja, maar dat bedoel ik dus met "lastig vallen". Natuurlijk, ik snap ook wel dat je het misschien prettig vindt om tegen diegene te zeggen dat je verliefd op hem/haar bent, maar dan moet je niet gaan pushen en zo.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 dec 2014 - 17:35:
Maar zag het er zo awkward uit dat je het niet kunt afdoen als niks dan? Komt wel goed, though

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 14 dec 2014 - 17:39:
Okay,
ik ben eigenlijk al heel lang verliefd en diegene is super-knap -aardig -lief - mooi en ja je begrijpt me hopelijk wel.
I'm gonna name that person: S

Nou S en ik zaten vorig jaar bij elkaar maar S ging naar VWO en ik naar HAVO. Aan het eind van vorig schooljaar begon ik best wel wat meer voor die persoon te voelen. Ongeveer een maandje geleden heb ik die persoon gezegd dat ik verliefd ben op 'em. Ik heb geen verkering gevraagd omdat ik 1; mezelf daar iets te jong voor vind en 2; S toch niet op meisjes valt.
Alleen waren we best goede vrienden geworden en zo, maar sinds ik het verteld heb aan A praten we bijna niet. Ik probeer wel "hoi" te zeggen en zo en ook wel om te vragen hoe gaat het maar het is altijd zo droog, alsof je op een familiedag met een oom praat die je toch nooit ziet, dus dan gaat het een beetje over school, over het weekend, over wat je verder allemaal doet. Terwijl het daarvoor ging over dingen als vriendschap, waar ik boos op was, waar S boos en verdrietig om was. Maar dat is allemaal weg...
Het is best weird, iemand is je vriend en door een ding hoor je niks meer van diegene. S, Sarah, is/was mijn beste vriendin...
Maar nu praten we bijna niet meer..

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 dec 2014 - 17:57:
Oh Babe =(

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 dec 2014 - 20:21:
Maar dat gebeurt vaak, toch? Dat persoon A persoon B leuk vindt, dat vertelt, persoon B niet weet wat 'ie daarmee moet en dan persoon A maar wegduwt? Bij jongen/meisje-gevallen gebeurt dat al, dus ik kan me voorstellen dat het bij meisje/meisje-gevallen voor haar nog raarder is.
Dat maakt het niet leuker, natuurlijk. Heb je 'r al 'ns gevraagd waarom het zo geworden is? Want het kan natuurlijk ook zijn dat ze het zelf ook jammer vindt, en dan kunnen jullie er misschien samen weer een mooie vriendschap van maken.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 dec 2014 - 20:28:
En waarschijnlijk denkt ze ook dat ze het op deze manier makkelijker voor jou maakt (of in ieder geval minder ongemakkelijk) om over haar heen te komen :x Maar wat Bo zegt: jullie moeten eigenlijk weer écht praten (en ja, dat moet je durven), anders blijft het maar zo of zien jullie elkaar straks helemaal niet meer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 dec 2014 - 18:33:
Ik voel me echt een pubermeisje, maar ik ben eigenlijk altijd bij Tijn (we wonen eigenlijk zo goed als onofficieel samen) en afgelopen drie weekenden was ik ook bij 'm (normaal alleen doordeweeks) en nu ben ik een dagje bij papa en ik mis 'm al._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2014 - 18:35:
@ Bodine: Je bent officieel nog een tienermeisje, dus het mag haha! Over een paar maanden moet je toch wel echt gaan minderen ;'
Maar is het niet leuk om je papa ook weer een keer te zien?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17