Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #238

Offtopic #238

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 maart 2015 - 14:38:
Ode aan het



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 maart 2015 - 11:39:
Het is crappy, maar zou het buiten de randstad gebeurd zijn, dan is het een stroomstorinkje, nu noemen ze het een nationale ramp.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 maart 2015 - 11:46:
Met een burn-out verlaat je ook nauwelijks je huis. Dus een burn-out is het niet, want hij kan vrolijk de studio in.


Dat is echt vreselijk kort door de bocht. Zoals Bo al zei, zijn zulke dingen nooit zo zwart op wit. En het lijkt me dat als je een burn-out hebt het juist goed is als je wel buitenkomt en dingen doet, alleen zonder stress ofzo. Naar de studio gaan om dingen af te ronden terwijl zijn bandleden nog ergens zijn, is veel gemakkelijker - of voor welke reden dan ook hij er was.

*

Er is trouwens iets verrassends gebeurd. Een vriend van mij fakete altijd alsof hij een Directioner was voor de grap, en daar maakten we ook altijd mopjes over, en we hebben 'm eens armbandjes van hen gekocht voor zijn verjaardag - en toen vertelde Amy, zijn vriendin, dat hij blijkbaar heel verdrietig werd toen hij het nieuws over Zayn hoorde.
He faked it till it became real.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 maart 2015 - 11:47:
@Daan: Haha x'D
Nou, dat weet ik zo net niet. Ligt eraan welke voorzieningen eronder lijden, lijkt me. Natuurlijk, als het ergens gebeurt waar "alleen wat mensen wonen" dan maakt het nauwelijks iemand wat uit en dat is eigenlijk heel slecht van ons, maar ik begrijp ook dat er nu wél een ding van wordt gemaakt, aangezien een aantal van de getroffen voorzieningen (bv. Schiphol) ook op landelijk niveau van belang zijn.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 maart 2015 - 12:00:
En ziekenhuizen, die zijn ook beangrijk! En het is over het algemeen drukker in de randstad right?
Het is iig heel vervelend.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 maart 2015 - 13:37:
Het is zeker ernstig, want op schiphol konden er geen vliegtuigen landen

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 maart 2015 - 13:38:
Heel het trein verkeer ligt plat. Dat is nou niet echt heel fijn. En als dat buiten de randstad zou gebeuren zouden mensen ook klagen. Dit probleem doet mogelijk alleen meer mensen treffen dan buiten de randstad. Mijn huis heeft ook twee uur zonder stroom gezeten. Er ligt voor 50 euro aan vlees in de vriezer die, als de stroomstoring langer duurde, uit de vriezer gelopen komt. Ben ik nou niet echt heel er blij mee.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 maart 2015 - 16:48:
Sorry voor de dubbel.

Even heel wat anders en wat lighter. Op mijn vaders werk is een grote loods en daarin staan allemaal grote stellages met spullen erin. En ik bedacht mij net dat dat echt de perfecte plek is om verstoppertje te doen. En dat wilde ik even delen. ^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 maart 2015 - 17:29:
Oké, ik moet even op de burn-out opmerking reageren want you know why: als hij die echt zou hebben - wat erg aannemelijk is met stress en slaaptekort en alles- dan is het niet vreemd dat hij de tour niet kan afmaken. Ik snap dat het echt héél lullig is als je hoopt hem live te zien en al een kaartje hebt enzo - maar als hij nu door zou gaan, zou zijn gezondheid nog erger achteruit gaan. Hoe langer je met zoiets doorloopt, hoe heftiger het wordt. Zoals Kay al zegt, is het met een burn-out ook juist belangrijk om je niet volledig op te sluiten in je huis, maar juist wel af en toe wat te gaan doen. Vrienden zien, leuke dingen doen - gewoon dingen die je ontspannen. Zo zorg je dat je niet volledig zonder ritme of iets komt te zitten, maar de druk niet nog erger wordt. Een concert geven levert dan juist erg veel stress op - zéker na dit nieuws. I mean, dat geeft wel even een extra lading aan zo'n concert en daar kan het alleen nog spannender van worden. Maar gut.

Ems, dat klinkt als een awesome verjaardag! Nog een paar keer gefeliciteerd dan maar haha.

Hoewel ik snap dat zo'n stroomstoring heel erg is, en dat het erg veel gevolgen heeft, vond ik het wel een tikkeltje overdreven dat er de hele ochtend een live uitzending was. Maar ja, who am I.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 maart 2015 - 18:14:
Oh guys er is een judo toernooi in Samsun en ik zit al sinds ik thuis ben te kijken en ik word hier zo zenuwachtig van, ik zat net echt naar mijn laptop te schreeuwen toen een Nederlandse judoka in de finale stond. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 maart 2015 - 18:55:
@Dare; ik weet niet of je op mij doelt met je bericht, maar ik bedoelde in ieder geval niet te zeggen dat ik niet snap dat hij gestopt is - meer dat dat het enige is waar de fans terecht verontwaardigd over kunnen zijn. Het is het enige wat hij her enigszins verschuldigd was. Maar gezondheid gaat natuurlijk voor.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 27 maart 2015 - 21:23:
Oooh, nee, Bo, ik doelde niet op jou. Ik ben het juist met je eens. Ik had het meer tegen Iv, door de ''niet je huis uit'' opmerking (:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 maart 2015 - 23:46:
Ik lees net dat Zayn wel solo muziek gaat maken, dat hij er zelfs mee bezig is. Stond op Billboard. Wut.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 maart 2015 - 11:22:
Ik snap hem niet. Je wilt een normale jongen zijn, maar je blijft vervolgens wel in de muziekwereld

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 maart 2015 - 11:26:
Ik denk dat op je eentje muziek maken vergeleken met "1/5de van 1D zijn" echt wel als een normale jongen zijn aanvoelt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 maart 2015 - 11:28:
Nou, misschien bedoelt 'ie met 'een gewone jongen zijn' wel gewoon 'ik wil m'n eigen keuzes kunnen maken'. Als hij solo gaat, kan hij zélf kiezen wat voor muziek hij maakt, een maatschappij vinden die hem vrijer laat dan One Direction, die rekening houdt met zijn (mentale) gezondheid bij het plannen van tours en promo's... De jongens van One Direction zéggen wel dat ze allemaal dat ze doen wat ze willen, maar dat is de paradox hier: ze móéten zeggen dat ze 't naar hun zin hebben, ze móéten de muziek maken die het publiek wil horen, ze móéten touren om geld binnen te halen, ze móéten promo'en om de fans gelukkig te houden... Ze moeten, ze moeten, ze moeten, ze moeten... Zit je ooit op school met het idee van, fuck you, ik kies wel zelf wat ik wil doen? Kun je je voorstellen dat je mentor 24/7 binnen een straal van vijf meter is om je te vertellen wat je wel en niet mag doen, zeggen, willen? Denk je dat eens in, dat je vijf jaar lang niet meer dan een marionet bent geweest. Natúúrlijk wil je je dan weer 'normaal' voelen, weer zélf mogen beslissen wat je al dan niet doet of zegt of wilt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20