Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #227

Offtopic #227

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 aug 2014 - 11:39:
I am surrounded by dicks!



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 aug 2014 - 18:50:
Ik snap echt niet dat ze Cat zo verschrikkelijk veel dommer en baby-achtiger hebben gemaakt, want eerst was het wel een grappig karakter, maar verder in Victorious en daarna in Sam & Cat is ze echt heel irritant.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 aug 2014 - 18:53:
Ik vond 'r in Victorious ook wel leuk, maar Sam en Cat vind ik echt geen bal aan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 aug 2014 - 18:54:
In Victorious was ze echt leuk. Ze was grappig, cheeky en een beetje dom. Met haar mooie rode haren. Maar in Sam & Cat is ze echt vreselijk. Alsof ze haar character nog tien keer dommer hebben gemaakt omdat dat zogenaamd "leuk" zou moeten zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 aug 2014 - 20:00:
Ja, ze was soort van een vijfjarige in het lichaam van een tiener. Te overdreven.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 aug 2014 - 20:37:
Ja precies.

Net was Achtste Groepers Huilen Niet op tv. En die heb ik dus gekeken. Maar ik was helemaal vergeten dat de hoofdpersoon in én het boek én in de film overlijdt. Ik was er namelijk heilig van overtuigd dat ze in het boek wel overlijdt, maar dat ze de film een leuker einde hadden geven. Blijkbaar niet.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 30 aug 2014 - 20:41:
Same. In Victorious vond ik Cat ook echt leuk, maar in Sam & Cat is het echt té.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 aug 2014 - 23:09:
@Yaar, dat is toch het hele punt van het boek, right?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 aug 2014 - 23:35:
@Yaar, dat is toch het hele punt van het boek, right?

Ja, eigenlijk wel. Alhoewel ze aan het einde toch allemaal moeten huilen omdat ze overleden is.
Volgens mij de laatste keer dat ik dat boek gelezen heb meer als 8 jaar geleden. Dus ik wist het einde niet helemaal meer. Maar blijkbaar gaat ze in beide dood dus.... weten we dat ook weer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 aug 2014 - 0:02:
Ik las dat boek op de basisschool, in de klas en ik moest best wel huilen maar wilde niet omdat ik in de klas zat.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 aug 2014 - 0:29:
Ik moest ook altijd heel erg huilen als ik dat boek las. Ik heb volgens mij zelfs wel eens in de wc's lopen huilen vanwege dat boek. Maar omdat ik op school was wilde ik dat niet in de klas doen. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 aug 2014 - 0:30:
Ik was trouwens in jouw oude middelbare school laatst (dat had ik al verteld) en toen moest ik naar de wc en toen stond er NIALL HORAN uitgerekend in het wc-hokje dat ik koos, in jouw middelbare school.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 aug 2014 - 0:36:
Ik weet nog dt ik een keer zo in een boek zat dat toen ik eruit gehaald werd de rekenles alweer begonnen was. Dan sta je een soort van voorschut

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 aug 2014 - 0:39:
Haha Jen, ik ook! Toen had de juf blijkbaar tijdens het vrij lezen gezegd dat we ons rekenen af moesten maken, maar ik had het niet gehoord en ik was slim dus iedereen dacht dat ik het gewoon al af had. En toen aan het eind van de dag vroeg ik aan de juf wanneer ik m'n rekenen af moest maken en toen keek ze me heel raar aan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 aug 2014 - 0:55:
Ik was trouwens in jouw oude middelbare school laatst (dat had ik al verteld) en toen moest ik naar de wc en toen stond er NIALL HORAN uitgerekend in het wc-hokje dat ik koos, in jouw middelbare school.

Stiekem heb ik dat er nog opgeschreven toen ik daar op school zat. ^^

Dat soort dingen heb ik ook wel eens gehad. Maar ik zat dan meer van: "Ik heb de Juf wel gehoord, maar ik moet nog even dit hoofdstuk aflezen om dit en dit te weten." -hoofdstuk is afgelopen- "AAAHHH het is zo spannend nu! Oke, nog een hoofdstuk lezen dan maar." En ondertussen zat de Juf van: Yara? Pak je ook je reken boek. En ik maar, jaa. jaa. Nog één bladzijde.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 aug 2014 - 9:00:
Ik had echt een hekel aan lezen op de basisschool, maar dat kwam vooral doordat ik m'n werk altijd af had en dus altijd moest lezen en al snel alle leuke boeken uit had. En samen met anderen lezen was al helemaal een ramp, omdat de boekjes allemaal saai waren en het me allemaal te traag ging.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16