Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #47

Gooi-het-eruit-topic #47

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 aug 2014 - 16:40:
Gooi het er maar uit!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 aug 2014 - 11:09:
I KNOOOOOW RIGHT! Vroeger voelden wij ons echt badass als we iets tegen de regels in deden. En nu kan ik er alleen maar op terug kijken met een dikke facepalm. Haha. Maar wel echt super leuk hoe erg wij verandert zijn in al die jaren. En wat waren we toen nog redelijk onschuldig. Dat tere kinderziekte is echt helemaal weg. HAHAHAHAA.
En ik ben blij dat je bent terug gekomen. Nu de rest nog!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 24 aug 2014 - 11:15:
We zouden iedereen op FB moeten opzoeken en dan een FF reunion meeting moeten doen. :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 aug 2014 - 12:14:
We moeten gewoon zorgen dat ze naar de herfst meeting komen!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 24 aug 2014 - 12:30:
Ik ben vrij laat op het Forum aan komen hobbelen, haha.
Eigenlijk heb ik geen idee waarom ik dat niet eerder heb gedaan!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 aug 2014 - 13:45:
Oh, mijn kinderziel verbrandde spontaan toen Dorien mij over Snape/Dumbledore vertelde.
@Mars/Yaar: maar ik geloof dat ik van minstens de helft van die mensen hun achternaam niet eens weet :'x
@Cyn: maar je bent er nu en dat is supergezellig! :'D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 aug 2014 - 15:11:
Oh, mijn kinderziel verbrandde spontaan toen Dorien mij over Snape/Dumbledore vertelde.
@Mars/Yaar: maar ik geloof dat ik van minstens de helft van die mensen hun achternaam niet eens weet :'x

THE HORROR! THE HORROR!

Ja klopt. Ik ook niet hoor. Vaak alleen maar de voornaam. En als ik dan iemand op Facebook ofso wilde opzoeken was het vaak: 'eh, en wat is je achternaam?'

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 24 aug 2014 - 16:18:
Dit moet er gewoon uit!
Ik ben gisteren naar de Doctor Who Deep Breath screening in Gent geweest en het was gewoon AWESOOOOME!!!
Zoveel mensen, allemaal fans, in 2 zalen!!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 aug 2014 - 19:18:
Oh, mijn kinderziel verbrandde spontaan toen Dorien mij over Snape/Dumbledore vertelde.


Dat weet ik nog! Hoewel vooral Hagrid/Dobby me bij is gebleven. En ik kwam er laatst achter dat echt heel veel mensen Lupin/Snape shippen for some unknown reason.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 24 aug 2014 - 23:10:
Oh Dobby. How I cried.

I have an obsession for the Marauders tho. Don't really know.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 aug 2014 - 1:10:
HUH. Is "negativiteit" echt geen woord? Wat moet ik dan zeggen om dat uit te drukken? Ik ben gefrustreerd.

Edit: GOOGLE IS NOT MY FRIEND RIGHT NOW.
Wat is dit? Zijn negativiteit en positiviteit echt geen woorden? Of kan ik niet met woordenboeken omgaan? Ik snap er niets van! Ik moet waarschijnlijk ook vermelden dat de spellingscheck/het woordenboek van Word ook meent dat "negativiteit" geen woord is.

Ja, ik heb dit probleem om kwart over 1 's nachts.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 aug 2014 - 8:16:
Volgens mij zij het wel woorden hoor. o-o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 aug 2014 - 8:42:
Girls, ik heb zo een sollicitatiegesprek en ben best beetje nerveus. Maar het stomme is dat ik echt een vreselijk nummer in mijn hoofd heb. En ik heb echt al geprobeerd het eruit te krijgen maar het lukt niet.

To the window! To the wall!
To the sweat drop down my balls.
And these bitches crawl.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 aug 2014 - 9:18:
@ Yara: is het erg dat ik daar eigenlijk een beetje om moest lachen? Met dat sollicitatiegesprek komt het wel goed, though! Als je er eenmaal bent, ben je zo gefocust op het gesprek dat dat nummer wel naar de achtergrond verdwijnt (: Succes!

@ Julia: nope. Anglicisme. Iedereen begrijpt wat je bedoelt, maar geen officieel Nederlands. Overigens vindt de autocorrect van mijn gsm van wel. Want het moet wel consequent blijven natuurlijk. :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 aug 2014 - 9:42:
@ Yara: is het erg dat ik daar eigenlijk een beetje om moest lachen? Met dat sollicitatiegesprek komt het wel goed, though! Als je er eenmaal bent, ben je zo gefocust op het gesprek dat dat nummer wel naar de achtergrond verdwijnt (: Succes!

Nee dat is helemaal niet erg. Ik vond het al grappig toen ik met dat liedje in mijn hoofd wakker werd.
Dankje wel. Komt vast goed met dat gesprek. Het is bij mijn moeder op haar werk dus ik ken de meeste mensen al. Het is alleen die paar uur voor het gesprek wat mij zenuwachtig maken. Als ik er éénmaal ben zijn de grootse zenuwen weg.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 aug 2014 - 10:06:
WTF! Ik ben zo pissed nu! Vandaag was de eerste mogelijkheid om je in te schrijven voor een bachelorproject bij psych (dat moet in groepjes want teveel studenten, blabla) en de inschrijving opende om 10 uur en het systeem werkt een beetje als online shoppen, je moet een vak/werkgroep/project eerst in je winkelwagen dumpen en dan bevestigen. Ik zit om 10 uur klaar om me in te schrijven voor het project dat me het leukst lijkt - stop die in de winkelwagen - wil op bevestigen klikken - en krijg "Inschrijving onmogelijk, project zit vol."

OM FUCKING TIEN UUR. Als mijn internet 2 seconden sneller was geweest, had ik dat project kunnen doen. WHAT THE FUCK.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15