Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #5

Het (anti-)schooltopic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Spui je frustratie, verspreid blijde goede-cijfer-boodschappen, zeur over docenten, vraag om huiswerkhulp, luister naar Alice Cooper of Pink Floyd, what have you.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2015 - 20:02:
Ik vind samenwerken het lastig als men wel hun best doet, maar dat ze simpelweg een lager niveau hebben.


Dit.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 maart 2015 - 22:47:
Bij mij is het dus zo: ik kan het niet zelf doen. Twee van mijn groepsgenoten hebbem het interview afgelegd en ik heb die ervaring nodig omfat ik erover moet vertellen. Maar ze waren in het begin ook niet echt iets aan het regelen voor het interview, dus nu moeten we alles op het laatste moment doen.
En ik kan daar niet tegen bah.
Ik mag daarnaast de mensen uit mijn klas ook gewoon niet. Ze zijn niet zo serieus met school bezig als ik er af en toe mee bezig wil zijn. En nouja. Ugh gewoon. School is hard.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2015 - 22:49:
&I'm just sitting here being the lazy it'll-be-okay student I've become. Hell yeah.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 maart 2015 - 14:10:
Jajaaa toetsweek afgerond *strooit confetti*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 maart 2015 - 13:03:
@ Ivana: ging het allemaal een beetje goed?

60 pagina's anatomie per dag is niet acceptabel. Grmpf.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 maart 2015 - 13:58:
Afgezien van twee toetsen wel ja. Ik heb al twee voldoendes binnen dus we gaan lekker

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 maart 2015 - 16:54:
@ Ivana: Mooi!

Ik moet voor elk practicum dit blok van tevoren een toets maken op internet. Blackboard heeft hier een prima functie voor en dit wordt dan ook standaard gebruikt. Nu alleen niet, nu hebben ze besloten om iets te gebruiken waarvoor je je apart moet registreren. "Je moet je account activeren via een mailtje dat je ontvangt, dit kan enkele uren duren." Ik wil het gewoon nu doen en er klaar mee zijn en relaxen en niet dit.

Edit: okay okay okay stress stress stress waarvan ik dacht wat voor een week moest moet voor morgen af stress stress stress en ik vond het al zoveel voor een week. huilie doen

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 23 maart 2015 - 16:45:
blackboard? Dat moest ik voor me matching gebruiken in Utrecht om de stof af te halen. Ik kon er niets op vinden, maar is me uiteindelijke gelukt.

Ik moet nu me poëzieproject maken, maar het is echt zo saai werk, terwijl ik normaal nooit problemen met gedichten heb

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 maart 2015 - 19:03:
Ik heb een so op de dag van mijn 5SOS concert en ik heb een duits repetitie twee dagen erna. Well fuck me

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 maart 2015 - 19:21:
@ Josette: Wen er maar aan, want volgens mij gebruikt bijna elke uni het. (; Ik vind het fijn werken.
@ Ivana: Op dezelfde dag is toch niet zo erg? Tja, je kan het dan niet skippen. En als je nu al weet dat je dan twee dagen erna een toets hebt, kan je zorgen dat je gewoon ruim op tijd begint met leren (waar sowieso niets mis mee is). Als je dan de nacht ervoor lekker op tijd naar bed gaat, komt het wel goed.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 maart 2015 - 19:24:
Ik vind Blackboard ook wel fijn én overzichtelijk, maar ik heb het idee dat het op sommige uni's/opleidingen wat minder is.

@Ivana: wat Emma zegt: op tijd beginnen, maak een planning als je dat fijn vindt en als je écht bang bent dat het je niet lukt zonder die ene dag, dan kun je altijd nog wat uit de boek kopiëren en meenemen in de rij, zodat je daar kunt leren

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 maart 2015 - 19:30:
Bij mij hangt de overzichtelijkheid van het vak af haha.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 maart 2015 - 22:37:
Wat Emma zegt. Ik vind Blackboard wel handig, maar sommige docenten kunnen er niks mee, en dan wordt 't lastig. Het is minder erg dan ons inschrijf- en cijfersysteem though. uSis is echt een regelrechte ramp.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 maart 2015 - 10:12:
Ik heb een so op de dag van mijn 5SOS concert en ik heb een duits repetitie twee dagen erna. Well fuck me


Je kan het SO toch wel over doen? Anders missen ze een cijfer van je en well, no. Als het echt een belangrijk SO is kan je altijd nog later richting Amsterdam gaan. Tenzij je staanplaatsen heb...
En duits kun je van te voren al wel repeteren ^^ zodat je het daarna alleen maar over hoeft te kijken.

Ik heb besloten dat ik alleen nog maar cijfers boven de zeven accepteer van mezelf wat betreft Engels, omdat ik volgend jaar in Engeland stage wil lopen ^^

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 maart 2015 - 10:15:
Ik heb het midden op de dag en ik heb zitplaatsen, dus het is niet zo dat ik hem mis, maar het is meer zo van. Ik ben dan zo nerveus en enthousiast en dan wordt er van me verwacht dat ik een So maak. Ehm



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18