Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #5

Het (anti-)schooltopic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Spui je frustratie, verspreid blijde goede-cijfer-boodschappen, zeur over docenten, vraag om huiswerkhulp, luister naar Alice Cooper of Pink Floyd, what have you.



Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 2 april 2015 - 15:36:
Het is niet echt één ding. Meer dat ik veel te moeilijk denk en daardoor mezelf in de war maak. Ik ben hoogbegaafd en in alle vakken bovengemiddeld, en dat maakt me nog meer gestrest. Vanwege allemaal verwachtingen.. Wiskunde en rekenen is mijn slechtste vak, dus ja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 april 2015 - 16:53:
Ik studeer wiskunde, dus als je ooit hulp nodig hebt, weet je me te vinden.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 2 april 2015 - 17:10:
Dank je.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 2 april 2015 - 17:28:
Ik zou vooral proberen om me er niet al te veel zorgen om te maken. Meer dan je best kan je niet doen! Vraag vooral hulp aan leraren, klasgenoten, Fanfic.... Mij? Ik heb enkel VMBO gedaan (het hoogste van VMBO, maar nog steeds VMBO), dus ik weet niet of ik jouw opdrachten begrijp, maar ik wil best wat proberen uit te zoeken. Graag zelfs! Ik help een vriendin ook wel eens met... nou ja, dat is meer basisschool rekenen, maar toch... En dat vind ik leuk!
Heb je nog wel voldoendes, of dat niet?

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 2 april 2015 - 17:41:
Ja dat wel. Dankjewel dat je zo meedenkt, erg lief (:

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 2 april 2015 - 17:44:
Shure! Ik vind het leuk om mee te denken Het is de beste manier om een oordeel te vellen.
Ik zou inderdaad toch proberen door te gaan, en proberen te accepteren dat je niet altijd in álles goed kan (en hoeft te) zijn. Probeer ook regelmatig pauzes tussendoor te hebben, misschien helpt dat om je daarna weer beter te concentreren.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 april 2015 - 9:09:
Mijn school heeft het wifi netwerk geupdate en nu kunnen we dus niet meer op social media of spelletjes spelen etc. de enige reden dat mensen de wifi gebruiken is om zonder kosten op social media te kunnen

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 april 2015 - 9:38:
Oh, maar ik gebruik wifi zodat ik bij Dropbox en Nelo kan. Eh.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 april 2015 - 10:39:
Ach, liever dat dan dat ze iedereen eraf gooien zodat je nergens meer bij kan, neh? Want dat heeft mijn school gedaan.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 april 2015 - 10:49:
Precies.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 3 april 2015 - 17:25:
Ik begrijp dat mensen het vervelend vinden, maar ik vind het serieus een geweldig idee!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 april 2015 - 19:26:
@Iv; mijn oude school had dat ook. Maar als je dan naar de ICT ging en vroeg of zij dat niet aan wilde zetten op jou laptop kon je gewoon gebruik maken van social media. En op sommige browsers hadden ze het ook niet aangezet. Dus toen ik nog mijn oude Dell laptop had, ging ik altijd werken op Google Chrome. En op social media op Safari. Werkte ook vet goed. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 april 2015 - 10:29:
Nou, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo raar. School stelt WiFi beschikbaar voor leerdoeleinden, niet voor social media.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 april 2015 - 10:34:
Wat Bo zegt. Als je dan dingen wilt doen die niets met school te makken hebben, betaal je het maar zelf.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 april 2015 - 9:50:
Ik stres hem echt heel erg. Ik heb deze week twee toetsen en volgende week 4 ofzo. (Twee op maandag, twee op dinsdag) en dit hele weekend heb ik daarvoor geprobeerd te leren maar het gaat mn hoofd gewoonnniet in. En volgend weekend kan ik niet leren want dan ben ik bij mn opa en oma en mn neefjes zijn er en ze zijn druk en ik word gewoon even helemaal gek. Hoenkoet ik in godsnaam voldoendes halen op deze vakken als ik er niks van in mn hoofd krijg ;(



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20