Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #238

Offtopic #238

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 maart 2015 - 14:38:
Ode aan het



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 maart 2015 - 0:05:
@Juul; ik weet het niet meer wat ik moet geloven. Liam had vanmiddag ook nog een twitlonger gepost met daarin rare hints dat Zayn nog terug komt maar dat hij gewoon tijd nodig heeft. Iedereen op Twitter en Tumblr zegt dat Management hem eruit heeft geflikkerd en de media zegt dat het door drank en drugs misbruik is. Ik heb geen idee. Morgen is er een interview met Zayn zelf. En hopelijk worden we daar wat duidelijker van. Verder doet het au. Vandaag kwam You and I op de radio in de auto en toen moest ik wel even slikken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 maart 2015 - 8:33:
Ik vind het echt niet leuk dat we nog steeds geen antwoorden hebben. En ik heb echt het idee dat Zayn ons verraden heeft want hij voelde zich gisteren goed genoeg om de f*cking studio weer in te gaan. Ik dacht dat hij een normale jongen wilde zijn? Ugh

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 maart 2015 - 8:47:
Nou, verraden, verraden. Wat er ook gebeurd is, die jongen heeft sowieso het recht om zijn leven te leiden zoals híj het wil (er van uitgaande dat alles legaal is en zo). Hij is jullie niets schuldig, jullie kunnen niets van hen verwachten, jullie hebben nergens recht op. Als hij wil stoppen alleen omdat hij het niet meer leuk vindt, dan moet hij stoppen. Er zijn zoveel mogelijke redenen waarom hij misschien nog naar de studio moest: het uitleggen aan de rest, voorbereiding voor het interview, per ongeluk een sok laten liggen.
Als het zijn wens is om weer een normaal leven te leiden, dan zou ik hem dat laten doen en dus niet zijn every move volgen. Eerst maakte iedereen zich nog zorgen om hem en nu hij er eenmaal echt uit is, wordt het bestempeld als verraden?

Het is nu twee dagen later dus nu mochten grapjes.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 maart 2015 - 9:09:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem eruit heeft gegooid. Whatever it was; ze draaien er alleen maar verlies op.

Overigens ben ik het niet helemáál met je eens, Emms. Ik vind dat de mensen die vóór Zayns vertrek een concertkaarten hebben gekocht, wel degelijk recht hebben op een concert met Zayn. Verder is het natuurlijk aan hem, maar het was wel zo netjes geweest als hij de tour had afgemaakt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 maart 2015 - 9:29:
Maar er zit ook een grens aan wat een mens kan verdragen. Als voor hem die grens nu bereikt is, vind ik niet dat je kan verwachten dat hij zomaar doorgaat. Het klinkt allemaal een beetje als een burn-out en met een burn-out kan je de tour niet afmaken.
Natuurlijk is het vervelend voor de fans die al een kaartje hebben, maar ik kan meer begrip opbrengen voor Zayn dan voor hen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 maart 2015 - 9:45:
Met een burn-out verlaat je ook nauwelijks je huis. Dus een burn-out is het niet, want hij kan vrolijk de studio in.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 maart 2015 - 9:55:
Iv, dat weet je niet. Een burn-out is niet zo zwart op wit, nog een depressi of wat voor psychische aandoening dan ook. Zayn heeft vast een hele goede reden om te doen wat hij gedaan heeft en ik snap dat je verdrietig bent, maar je hebt absoluut niet het recht om diagnoses te stellen vanuit je fucking huiskamer. Breng een beetje respect op voor die jongen, wil je. Hij had er duidelijk al extreem veel moeite mee tijdens de vorige tour en tóch is 'ie doorgegaan. Op een bepaald punt breek je. En zoals Emma zei: er kunnen honderden redenen zijn waarom 'ie naar de studio ging.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 maart 2015 - 9:58:
Please jongens ik wil hier geen ruzie door ofzo :/ het is allemaal al er genoeg

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 maart 2015 - 10:06:
Ik snap dat je het naar vindt, Ivana, maar ik denk echt dat er toch niets anders op zit dan respect opbrengen voor zijn beslissing. Van theorieën verzinnen wordt het waarschijnlijk allemaal niet beter.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 maart 2015 - 10:11:
Ik maak geen ruzie hoor, Jen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 maart 2015 - 10:29:
Ik snap dat je het naar vindt, Ivana, maar ik denk echt dat er toch niets anders op zit dan respect opbrengen voor zijn beslissing. Van theorieën verzinnen wordt het waarschijnlijk allemaal niet beter.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 maart 2015 - 11:07:
Ik maak geen ruzie hoor, Jen.


Neeik bedoelde het niet op jou. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het bedoelde :/ ignore it.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 maart 2015 - 11:17:
Guttegut, stroomstoring in de Randstad. Een nationale ramp! ö

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 maart 2015 - 11:21:
Ik weet niet hoe sarcastisch je het bedoelt, Daan, maar ik kan me voorstellen dat 't nogal crap is dat de stroom er op Schiphol uit lag en verschillende ziekenhuizen op noodstroom moe(s)ten.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 maart 2015 - 11:22:
Jup. Ik las het ook al. Bah



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20