Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #235

Offtopic #235

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2015 - 10:48:
*insert post die niet over geslachtsdelen gaat*



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 jan 2015 - 21:16:
Yeah - it did help. Het luchtte heel erg op om alles dat me dwarszat kwijt te kunnen, dus ik ben je mama nog steeds heel erg dankbaar. En ik heb nu nog veel aan de dingen die ik bij beide psychologen geleerd heb. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 jan 2015 - 21:18:
Mehh no im fine ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 jan 2015 - 21:25:
@Yaar oh, zo. Het lijkt me wel fijn, iemand met een eigen praktijk. Gelukkig dat zij je wel helpt - toch? -

Ja heel erg. Die anderen deden geen kut.

@Ems: het zit niet in alle verzekerings pakketten. Dus niet iedereen krijgt het vergoed. Ligt echt aan het pakket van je verzekering.

@Jen: ik moest in therapie vanwege de scheiding van mijn ouders. En iets van twee jaar later ging het mij steeds slechter en slechter en ik bleef maar tegen iedereen zeggen dat het goed ging. En ook tegen mijzelf. Uit eindelijk is dat ook het probleem geweest dat de bom is ontploft. Je kan beter eerlijk tegen jezelf zijn en tegen mensen om je heen. Ga naar je huisarts. Bespreek hoe je je voelt en misschien is er een oplossing. Je hoeft je nergens voor te schamen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 jan 2015 - 22:11:
Toen heel de wereld (en daarmee bedoel ik mijn middelbare school docenten, mijn ouders, mijn dokter en mijn therapeute) dachten dat ik zou instorten, ben ik sterk gebleven en gedaan alsof het allemaal wel ging, en toen ik echt begon in te storten ben ik toneel blijven spelen terwijl ik elke maand dieper wegzonk. Na elk bezoek aan mijn vader kon ik dagen niet slapen, naiwelijks eten, en kriebelde mijn huid zo hard dat ik me nergens op kon concentreren. Uiteindelijk ga je aan je constant slecht voelen echt kapot.
Toen ben ik ingestort op school en heb me heel de namiddag verstopt op de wc, en vanaf die avond ben ik depressief geweest en heb daar alleen mee geworsteld tot ik iets durde opbiechten.
Ik had me veel eerder beter kunnen voelen en heel wat van mijn opleiding kunnen redden, dus Jen, wacht alsjeblieft niet te lang omdat je te trots bent of je schaamt ofzo. Je bent heus niet de enige en mentale ongezondheid wordt net iets te vaak genegeerd om gezond te zijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 jan 2015 - 9:27:
Ik kom net uit het oogziekenhuis voor een controle voor mijn oog en alles is prima. Mijn oog staat weer kaarsrecht met een maximale afwijking van 2 graden, ik heb weer een samenwerking tussen beiden ogen (wat ik nooit heb gehad) en ik mag nu wegblijven

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2015 - 9:32:
Woah! Merk je zelf ook dat je anders/beter ziet, of niet?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 jan 2015 - 9:57:
Ik merk wel dat ik wat beter zie, omdat ik nu met beiden ogen kijkt, ipv een, maar verder merk ik er niet heel veel meer van. In het begin was het wel heel raar en ben ik ook wel eens duizelig geweest enz

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2015 - 10:06:
Ah. Dus eigenlijk merk je het niet, tenzij je er bewust over nadenkt? Dus er is wel verschil? Dat is mooi, eigenlijk, dat het er niet alleen beter uitziet maar dat het ook nog functioneel is. (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 jan 2015 - 12:48:
Klopt =)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2015 - 14:09:
'k Had net rijles en m'n instructeur zou bellen als 'ie eraan kwam, want hij had voor mij een examen en dat kan uitlopen en zo. Dus ik bel op een gegeven moment of 'ie al weet hoe laat 'ie er is, staat 'ie al te wachten, maar is 'ie vergeten mij te contacteren. Na mij was 'ie vrij en volgens mij heb ik bijna een uur langer gereden dan normaal._.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 20 jan 2015 - 22:12:
Mehh, soms vraag ik me af of ik niet ook naar de psych moet of iets in die richting.. Want er is redelijk wat shit gebeurd vroeger enzo en ik heb er echt nooit over kunnen praten (eerder durven praten) en ik heb wel eens delen aan vrienden verteld, maar niemand kent het hele verhaal en blegh... ik heb ook wel eens af en toe het idee dat het masker dat ik gewend was te dragen vergroeid is met mijn gezicht en dan verzin ik weer een of andere reden waarom het geen masker is en denk ik dat alles goed is en ja.. ghehe..

@Iv: Dat is goed nieuws! Wel fijn dat alles nu ook meteen goed is gegaan =)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2015 - 22:19:
1. Je mag het ook hier (op het forum/pb/app/whatever) vertellen, hè. <3
2. Als je denkt dat je naar een psych moet, moet je gewoon een keer naar je huisarts stappen. Het kan er in principe alleen maar beter van worden.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 20 jan 2015 - 22:33:
Ja, I know, dat zegt iedereen basically, maar ik durf t nooit..? I don't know >.<
En uhuh, maar ik geef het nu pas toe eigenlijk, denk ik, en ik ga als het goed is in April voor 3 maanden weg uit Nederland, ben dan weer een maand terug en ga dan weer 10 maanden weg x']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2015 - 22:34:
Hoezo niet? Ben je bang dat mensen misbruik maken van de informatie of dat ze je zwak vinden of dat je ze ermee lastig valt of of of?

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 20 jan 2015 - 22:39:
Nee, absoluut niet.. Meer dat ik ze met een waterval van woorden ga irriteren ofzo als het echt iets is waar ik mee zou zitten.. maar ik denk meer dat ik het niet gewend ben omdat ik letterlijk nog nooit echt met mensen gepraat heb. Waarschijnlijk heb ik vroeger te kort op een plek gewoond om mensen goed te vertrouwen voor zoiets en ben ik het nu gewoon niet gewend



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17