Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #235

Offtopic #235

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2015 - 10:48:
*insert post die niet over geslachtsdelen gaat*



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 jan 2015 - 8:26:
Cyn dat is zo fijn ^^ ik hoop echt dat je eindelijk je rijbewijs haalt

Ik ben zo klaar met mn tanden. Alles wat ik eet doet zeer door die tanderosie en ik kan dat gewoon niet verhelpen want dn mag ik basicly niks meer drinken/eten en mn beugel doet raar. Ik heb nu echt het gevoel dat als ik mijn beugel eruit mag (eindelijk) dat er toch kiezen getrokken moeten worden door die erosie. Wat heeft de beugel dan in godsnaam nog voor zin?!?
Ik word er gewoon een beetje chagerijnig door en ben er helemaal klaar mee

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 jan 2015 - 11:01:
Een Vlaams komedieprogramma heeft een parodie op 1D gedaan en ik ging best wel stuk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 jan 2015 - 11:07:
@ Cynthia: Dat is fijn!
@ Jen: Wat vervelend! Heb je binnenkort een afspraak met de tandarts of moet je ee even me rondlopen?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 jan 2015 - 11:07:
Oeeeh i love that!
Ik kan het alleen niks kijken nu Xp


@emma nou de tandarts doet er niet zoveel aan eigenlijk.

Edit: ik heb hem gekeken zonder geluid en wist na de eerste 10 zinnen welk nummer het was XP
The song is completly true.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 jan 2015 - 13:08:
Een Vlaams komedieprogramma heeft een parodie op 1D gedaan en ik ging best wel stuk.

THIS IS AAAAAMAAAZING!!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 17 jan 2015 - 13:10:
@Jen ah wat naar!
@Kay dat is echt geniaal haha

Giiiirls. Het is januari en ik sta in mijn zomerjas zonder te verkleumen. Way ay!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 jan 2015 - 13:51:
HAHAHA ik kreeg een super grappige reclame over kapotte lampen ervoor. "Kapotte lampen werken niet, tenzij op uw zenuwen."
_0_

Guys, ik zit zo dichtbij de faculteit Sociale Wetenschappen dat ik op hun wifi zit haha

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 jan 2015 - 14:48:
@Ems: voordeel van dichtbij school wonen!!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 jan 2015 - 17:13:
ik heb net mn nieuwe bril opgehaald en het kijkt echt heel raar omdat m'n sterkte nu echt up to date is.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 jan 2015 - 18:08:
Dat heb ik altijd als mijn lezen voor die maand binnen komen. De eerste dag kijk ik raar omdat ik alles zo goed kan zien.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 jan 2015 - 19:29:
Ik heb zaterdags altijd m'n oude bril op zodat het chloor m'n nieuwe niet verpest. Is ook altijd raar. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 jan 2015 - 14:04:
@DepressieinhetFFSchrijft2topic: zoals Dezh al zei zitten er veel lagen in depressie. Ik ben ook geconstateerd met depressie en heb daarbij ook een leuke smoothie van angststoornissen, lichte OCD en vaalangst erbij. Ik slik medicijnen op een dagelijkse basis voor mijn depressie maar die werken niet altijd geweldig. Op sommige dagen heb ik het gevoel dat de medicijnen helemaal niet werken en dat noem ik dan de ultieme down dagen. Ik heb het hier meerdere malen met mijn therapeut over gehad. Zij zei zelf dat we daar niets aan kunnen doen. We kunnen wel een ander medicijn gaan proberen maar dan kan het weer zijn dat ik daar slecht op reageer enzv. Ik heb baat met deze medicijnen. Van de 31 dagen die er in een maand zitten (of 30 of 28) ben ik er minstens 26 tot 28 blij. Ik heb altijd wel een down dag in mijn maand. Maar daar ben ik nou eenmaal aan gewend. Dat is al sinds mijn 10de.
Wat ik er nog achter wil zeggen is dat ik nu op een goede plek in mijn hoofd ben. Het gaat goed. Al bijna een jaar. Therapie is afgebouwd en dat is fijn. Ik hoef gelukkig nog maar één keer per maand te komen. In plaatst van elke week. De diensten zijn niet fijn. Maar ook die zijn een stuk minder als eerst. En Iv, een verhaal over depressie is heel moeilijk. Ik hoop dat het je lukt en dat het niet zo'n standaard 'ik haat mijzelf! Oh een leuke jongen! Ik hou van mijzelf' verhaal wordt. Want dat zou heel jammer zijn. Ook voor het liedje.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 jan 2015 - 14:11:
Ik had een episode, en die is min of meer over, dus ik worstel er niet dagelijks mee zoals bij jou het geval lijkt met dat je dagelijks medicatie moet pakken. *knuffelt*
Natuurlijk heb ik ook down dagen, en ik had een paar maanden geleden echt een grote paniekaanval omdat ik dacht dat het terug aan het komen was, omdat ik een paar dagen na elkaar zielsongelukkig was, maar uiteindelijk heb ik mezelf gedwongen terug blij te worden en sindien gaat het echt prima. Ik zie mijn therapiste ook maar één keer per maand meer, en zij weet dat als ik het nodig vind haar zal vertellen wanneer ik vaker wil langskomen zodat ze me in de gaten kan houden en er voor zorgen dat ik geen domme dingen doe of het verzwijg als het allemaal weer slechter begint te gaan.
En de dagen dat ik naar mijn vader moet, brengen me steeds minder naar het randje van een mental breakdown, dus dat is positieve vooruitgang.

(Ik vind het trouwens heel fijn hoe eerlijk we hier allemaal over kunnen zijn. Mijn vrienden vinden het altijd moeilijk om er met me over te praten, en mijn ouders negeren de problemen, dus kon ik er eigenlijk alleen bij mijn therapiste eerlijk over zijn.)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 jan 2015 - 14:17:
Dat vind ik nou juist het prettigste aan FF. Ik kan hier letterlijk alles neer kwakken en in een topic gooien en er is altijd wel iemand die daar op reageert of vraagt of het goed met mij gaat. En als ik wil klagen over de meest onnozele dingen, zijn er altijd mensen die met mij mee kunnen klagen en zeuren en precies begrijpen wat ik door ga. En het ultieme aan FF is dat niemand hier veroordeeld. We laten iedereen in zijn/haar waarde en respecteren dat ook.

@Kay; ik ben echt heel blij voor je dat het goed met je gaat. Ik weet nog wel een tijd dat dat niet zo was. En progressie in je mental health is echt heel erg fijn. <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 jan 2015 - 14:26:
@Yaar: In de tijd dat ik hier niet was, is het nog veel erger geworden voor een tijdje, en toen ben ik gestopt met over dingen liegen en heb ik opgebiecht dat het helemaal niet goed gaat en dat ik dagen had waarop ik het liefst helemaal niet uit bed kwam, maar als ik dat dan toch deed omdat ik naar school moest, dan ging ik zelfs niet naar mijn lessen maar zwierf ik rond door de stad, met muziek in, en zo ver mogelijk bij mensen vandaan, wat uiteindelijk mijn opleiding naar de knoppen zou helpen en ook nog eens gevaarlijk zou zijn.

Soms denk ik zelfs dat ik daarom oorspronkelijk weggegaan ben. Ik had het niet in me om eerlijk te zijn op het forum als het erover ging hoe het met ons was, en dat voelde enorm als de "spirit" van FF bezoedelen, ya feel?

En daarom ben ik waarschijnlijk ook weer terug, omdat het sinds een jaar echt ontzettend goed gaat met me. Angsten overwonnen, nieuwe vrienden gemaakt, more or less goed bezig op school, etc.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13