Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #5

Het (anti-)schooltopic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Spui je frustratie, verspreid blijde goede-cijfer-boodschappen, zeur over docenten, vraag om huiswerkhulp, luister naar Alice Cooper of Pink Floyd, what have you.



Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 maart 2015 - 10:05:
Ah, Dezh! Goedzoo! Nu nog alleen maar alles behalve de inleiding? Haha, of heb je je onderzoek enzo ook al gedaan?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 maart 2015 - 10:33:
Oh nee, hij vond het niet moeilijk ofzo hij was gwn te lui en meer bezig met reizen enz

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2015 - 10:50:
Dat is toch een mooi leven?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 maart 2015 - 10:56:
Precies. Zodra je van school bent, heb je echt bijna geen tijd om te reizen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 maart 2015 - 11:13:
Ik ben vrij want vrijstelling van Engels, maar heb pas om 12:30 rijles.
Meh.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2015 - 11:21:
@ Jamila; ja, ik moet nog alles behalve inleiding & methode _0_ Onderzoek zelf begint in april.

En @ de tijd-discussie; ik zit nu al in m'n vierde jaar, dus officieel uitloop, maar je moet ook niet te kort studeren, want jemig, er is zóveel te leren. Niet alleen op academisch vlak.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2015 - 11:24:
Ik wil denk een tussenjaar tussen master en bachelor. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2015 - 11:33:
Tussenjaar lijkt me ook wel fijn. Maar ik wil tegelijkertijd ook gewoon heel graag snel mijn diploma, én aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat ik na m'n studie wil. _0_

EN UGGGGH. Ik weet weer waarom ik samenwerken háát! Ik moet vanmiddag én een presentatie over statistiek (mijn nachtmerrie-onderwerp) houden én mijn net-geschreven inleiding+methode voorstellen aan de rest van mijn scriptiegroepje, en eigenlijk was het zo gepland dat de statistiekpresentatie vorige week was, maar de dude met wie ik samen moet werken "was het vergeten" (lees: heeft zijn mail niet gelezen) en daarom kregen we uitstel (ik had het wél voorbereid en eerst was het nog "oh maar dan doe je het toch alleen" en toen zei ik "no way, dat is niet eerlijk, als hij nog een week extra krijgt, dan ik ook" en ja) en hij laat de hele tijd niks van zich horen, sms ik hem met de vraag of hij nu echt iets heeft voorbereid, sms't hij terug dat hij ermee bezig is (de presentatie is VANMIDDAG) en ik vraag hem welke onderdelen hij nu gedaan heeft (want communicatie is moeilijk), heeft hij iets compleet anders voorbereid dan we vorige week hadden afgesproken! I WANT TO HIT SOMEONE.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 maart 2015 - 11:42:
Dezh: Just imagine the flag is a fryingpan and the smile is upside down. Have fun!

Nee, maar dat is inderdaad wel vervelend. Ik geef toe dat ik het vaak ook last minute doe, maar ik doe het altijd wel voor de deadline (en zet alles in elkaar ugh...) Maar dat van hem gaat wel een beetje te ver..

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2015 - 11:45:
Ik vind 't last-minute ook niet erg, ik leverde gisteren mijn inleiding een half uur voor de deadline in. :' Maar ik doe dat niet als er nog iemand afhankelijk is van mijn werk en zelfs áls ik dan wat laat ben, dan communiceer ik daarover. En ik ga niet op mijn eigen houtje het plan lopen veranderen.

Edit; en daarnet belde hij: "We moesten die drie toetsen bespreken, maar ik kan in de syllabus helemaal niet vinden wat voor toetsen dat zijn!" LIKE. SLA EEN BOEK OPEN? WIKIPEDIA? LITERALLY.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 maart 2015 - 12:19:
N'aww, Dezh! Dat is wel echt heel vervelend. *hug*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 maart 2015 - 16:16:
Ik haat dat soort mensen. *aai* Is het een beetje goedgekomen?

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 3 maart 2015 - 16:33:
Dank jullie wel allemaal.
Op het Vathorst college heb je 4 extra vakken. Toneel, dansen, en nog twee die ik niet uit mijn hoofd weet
En in minimaal één kan je eindexamen doen. )

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 maart 2015 - 16:56:
Aaaahhhh gaaf. Ik wil ook toneel doen, maar dat was helaas geen keuzevak bij ons

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 maart 2015 - 16:57:
Oh, dat is wel super leuk! Weet je ook al waar je examen in wil gaan doen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12