Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #47

Gooi-het-eruit-topic #47

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 aug 2014 - 16:40:
Gooi het er maar uit!



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 sep 2014 - 6:53:
ik denk dat et na een tijdje wel weer over gaat hoor. Maar in mijn oude klas wist iedereen in iedergeval wie ik was en dat ik schreef enzo. Nu moet ik dat weer helemaal opnieuw ondergaan

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 sep 2014 - 12:04:
Oh, maar dat komt toch vanzelf wel :]

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 sep 2014 - 19:57:
Er is weer een journalist onthoofd. :' En ik kan er niet bij dat mensen zo'n filmpje willen zien, maar dat zal wel weer in mij liggen. Ik heb net een hele discussie gehad met mensen die het filmpje niet konden vinden en het wel wilde zien. Ik snap het echt gewoon niet tbh.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 sep 2014 - 20:08:
*steekt voorzichtig hand op* ehm, ik wilde hem ook zien. Dus ging hem opzoeken. Maar mij fascineert het hoe ze de onthoofding hebben gedaan en of alleen de keel werd door gesneden. Dus daarom wilde ik hem zien. maar ook omdat ik een beetje raar ben en dat soort dingen echt heel erg interessant vind

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 sep 2014 - 20:15:
@Yara; Yup, iedereen zegt dat hij/zij het interessant vind. Aan de ene kant kan ik dat begrijpen, maar aan de andere kant ook niet. Vanuit mijn oogpunt ben je dan getuige van moord. En. Ik denk niet dat je het interessant vind als je er ook daadwerkelijk bijstaat. Via een video zit er natuurlijk wel een grotere afstand tussen, but still. Ikzelf zou het gewoon niet kunnen zien, omdat zo'n gezicht altijd op mijn netvlies blijft staan. :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 sep 2014 - 21:18:
@Mars: zeker. Ik denk dat als je al helemaal niet tegen dat soort dingen kan dat je er nog meer moeite mee heb dan iemand die dat niet heeft. Het was zeker geen smakelijk gezicht.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 sep 2014 - 20:57:
Na een wat slechte start met me ouders hun auto, het toch onder de knie gekregen en mag ik er voortaan in gaan rijden. Vandaag ook me rijbewijs opgehaald, dus ik kan er tegenaan

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 sep 2014 - 12:09:
@ Josette: Leuk!

Men zegt wel eens dat iedereen zes dubbelgangers heeft. Dat betekent dat er zeven Tom Hiddlestons, zeven Chester Sees, zeven Matthew Gray Gublers en zeven James Gaisfords zijn en ik heb er nog geen ontmoet. Oneerlijk!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2014 - 18:20:
Werk was echt heel grappig vandaag. Het was super rustig dus moesten we van Pedro (een leuke Belgisch-Spaanse kerel die ons op karretjes door de winkel heen rijdt) snelle retour doen. Dat is als we een veel te grote voorraad van boeken hebben, moeten we in de winkel van elk boek zorgen dat er tien exemplaren blijven liggen en de rest moeten we ontstickeren en dan in het magazijn op paletten of in dozen laden.

Dus heel de dag als iemand binnenkwam dan zaten er zeven jobstudenten op de tegelvloer met stapels schoolboeken stickers van de kaft te pulken.

Het was een bonding experience.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 sep 2014 - 19:03:
Mag ik alsjeblieft even klagen. Wat een vreselijke baan is dit! Ik weet dat ik het vast wel door krijg maar ik snap echt geen hol van dat programma waarin ze werken. Al die stomme werkprocessen waar je je aan moet houden. En ik snap echt geen reed van al die termen. Ik zeg het bog maar een keer. IK BEN HIER NIET VOOR OPGELEID! Dus als je gaat denken dat ik dat wel ben, hebben we een probleem. Want dit interesseer mij echt 0%. Dus ja. Ik denk dat ik heel snel klaar ben met dit werk.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2014 - 22:04:
Oh, Yara, wat rot. ): Het is nog maar je eerste week, though. Misschien wordt 't nog wel beter? Als je het eenmaal doorkrijgt, gaat het vast ook een stuk sneller en dan kan je misschien iets leukers doen?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 sep 2014 - 22:08:
Ik hoop het. Want dit is echt vreselijk.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 sep 2014 - 22:14:
Het klinkt echt heel vervelend. Ik hoop dat 't binnenkort beter voor je wordt!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 sep 2014 - 22:44:
@Yaar wat vervelend zeg! hoop dat het goed komt en anders moet je doen wat jou het beste lijkt, want werken als je het verschrikkelijk vind is ook niet leuk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 sep 2014 - 6:49:
Thanks guys. Als dit volgende week net zo is, moet ik wel mijn proef periode afmaken. Maar daarna is het dan toch echt klaar voor mij. Ik wil echt niet op een kantoor zitter terwijl ik het werk verschrikkelijk vind. Gelukkig heb ik al een mogelijke andere baan dus dat is echt heel fijn.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19