Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #5

Het (anti-)schooltopic #5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Spui je frustratie, verspreid blijde goede-cijfer-boodschappen, zeur over docenten, vraag om huiswerkhulp, luister naar Alice Cooper of Pink Floyd, what have you.



Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 3 maart 2015 - 17:26:
Ik denk dansen. Ik ben depressief, en door te dansen voel ik me altijd wat beter. Ieder jaar moet je één van die vier kunstvakken laten vallen. Maar die vakken zijn verplicht dus dat vind ik wel leuk.
De school is ook meer ingericht als een Amerikaanse school. Ieeh, ik ben zo blij dat ik daar heen mag. Er mogen maar 170 leerlingen op namelijk.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 maart 2015 - 18:22:
Oh, dat is wel erg prettig ja! En het klinkt best wel als een interessante school, zeg! Wat leuk =)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 maart 2015 - 22:19:
OOh ik wil ook naar zo'n school! Dat klinkt veel leuker dan het MBO :\

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 maart 2015 - 7:27:
Cool! En gefeliciteerd.
Moest je dan ook auditie doen voor die school?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 maart 2015 - 13:05:
Ugh. We mogen bio nooit wisselen (want dan zouden we een klas van 45 man hebben), maar vandaag wel. Alleen had niemand bedacht om dat aan mij te melden, dus ik heb zo gezellig bio in m'n eentje (wat neerkomt op een vierde tussenuur, want we zijn bezig met een project en ik heb de spullen niet).

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 maart 2015 - 14:13:
Oeh, ik heb toneel als examenvak gehad en had die afgesloten met een 9 nadat ik een enorm lange en crue monoloog moest houden over hoe twee mensen bruut waren vermoord. Het. Was. Zo. Gaaf.

@daan wat stom, hebben jullie geen mail e.d. Gehad?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 maart 2015 - 15:43:
Nee, iemand had het aan de docente gevraagd en iedereen heeft het toen aan elkaar door gegeven.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 maart 2015 - 17:27:
En is er een redem dat jij het niet wist?

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 4 maart 2015 - 17:39:
Nee geen auditie. Maandag was er een vooraanmelding waar je een paar dingen moet invullen, en als je dan een nummer tot en met 170 gemaild krijgt mag je komen. Dan heb je nog een grotere aanmelding waar je alle informatie over jezelf moet invullen. :-)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 maart 2015 - 17:58:
Maar je hoeft helemaal geen auditie? Da's apart.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 4 maart 2015 - 18:23:
Ja, vond ik ook al. Maar ja :-) Wel super blij dat ik nar die middelbare school mag.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 maart 2015 - 20:27:
Jaa, echt tof!

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 4 maart 2015 - 21:13:
Mijn dansjuf was ook helemaal blij voor me, hahah.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 maart 2015 - 21:44:
Jaaa, snap ik! Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd. Klinkt echt als een hele leuke school!

Ah, guys, het staat nu bijna helemaal vast dat ik in juni op examen ga voor mijn CAE diploma en ik had het er met mijn lerares over, want ze had ons voor het dilemma gezet van ofwel dit jaar op (en volgend jaar misschien op voor CPE) of volgend schooljaar intensief oefenen en dan met zijn allen ervoor gaan. Ze zei ook dat, als er dit jaar alsnog mensen op willen gaan voor CAE, de lessen puur en alleen voor hen zijn en de rest drie uur regulier Engels heeft, ipv twee uur regulier en een uur CAE. "Ook als het maar één of twee personen zijn". Later, in de reguliere les, zei ze tegen me dat ze met "één of twee personen" op Dylan en mij doelde en er van overtuigd was dat wij het sowieso zouden halen, omdat we buiten school er ook serieus mee bezig zijn en vaak ook gewoon tegen elkaar Engels praten en en het deed me zoooo goed om dat te horen want het is gewoon heel fijn als je docent zo duidelijk laat blijken in je te geloven. ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 maart 2015 - 8:02:
Oh wat fijn! Dat gaat je zeker lukken!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13