Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #3

Liefdestopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 20:45:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft.



Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 2 feb 2015 - 22:25:
Damn,

Ik had dus met een jongen en nouja, hij woonde best ver weg maar we zagen elkaar wel ofzo, alleen toen ging die me negeren soo.. na een week was ik het zat en maakte ik t uit en boem hij heeft gelijk volgende dag een ander damn hating hihi butyeah be happy

Begin de dag met een lach <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 feb 2015 - 19:17:
Honesty is the best policy.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 feb 2015 - 19:32:
Well, kudos' for getting so much male attention. C:
And yeah, ik zou hem gewoon afwimpelen. Maar dan lief. Dus zeggen iets van 'lief dat je mij uitnodigt, maar ik ben die dag bij mijn vriendin waar ik zeer gelukkig mee ben.' Or you know. Pull a Mean Girl. Or a She's the Man.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 feb 2015 - 19:33:
Ik wilde net zoiets zeggen als Dezh. Al snap ik dat dat best moeilijk is, though.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 feb 2015 - 21:57:
And ooooh gosh guys ik was zaterdag praktisch de hele dag bij Dylan. We wilden eigenlijk een film kijken en hebben van een aantal de eerste paar minuten gekeken en toen "nee toch maar niet". At some point besloten we the Legend of Korra te kijken en hij zat me te porren en toen sloeg hij z'n arm om me heen en ik voelde me ZO veilig en fijn en fgbufdibgfdiulgsfyurgh, ugh. En toen besloten we na een paar afleveringen over te gaan op het kijken van The Imitation game maar crap kwaliteit en slechte focus, en en arffjgh ik voelde me daar ook zó thuis en en. ah. En als alles goed zit ga ik daar zondag na m'n zus d'r judo examen weer heen - het is dat ik zaterdag met een vriendin heb afgesproken om "together forever alone" te zijn, though. Maar. Ik word ook gewoon zó vrolijk van hem, ik liep gister half huppelend door de school toen we door de school moesten lopen voor een opdracht en m'n vrienden zaten ook echt van "Jess, het is zó fijn je zo gelukkig te zien". I just. *.*

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 feb 2015 - 14:12:
Aaaah dat klinkt zo fijn.
Ik ben forever alone op Valentijn, maar heb wel een massive party zaterdagavond dussss. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 feb 2015 - 18:19:
Ik heb training op valentijn, wat heel toepasselijk is, because Quidditch is my new crush.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 feb 2015 - 23:51:
I forgot having a crush on someone makes me feel hella nervous hahaha oh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 feb 2015 - 19:47:
Oh, heb ik jullie ooit verteld over Martijns familie? Z'n moeder appt me soms gewoon, of belt me (deed ze net) om te vragen hoe 't met me gaat en of ik nog leuke dingen doe en zo, en gewoon basically alsof ik echt onderdeel ben van hun gezin en ze me weinig ziet omdat ik aan de andere kant van het land woon, en dan - ja. 't Is zo fijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 feb 2015 - 19:56:
Een crush hebben roept zoveel gevoelens op and i just ajbdkxp

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 feb 2015 - 7:53:
Awh Bo wat lief van haar!

Ik mis het wel om een crush te hebben.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 feb 2015 - 13:46:
Aww Bodine dat is zo leuk! Really happy for you.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 11:54:
Een paar maanden geleden hadden we een discussie over vreemdgaan en wat je wel en niet kon doen als je een relatie had (aangenomen dat die relatie niet open is), en daar zat ik aan te denken, want een vriendin van me heeft een vriend en die is veel eerder jaloers dan Tijn, en, wat vinden jullie? Wanneer ga je te ver?
-just curiosity, really, 'nd this seemed like the best topic-

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 26 feb 2015 - 12:22:
Eh. Tja.
Ik vind persoonlijk dat iemand anders appen met dingen als "ik hou van je" of heel veel hartjes of zoiets al niet kan als je een relatie hebt. Vreemdgaan vind ik zoenen, honestly, maar met anderen serieus flirten doe je ook gewoon niet.
Vind ik.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 12:24:
Maar ik heb ook vrienden naar wie ik heel veel hartjes stuur. Dat's niet per se flirten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17