Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic boek

FanFic boek

1 2 3 4 5 6
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2015 - 13:53:
Lieve fanfic’ers,

Ja, daar zijn ze weer hoor: jullie adminteam heeft weer iets bedacht! Dit keer gaat het om iets wat we niet met z’n vijven op poten kunnen zetten, maar waarbij we écht jullie hulp nodig hebben om alleen al in te kunnen schatten of het slagingskans heeft.

Wat zijn we dan van plan? Het lijkt ons tof om een heus FanFic-boek te maken. Hierin willen we bijvoorbeeld ingezonden stand alones plaatsen, berichtjes die we aan het forum schrijven over hoe fijn we het vinden op deze site en waarom. We willen er secties in stoppen met de geschiedenis van de site, met leuke weetjes over dingen de gebeurd zijn op het forum (denk aan de reis naar LA en de operatie van Kayley), foto’s van meetings, et cetera.
Dit draagt echter een aantal organisatorisch lastige aspecten met zich mee, zoals de kosten: het drukken van (een kleine oplage) boeken is natuurlijk niet gratis. Waarschijnlijk kunnen we voor twintig euro per persoon wel rondkomen, maar de vraag is dan of jullie bereid zijn twintig euro voor zo’n boek neer te leggen. En als genoeg mensen hiertoe bereid zijn, moeten we nog kijken hoe we de betalingen regelen: zijn jullie allemaal bereid om geld over de post te sturen/op een speciale meeting te overhandigen/om het over te maken? En zijn jullie allemaal bereid ons je adres te overhandigen zodat wij het boek uiteindelijk op kunnen sturen?

Verder moeten jullie er rekening mee maken dat dit boek er niet morgen is, en ook niet volgende week. Het in elkaar zetten en drukken en alles bij elkaar gaat mogelijk maanden in beslag nemen, en de kans bestaat zelfs dat we het niet rond kunnen krijgen omdat er te veel mensen afhaken of iets in die trant.
Wij willen graag weten wat jullie van dit idee vinden, of jullie mee zouden willen doen, of jullie suggesties hebben… we want to know everything! Laat het brainstormen beginnen!

Liefs, jullie adminteam,
Bodine, Daantje, Do, Emma, Kayley



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2015 - 20:54:
Maar je kan ze wel meenemen naar meetings om mensen in te laten schrijven à la American Yearbooks.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2015 - 21:07:
Wij doen dat ook met onze jaarboeken op de vereniging, ja.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 feb 2015 - 22:04:
Dan doe ik al helemaal mee! Hell yea dat ik een boek van FanFic op zolder wil hebben liggen als ik vijftig en oud ben!

-Ik weet trouwens dat dit waarschijnlijk door de mods en creas gedaan word, maar als jullie ergens hulp voor nodig hebben heb ik ook vast wel tijd -

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 feb 2015 - 22:47:
Dan doe ik al helemaal mee! Hell yea dat ik een boek van FanFic op zolder wil hebben liggen als ik vijftig en oud ben!

-Ik weet trouwens dat dit waarschijnlijk door de mods en creas gedaan word, maar als jullie ergens hulp voor nodig hebben heb ik ook vast wel tijd -

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2015 - 22:49:
Meer details en manieren waarop jullie kunnen helpen, komen als we weten of het een haalbaar project is en zodra we alles besloten hebben.
Toch al bedankt, meiden! c:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 14 feb 2015 - 14:00:
Dan doe ik al helemaal mee! Hell yea dat ik een boek van FanFic op zolder wil hebben liggen als ik vijftig en oud ben!

-Ik weet trouwens dat dit waarschijnlijk door de mods en creas gedaan word, maar als jullie ergens hulp voor nodig hebben heb ik ook vast wel tijd -

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 feb 2015 - 19:02:
Dit lijkt me zo tof! Ik heb hier sowieso wel 20 euro voor over.

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 14 feb 2015 - 20:05:
Omggg bodine dit moet je echt doen!! Als dit er komt heb ik er wel 20 euries voor over

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 feb 2015 - 14:24:
Dit lijkt me echt een heel mooi idee. En het geld heb ik er zeker wel voor over.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 feb 2015 - 14:49:
Voor de mogelijke inhoud die erin komt te staan heb ik hier 40000000000% €20,- voor over. De leuke lieve berichtjes, de trips die we hebben gemaakt, FanFic Airlines, de Stand Alones, de memorable verhalen van ons. Alles. We moeten een soort manier vinden om FanFic in dat boek te proppen. En dat moet lukken dat weet ik zeker.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 feb 2015 - 15:53:
Dit lijkt me zo tof! Ik heb hier sowieso wel 20 euro voor over.
Dit, dus. Ik zie al voor me dat er ooit kleinkinderen op mijn zolder een stoffig boek opgraven en erachter komen wat voor leven oma in het pre-teleportatie-tijdperk had. *pinkt traantje weg*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 21 feb 2015 - 15:54:
Ik had dit topic nooit gezien totdat ik net een PB'tje kreeg. BUT I'M IN.
Maar wat komt er nou precies in? ^^
-De leukste FanFic posts op het forum?
- Verhalen van iedereen? Want ik heb al een jaar niet geschreven en ugh. Elke keer als ik wil beginnen dan lukt het niet. ): Maar ik wil het best proberen. ^^ Maar stel dat het mij niet lukt om een Stand Alone te schrijven. Is dat dan erg?
- Meetingfoto's!!! Yes please. That would be awesome
- Geschiedenis en stats lijken mij idd super awesome
- Misschien een stukje over elk persoon op het forum: wie het is, hobby's, wat FF voor diegene betekent etc.

En die 20 euro: wanneer moeten we dat betalen? ^^ Voorlopig zit ik nog een beetje krap want gala en stuff, maar daarna zou het wel moeten lukken. ;D

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 feb 2015 - 15:58:
(...) Dit, dus. Ik zie al voor me dat er ooit kleinkinderen op mijn zolder een stoffig boek opgraven en erachter komen wat voor leven oma in het pre-teleportatie-tijdperk had. *pinkt traantje weg*

Ja <3 *-*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 feb 2015 - 16:36:
@ Mars: het gaat allemaal nog wel even duren, dus je hebt zat tijd om te sparen!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 feb 2015 - 16:45:
Dit lijkt me echt geweldig. Ik wil zeker meedoen!
dankje, voor het berichtje bodine.



1 2 3 4 5 6