Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #47

Gooi-het-eruit-topic #47

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 aug 2014 - 16:40:
Gooi het er maar uit!



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 15:15:
@Emma: heel veel succes

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 aug 2014 - 16:10:
Zo lang geleden dat ik online ben geweest hier. Wauw.
hooooooooooooooooooooi ^^

@ Jennifer+Kirsten: Thank you

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2014 - 16:40:
Paarden zijn zo wispelturig ugh

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 aug 2014 - 20:14:
Het nieuws is al tijden zo verschrikkelijk naar. Het is zo zo zo zo vreselijk. Ik word er helemaal naar van. )':

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 20:21:
Zo lang geleden dat ik online ben geweest hier. Wauw.

HEY! We missed you ):

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 20:23:
Bij mij op school hadden ze het er ook allemaal al over. Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik bijna nooit het nieuws bekijk. En als ik de krant lees, dan wil ik die berichten niet lezen. Dus ik stond een beetje om me heen te kijken en snapte er niets van. Maar net heb ik het toevallig ook gezien. Het is echt afschuwelijk.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 aug 2014 - 20:47:
Het nieuws is echt al tijden verschrikkelijk ja.
Ik word er somber van.

Is het trouwens vreemd dat als je vriend gaat verhuizen naar utrecht dat je graag een fatsoenlijkafscheid wil nemen in plaats van tien minuten de tijd hebben omdat je dan weer verder moet voor werk.
that's all I got, gezien ik verder moest fietsen en hij niet eerder kon dan vanochtend, gezien hij geen zin had om gisteren langs te komen. Ik ben heel somber nu.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 20 aug 2014 - 20:51:
Welk nieuws? Sorry ik was de hele dag weg en heb gister ook niet gekeken.

@Jose dat is echt heel erg naar.
@Ems ik duim voor je!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 aug 2014 - 23:13:
(...)hooooooooooooooooooooi ^^

@ Jennifer+Kirsten: Thank you


Hooooooi (:

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 aug 2014 - 23:13:
(...)
HEY! We missed you ):

Ah. Hihi.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 aug 2014 - 15:04:
Ik heb gisteren een heel diep gesprek gehad met mijn moeder en stiefvader. En ze uitgelegd wat nou eigenlijk het probleem met mijn mentale situatie is. En ze begrijpen het eindelijk. Lots of tears, lots of crying, lots of tissues but they finally understand. Nu mijn vader nog.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 aug 2014 - 16:51:
@ Cynthia: Ik weet niet of je het ondertussen al gehoord hebt, maar voor het geval dat dat niet zo is. IS/ISIS (officieel heten ze nu IS, maar eerst heetten ze ISIS) zorgt natuurlijk voor een lange tijd al voor verschrikkelijke dingen, maar eergisteren of gisteren hebben ze een filmpje online gezet waarin een Amerikaanse journalist een tekst opzegt over hoe de Amerikanen voor zijn dood hebben gezorgd. Zijn beul (waarschijnlijk een Brit) neemt het daarna over en het komt er op neer dat ze willen dat Amerika ze met rust laat en dat soort dingen, dat als Amerika niet stopt met hen aan te vallen, dat er ze dan nog meer Amerikaanse levens zullen nemen.
En dan wordt de journalist onthoofd.

Daarnaast heb je natuurlijk ook nog alles rond de Gaza-strook op dit moment en alles is zo naar. ._.

@ Yara: Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar fijn dat je het je moeder en je stiefvader hebt kunnen vertellen. Het maakt het vast heel veel makkelijker om thuis te kunnen zijn in een omgeving waar ze weten wat er speelt in je leven.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 aug 2014 - 17:08:
@Ems; klopt. Oh ja, dat weten jullie natuurlijk nog niet. Er is lichte depressie en angst stoornis met paniek aanvallen bij mij ontdekt. En mijn ouders wisten dat wel, maar vonden het maar raar waarom ik sommige dingen deed of eigenlijk niet deed. En ging mij dus dwingen om die dingen te doen. Ik heb mij daarom veel afgezonderd van mijn ouders/vrienden. En nu hebben we er gisteren dus de hele avond over gepraat omdat mijn stiefvader wel echt iets had van: ik moet weten wat er gebeurt is en waarom je zo doet als we iets van je vragen. En toen heb ik dus uitgelegd wat het precies is en wat de tekenen zijn bij mij als ik er last van heb.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 aug 2014 - 17:13:
Wat fijn voor je Yaar dat je nu een plek hebt waar ze je helemaal begrijpen. Dat voelt vast een stuk fijner aan. Het is wel vervelend dat je het hebt. Het kan toch weer overgaan?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 aug 2014 - 17:34:
Ja echt heel erg prettig is dat. Nee, dit is iets mentaals. Ik kan er mee geboren zijn maar het kan ook aangeleerd zijn. Het is gewoon iets waar je echt heel moeilijk van af komt en waar je eigenlijk gewoon mee moet leren leven. Het is in bepaalde momenten heel moeilijk, maar dan moet ik gewoon iemand hebben die mij kalmeert of ik moet mij zelf proberen te kalmeren. En van die depressie hadden we eigenlijk al geconstateerd. Vanwege mijn andere verleden met psychologen enzo. Maar dit is gewoon iets wat er nog even boven op komt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13