Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruittopic #51

Gooi-het-eruittopic #51

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 dec 2014 - 15:14:
De titel spreekt voor zich! ^^



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 jan 2015 - 11:05:
Yay, haha!

Ik schrok me trouwens kapot vanochtend. Ik ben nu bij Peter en ik was net klaar met aankleden en m'n spulletjes voor de badkamer aan het pakken, hoor ik opeens iemand door het huis stampen: komt zijn huisgenoot de slaapkamer binnengestormd, want hij had zich verslapen en moest een telefoon lenen (want die van hem is voor de 1000ste keer kapot). Hartverzakking.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 11:05:
Oh, Iv, ik voel je zo erg hè. Ik ging halverwege de eerste naar nieuwbouw en die architect snapte er helemaal niets van. Basically was onze school een soort van grote kubus met hier en daar een lokaal erin. In die lokalen was het benauwd want ze werden nauwelijks geventileerd, en in de kubus zelf was geen verwarming en het was er ook niet warm te krijgen want het was zo'n gigantisch grote ruimte dat het gewoon onmogelijk was en - ja. *hugs*
Op uni is het beter, I promise. Nog maar een paar jaartjes. <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 jan 2015 - 11:36:
I feel ya, Iv. Wij hebben nergens een verwarming dus soms is t heel koud. Maar ze hebben een of ander "klimaat" hier, t plafond is ook vrij apart en de ramen kunnen niet open.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 11:38:
@Jess; maar jij zit op mbo o.o waarom fixen die d'r shit niet?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2015 - 12:35:
I feel ya, Iv. Wij hebben nergens een verwarming dus soms is t heel koud. Maar ze hebben een of ander "klimaat" hier, t plafond is ook vrij apart en de ramen kunnen niet open.
heeeee dat ken ik, dat had ik op mijn middelbare ook.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 jan 2015 - 12:45:
@Bodine; geen idee, de architect wilde het zo wat ik van docenten hoor. Sommigen zeggen zelfs dat ze niks op mogen hangen (behalve dan het bord), want de architect wilde dat de muren leeg zouden blijven of zo. Pure onzin als je 't mij vraagt. En er is dus ook amper ventilatie enzo dus ugh, je hoort zooo vaak dat mensen hoofdpijn hebben.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2015 - 14:33:
Maar als je een koolstofdioxidemeter neerzet en zo aantoont dat de ventilatie ongezond slecht is, is je school verplicht er iets aan te doen. Dat's bij ons gebeurd op middelbaar.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2015 - 18:33:
Mijn kat zit naast mij op bed en blijft mij de hele tijd aankijken. En ik zit maar naar haar te kijken van 'Kan je het zien?' En ze heeft echt zo'n blik op haar gezicht van 'Ja, waarom zit ik hier anders?' *flips hair*

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 5 jan 2015 - 19:24:
Bij ons op school is het meestal wel aangenaam

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 jan 2015 - 20:17:
School was echt een ramp. Ik ben vier uurtjes geweest (en alleen maar zo lang omdat ik een afspraak had met de leerlingcoördinator voor de toetsweek) en heb daarna een uur of vier liggen slapen op de bank (en zo ga ik maar naar bed, want ik ben nog steeds moe). En ik had een paar kleine mental breakdowns, omdat ik nog meer voor de toetsweek bleek te missen dan ik dacht, maar inmiddels heb ik afgesproken dat ik een deel van de toetsen niet in de toetsweek maak, dus dat helpt een beetje.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2015 - 20:28:
Fijn dat je niet alles meteen hoeft te doen, dat moet een geruststelling zijn! Hoeveel vakken mag je later doen? (En hoeveel blijven er dan nog over?)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 jan 2015 - 20:35:
Ik moet het zelf even bekijken, maar waarschijnlijk ga ik er twee of drie later doen (Latijn en wiskunde sowieso, misschien scheikunde ook). Dan hou ik vijf toetsen en twee presentaties over, maar heb ik tenminste geen twee toetsen op één dag (want ik was vandaag na twee lesuren al gesloopt, en op een toetsdag moet je ook nog een beetje leren, dus dat wilde ik liever niet gokken).
Het vervelendste was eigenlijk dat er bij natuurkunde ineens nog een heel hoofdstuk bijkwam (leuk dat dat niet op het internet is gezet), terwijl ik dacht dat ik dat tenminste allemaal gedaan had en snapte. En het is niet alleen dat ik alles moet inhalen, maar ook dat ik na school eigenlijk geen energie meer over heb, dus ook geen tijd om extra in te halen en te leren.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 jan 2015 - 16:06:
ik was net met papa aan het whatsappen want hij is weer naar m'n andere, niet zo chille tante gegaan en dat moest ik van mijn nichtje horen, dus ik zei tegen hem dat ik dat vervelend vond en toen bleek dat 'ie al dacht dat 'ie het tegen mij had verteld. Nou ja, oké, kan gebeuren. Toen beetje over school etc. en toen besloot ik, na veel gepush van mezelf omdat ik dit al mijn hele leven éng vind om te zeggen, hem te wijzen op dat ik me zorgen maak omdat hij weer aan het drinken is. (ik durfde het vroeger ook nooit te zeggen, het is me in al die jaren welgeteld één keer gelukt) en dus heb ik hem verteld hoe ik me voel en nou ja, wat ik net zei. Maar hij heeft gelezen en nu reageert 'ie niet meer, hij is offline gegaan, en normaal reageert hij altijd binnen een paar minuten.
Nou vind ik het niet erg als hij leest & niet reageert - maar wel nadat ik dit eindelijk heb durven zeggen. Nu ben ik dus bang dat 'ie boos op me is of dat ik hem pijn heb gedaan of weet-ik-veel en ik voel me heel shitty.


edit; en mijn andere tante waar hij eerst woonde vertelde dat ze hem erop aangesproken heeft en dat 'ie het toen wegwuifde en dat hij nu dus al vanaf half 12 's ochtends drinkt (hij is om 11 uit bed) tot dat hij gaat slapen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2015 - 16:15:
Verslavingen zijn lastig mee om te gaan, Cyn. En het is logisch dat je je nu rot voelt, want het is je vader en je wilt contact met hem en je wilt dat alles goed met 'm gaat, maar je moet je even heel goed realiseren dat jij niets verkeerd hebt gedaan. Het is terecht dat je je zorgen maakt en het is niet meer dan normaal dat je daar met hem over zou moeten kunnen praten. Dus, hoe kut het allemaal ook is, en het is heel erg kut, daar twijfel ik niet aan, maar onthoud dat jíj niets verkeerd hebt gedaan.

Kun je als buitenstaander iemand hulp opdringen? Nee hè? Dat kan alleen vrijwillig, toch?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 jan 2015 - 16:15:
Waarschijnlijk vindt hij het ook vervelend dat je er wat van hebt gezegd, maar ik denk dat het voor hem juist belangrijk is dat hij het van mensen zoals zijn dochter hoort. Ik denk ook niet dat hij niet meer reageert omdat hij boos op je is, maar eerder omdat hij niet weet wat hij moet zeggen, snap je? Ik kan me nl. voorstellen dat het moeilijk is om van je eigen kind te horen dat ze wel merken dat het niet goed met je gaat, hoewel het, zoals ik al zei, wel belangrijk is dat je hem daarop hebt gewezen.
Ik zou hem even laten en misschien contact opnemen met de tante waar hij nu woont (ik weet niet hoe je relatie met haar is?) om te vragen hoe het met hem gaat.
Anyway: *plethug* <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19