Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #238

Offtopic #238

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 maart 2015 - 14:38:
Ode aan het



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 maart 2015 - 11:07:
Ja dat was ik dank ik ook van plan. Volgensmij word mn telefoon sowieso een stuk sneller als ik hem eens reset.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 30 maart 2015 - 12:35:
Ik heb net gelezen op een fan instagram dat er 107 Directioners zelfmoord hebben gepleegd... ik weet niet zeker of het waar is! maar zij zegt het..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 maart 2015 - 12:44:
oké, ja, als een faninstagram het zegt dan moet het waar zijn!! niet dus, sowieso lijkt het me vreemd dat zij van iedereen af zou weten die dan blijkbaar zelfmoord gepleegd zou hebben, en zonder goede source moet je niets op het internet zomaar geloven.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 30 maart 2015 - 14:01:
Nogmaals vind ik het sneu dat er zoveel over dat soort dingen wordt geplaatst. Nee, omdat jij je snijdt gaat Zayn terug komen. Hij is weg, het is jammer, move on. Sorry als dat cru klinkt, maar kom op. Bands gaan niet eeuwig mee.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 maart 2015 - 14:44:
Ik denk niet dat mensen het doen omdat ze denken dat hij daardoor terugkomt? Ik denk dat Zayns vertrek voor veel mensen een zware emotionele klap is, die andere emotionele problemen triggert. De dynamiek van automutilatie en zelfmoord is behoorlijk ingewikkeld - er is zelden tot nooit maar één reden. Voor veel mensen was One Direction een soort baken, iets om je aan vast te klampen op slechte dagen. Daar is nu een deel van weggevallen. Als je al met emotionele problemen te kampen hebt, dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat je daar niet goed mee om kan gaan.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 maart 2015 - 14:59:
Precies dat Dezh. Maar ik denk eerlijk gezegd dat er ook wel een aantal bijzitten die snijden omdat ze dan hopen dat Zayn weer terug komt. Dat als ze maar genoeg plaatjes naar zayn sturen van hun opengesneden polsen dat hij zijn gedachten veranderd en terug komt in de band.
Dit is natuurlijk een hele stomme gedachten want hij zou dit nooit doen, maar wij als ouderen zien dat denk ik als de realiteit en zij als 12/13/14/15/16 (ofzo) jarige zijn er wel van overtuigd dat het werkt.
Dit is wat ik denk trouwens, maar ik denk dat het meerderdeel het doet om Dezh haar reden.

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 30 maart 2015 - 17:51:
Dat wat Dezh zegt klopt.
Ik heb gevraagd waar ze dat had gevonden. Ze zei dat haar vriendinnen haar een screenshot hadden gestuurd van een site waar dat op stond, maar de naam van de site stond er niet bij... Alsnog blijft het erg dat Directioners dat doen..

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 maart 2015 - 18:15:
Het is vermoedelijk "gewoon" een verhaal dat de wereld in geholpen is door mensen die hopen dat Zayn daardoor terug komt. Mja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 maart 2015 - 19:01:
Ik denk niet dat mensen het doen omdat ze denken dat hij daardoor terugkomt? Ik denk dat Zayns vertrek voor veel mensen een zware emotionele klap is, die andere emotionele problemen triggert. De dynamiek van automutilatie en zelfmoord is behoorlijk ingewikkeld - er is zelden tot nooit maar één reden. Voor veel mensen was One Direction een soort baken, iets om je aan vast te klampen op slechte dagen. Daar is nu een deel van weggevallen. Als je al met emotionele problemen te kampen hebt, dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat je daar niet goed mee om kan gaan.
Ik denk dat het beide is; ik heb helaas ook foto's gezien van kapotte polsen met "Zayn, kijk wat je doet, kom terug" erbij.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 maart 2015 - 22:56:
Ik denk dus ook dat het beide is. Ik wou Dezh niet tegenspreken hoor. Ik denk juist dat het meerderdeel Dezh haar reden heeft

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 maart 2015 - 8:19:
Oh jongens deze wind U_U

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 31 maart 2015 - 9:54:
Jaaaa, omg, ik heb een schuin dakraam en vannacht regende/waaide het zo hard dat ik gewoon wakker werd.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 maart 2015 - 13:17:
@ Jen: ik vatte het ook niet op alsof je me tegensprak, hoor _0_ Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die het vanwege Zayn doen, maar ik bedoelde meer dat het niet zo veel helpt om "move on" te zeggen, want als mensen dat kunnen, dan zouden ze dat wel al gedaan hebben. Automutilatie is een symptoom van een dysfunctionele copingstrategie. Daar zit iets ingewikkelders achter dan alleen woede of verdriet vanwege een bandlid. Dat ze verder vervolgens proberen om Zayn ermee terug te halen, is iets anders.

Also - de ingang van mijn faculteit ligt aan een soort pleintje dat boven de fietsenstalling is gebouwd, dus je moet eerst een trappetje op, en ik werd daar bijna vanaf geblazen o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 maart 2015 - 13:50:
Mijn faculteit is zo hoog dat er een windtunnel is. Dus er staan de hele dag mannetjes rondom die je van je fiets af dwingen omdat je anders letterlijk gaat vliegen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 maart 2015 - 14:33:
De wind is gestoord



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20