Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #3

Liefdestopic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 mei 2014 - 20:45:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 jan 2015 - 22:07:
Ik heb hem geblokkeerd. Hij had me toch weer een berichtje gestuurd en toen heb ik hem gevraagd wat hij niet snapt aan "ik verbreek het contact met je" en toen zei hij "oh ja, vergeten" Ik was er toen zo klaar mee dus ik heb hem gwn meteen geblokkeerd en verwijderd uit mn contacten

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2015 - 23:55:
@ Jamila: jap jap, we hebben nog contact en dat soort dingen. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 jan 2015 - 0:02:
En dat soort dingen?? *wbw*

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 21 jan 2015 - 6:51:
@Iv: uwh my gowsh.
"Oh ja, vergeten"

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 21 jan 2015 - 10:17:
Ik hoop dat het wat rust geeft Iv ^^

En dat is wel fijn, Emms

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 23 jan 2015 - 22:17:
You know Sarah?
Morgen verhuist ze naar Turkije.
Ik was bijna over haar heen.
Vandaag vertelt ze dat ze verliefd op mij is.
I am so confused.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 jan 2015 - 22:24:
Als ik het goed heb onthouden was jij "eerst" verliefd op haar en dat zorgde voor problemen, right? Waarschijnlijk wilde ze toen niks, omdat ze al wist dat ze weg zou gaan en heeft ze het nu toch gezegd zodat ze het kwijt is voor ze weggaat. Dat maakt het niet makkelijker though *hug*

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 23 jan 2015 - 22:34:
Het is al.. Sinds mei, en ze weet het sinds juli en ze weet dat ze weg gaat sinds de kerstvakantie.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 jan 2015 - 22:51:
Tbh is dat een beetje een dickmove van haar tho (._. )
Als ze weet dat je al zo lang verliefd op haar bent en ze weet dat ze morgen weggaat en het nu pas zegt... Het is niet heel eerlijk van haar om je daar nu opeens mee op te zadelen

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 23 jan 2015 - 22:58:
That's how I feel.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 feb 2015 - 1:27:
Ik denk dat ik verliefd begin te worden en het voelt ergens zo goed maar aan de andere kant is 't toch weer eng en spannend maar hij is zo leuk en lief en ugh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 feb 2015 - 7:38:
Jaaaaaa vertel me alles (wat je kwijt wilt) *_*

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 feb 2015 - 7:40:
Oeeh vertel! ^^

@Veer that's hard, but isn't it nice to finally know she loves you back? Allthough she's going away.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 feb 2015 - 20:24:
We zitten samen op school en hebben twee klassen samen - extra recht (want plusklassen en mensen die geen bijspijkeruur nodig hebben krijgen een plusklas recht en ah het is zo leuk) en CAE.
We begonnen uhm, een maand of twee, drie geleden met praten, en toen zei een klasgenoot die ook CAE deed lachend op whatsapp van "gosh, ik wil echt een keer mensen trouwen," en even later van "Maar Jess, stiekem zijn jij en Dylan best schattig samen, denk ik." En toen begonnen we elkaar jokingly bae te noemen en zo, ondanks dat we amper met elkaar omgingen.
However, de laatste weken ga ik steeds meer met Pim en Merijn om en dus ook met Dylan. En ergens - ik heb geen idee wanneer - is die grap gaan vervagen, omdat ik hem steeds en steeds beter leer kennen. Hij is like - een reus naast mij (maar okay, ik ben ook klein) en ik voel me zo blij naast hem, en gister waren we (hij, Merijn en ik) met z'n drieën aan het Skypen en het was nogal stil, en toen zaten we intussen in een private chat te praten en toen zei hij dat hij geen idee had wanneer die grap stopte, maar dat hij me steeds leuker is gaan vinden en ik zat echt heel verlegen te lachen om de lieve dingen die 'ie zei.
En afgelopen donderdag gingen hij, Merijn, Pim en ik wat drinken in de stad na de toetsen en toen had ik een aantal wijntjes op en toen verloor ik m'n filter en kon ik beter over mijn gevoelens praten, toegeven dat het helemaal niet echt goed met me gaat. En ze waren alle drie zo lief, maar somehow gaf vooral Dylan me zo'n goed gevoel en like... We hebben vrijdag drie uur geskypet, en ik voelde mezelf telkens blozen en stom grinniken en all. En - ja. Ik geloof complimenten totaal niet snel, maar ik voelde telkens zo'n gek gevoel in mn buik toen 'ie zulke dingen zei. Ik had m'n haar net uit een knot gehaald want ik had daarvoor gedouched en t was messy en ik had geen make up op en hij was van "the way you look right now - with your hair untied and no-make up on - you're so damn beautiful and so is your smile."
I haven't felt this happy in months man. Ohhh guys.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 feb 2015 - 20:32:
Aaaaaaaaah wat liiiiief <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17