Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-Topic

Fangirl-Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 aug 2014 - 0:29:
Sorry als dit al bestaat maar ik kon het nergens vinden en we moeten onze feels natuurlijk kwijt kunnen zonder anderen ermee lastig te vallen.


BUT SERIOUSLY; hebben jullie THTV episode 2 al gezien? lijkt me van wel toch?
Gosh i love it.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 19:18:
Kom ik weer hoor met mijn gezeik
Ben ik de enige die echt totaaaaaaaaal niet excited is voor de concert film? Geen kaartjes gekocht, geen zin om hem te zien in de bios met al die 14 jarige kutten en gewoon nee. Ik kijk hem ooit wel, op een saaie regenachtige zondag in bed op mijn laptop ofso.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 okt 2014 - 20:15:
@Yaar dat is het 'em nou juist. die 14 jarige broekies. die zijn zooooo irritant en daarom is het fandom soms zo fucked up en ASDGHGJFG';
Eh. Ja.
Nee, maar je bent niet de enige. Ik ga ook niet (ik kan dan ook niet, omdat ik naar walibi fright nights ga) maar anders was ik ook niet gegaan. net zoals jij, ik kijk hem op een regenachtige dag op mijn laptop in mijn bedje.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 20:22:
@Cyn: precies.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 okt 2014 - 21:36:
Ik begin eigenlijk weer helemaal into 1D te komen. Maar ik vind eerlijk gezegt 14 jaar ook te jong, en dan alles wat daaronder zit. Maar ik mag dat eigenlijk nooit zeggen aangezien het zusje van mn vriendin 14 en fan is.*Zucht*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 21:58:
I love them. Absolutely do. They are five idiots but I love them till death. Especially the blond one C;
Maar die 14 jaar en jongere kutten die als ze al ademhalen beginnen te gillen kunnen echt mijn rug op! Die 14 jaar en jongere andere kutten die thank god normaal doen als ze ademhalen mogen van mij blijven. Heb geen problemen met hun. En verder vind ik het nog steeds raar dat je gaat gillen als je een ander persoon ziet?! Like whuuuuut?! Ik snap dat je ze leuk vind, maar moet je dan echt je longen uit je lijf gillen als je ze ziet? Ik zal vast ook wel starstruck zijn als ik ze ooit ontmoet. Maar ik weet gewoon van mijzelf dat ik rustig blijf, niet ga gillen, met ze op de foto ga en een casual chat met ze maak. Zo heb ik namelijk ook Andy Samuels ontmoet en die vond het echt vreselijk als meiden gaan gillen, druk gaan doen en weet ik veel wat als zij hem ontmoet. [yes, I asked him that.] Dus hij vond het echt heel fijn dat toen hij mij ontmoette, ik kalm bleef en gewoon een casual chat met hem maakte. We hebben wel een half uur staan praten. Wat hij nooit doet als hij meiden ontmoet. C:
Dus mijn punt hier. Blijf rustig als je een "celeb" ontmoet en krijg zoveel meer uit zo'n ontmoeting. C:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 okt 2014 - 22:00:
Precies wat je zegt Yaar. Ik snap niet dat je zou gaan gillen, behalve dan juichen bij een concert na afloop van een nummer bijvoorbeeld. Maar als je ze gewoon ziet? Doe normaaaaaaaaal.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 22:04:
Echt hea. Ik werd ook echt helemaal gek van die gillen wijven om mij heen tijdens het concert. Like shut up! Ik kan de muziek niet eens horen!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 okt 2014 - 22:09:
@Yara dat is wel echt zo. Maar ik ben denk ik een van die 14 jarige kutten die je omschrijft.
Alwel ik 17 ben XP
Ik vind ook dat ik rustig moet blijven als ik ze in het echt zie, maar ik denk niet dat ik mezelf aan mn woord kan houden. Ik zal het in ieder geval proberen

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 okt 2014 - 23:20:
Ugh verschrikkelijk zijn ze. Ik geef toe dat ik soms ook wel eens gil om ze, maar dat is dan meer wanneer Zayner een high note maakt ofzo want damnn<3
Maar ik heb altijd al tegen mezelf gezegd dat je gwn rustig moet blijven als je ze ontmoet, dan heb je ook veel meer kans dat ze fans mogen ontmoeten van beveiliging enz

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2014 - 8:26:
Het is makkelijk praten, hoor. Want als als je echt zo intens fan van iemand bent, dan kun je er niets aan doen. De eerste keer dat ik Tokio Hotel "ontmoette", had ik me ook voorgenomen om rustig te blijven (en ik was 14), maar als je eenmaal tegenover ze staat, weet je niet meer wat je doet. Als je echt zo veel van een band houdt, dan ben je helemaal niet in staat om een "casual chat" te maken. Je weet niet meer wat je doet. Pas als je buiten staat en (al dan niet in tranen) kunt verwerken wat er gebeurd is, kom je weer bij en dan is het te laat voor een "casual chat".
Ik prat het gillen niet goed, ik heb er een grondige hekel aan en heb het zelf gelukkig nooit gedaan bij het ontmoeten van bands, maar jullie realiseren je niet wat voor impact het maakt op je, dus ik wilde het even zeggen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 okt 2014 - 11:09:
Misschien op een jongere leeftijd dat ik dat wel had gehad. Maar ik denk dat ik nu meer starstruck zou zijn. Ouder worden heeft mij zeker dingen geleerd om het maar even zo te zeggen. C:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 okt 2014 - 12:32:
Ik denk dat ik ga huilen als ik met ze mag praten, en dan als ze weg zijn gillen.
Is that allowed?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 okt 2014 - 15:11:
Ja maar starstruck is nog steeds niet casual.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 okt 2014 - 16:23:
Bij echt persoonlijk ontmoeten zou ik ook niet weten wat ik doe. Dat kan ik niet voorspellen. Kijk, ik zou me voornemen of gewoon een praatje te maken, handtekeningen en foto's. Maar ja - je weet het nooit.
Ik had het eigenlijk meer over bij een concert of een film. Gillen als ze opkomen en aan het begin van een nummer, ja, dat snap ik nog wel. Maar toen ik bij het concert was in mei, kon ik sommige nummers niet eens verstáán. Zo erg was het.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 okt 2014 - 23:16:
Ik ben eindelijk weer verder gegaan met Once Upon A Time kijken en het is zo cooooooool. *-* Hoewel ik het wel jammer vind dat Aurora mijn favoriete prinses is/Doornroosje mijn favoriete sprookje is, maar dat ik haar in de serie helemaal niet zo leuk vind.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20