Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruittopic #51

Gooi-het-eruittopic #51

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 dec 2014 - 15:14:
De titel spreekt voor zich! ^^



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 jan 2015 - 19:01:
Mijn moeder is boos, want ze had rode bloemen gekocht, maar nu zijn ze roze(r) geworden en dat vindt ze "misleidend" .__.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 jan 2015 - 22:31:
@juul; het is net of ik mijn moeder hoor. Haha.

Ik ben een wortel aan het eten en ik voel mij net een konijntje!!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 jan 2015 - 10:06:
ik had net een discussie met mama en toen ging mijn stiefvader zich er mee bemoeien maar hij doet altijd zo minachtend of zo en toen uiteindelijk werd het weer ruzie. discussies gaan zoo vaaaaak fout.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 3 jan 2015 - 15:54:
Waar heb ik last van de laatste tijd?! Alles gaat fout. Een goede vriendin van mij is nu boos op mij, omdat deze vakantie nogal druk was voor me (testweek komt er weer aan) en geeft ze mij van alles de schuld. Alsof het mijn schuld is dat ik veel moet leren.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 jan 2015 - 16:13:
@Cyn: kun je het daar niet een keer met je moeder over hebben (zonder je stiefvader erbij), dat je het vervelend vindt dat hij altijd zo doet? [obviously weet ik niet of je dat al hebt geprobeerd.] *plet*<3
@Melina: heb je tegen haar gezegd dat je het gewoon druk hebt met leren? Maar ja, beetje kinderachtig van haar, lijkt me.

Guys, ik droomde vannacht dat Dezh me een berichtje stuurde dat ze Bill echt een diva vond en toen werd ik boos, want de concertkaartjes waren opeens maar €40 en tóen waren we op visite bij Anderling en gingen we een of ander magisch fotoboek in elkaar zetten. [ja, het was heel logisch allemaal]

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 3 jan 2015 - 16:15:
@Julia, ja, maar ze vindt dat ik geen tijd voor haar vrij maak

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 jan 2015 - 16:16:
Omg, Julia, op visite bij Anderling! Hoe awesome! Dat is echt heel briljant though _0_

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 jan 2015 - 16:21:
Hehehe

@Melina: dat is gewoon flauw, vind ik. Zelf zou ik gewoon zeggen "jammer dan", maar ik begrijp dat dat niet de juiste aanpak is voor jou. Hmm, gewoon afwachten, denk ik, en na je toetsweek weer met haar proberen af te spreken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 jan 2015 - 21:20:
Het lijkt hier wel een telefooncentrale. Opa is vanmorgen overleden, dus vandaag was superhectisch, en papa en mama zijn oma aan het terugbrengen, dus ik ben in charge wat de telefoon betreft. Ik wist niet dat er nog zoveel levende Fluksen waren. Kan niet wachten tot m'n ouders weer thuis zijn en ik op bed kan.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 jan 2015 - 22:29:
Oh, maar Daan .___. *plet* ben je in ieder geval een beetje oké?

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 3 jan 2015 - 23:59:
Sterkte, Daan Xx

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 jan 2015 - 0:52:
@Juul been there, done that. but thanks *hugs*
@Daan wat naar, sterkte!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 1:52:
Weetje waar ik vandaag achter kwam. Dat ik echt een hekel heb om mijn broek uit te trekken als ik naar de wc moet. En dat komt vooral omdat het altijd best wel koud is in de wc beneden. En ik dan net lang genoeg op het toilet zit om het koud te krijgen. Iemand die hier ook last van heeft? Of ben ik weer de enige die hier last van heeft?
Also, vergat ik laatst mijn riem los te maken toen ik naar het toilet moest. Heb lang staan k*tten voor ik door had dat mijn riem nog dicht zat. Even een groot blond momentje.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 jan 2015 - 2:04:
JA. Ik begrijp precies wat je bedoelt, Yara. Ik ga ook altijd expres boven in de badkamer naar de wc, want daar is het warmer. Alleen in Nijmegen kan dat niet, want daar is maar één wc en die is altijd koud :'(

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 jan 2015 - 9:48:
JA. Ik begrijp precies wat je bedoelt, Yara. Ik ga ook altijd expres boven in de badkamer naar de wc, want daar is het warmer



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16