Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #239

Offtopic #239

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 april 2015 - 21:21:
I LIKE BUTTS!



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 april 2015 - 11:00:
Oeeh, leuk!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 april 2015 - 20:18:
Ik heb de afgelopen drie dagen echt de poten uit mijn lijf gelopen op mijn werk. En nu ben ik eindelijk thuis en mijn rug doet een klein beetje auw.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 april 2015 - 20:23:
Awhhhh, was het zo druk dan? Wat doe je voor werk precies?
Laatste keer dat we een werk update hadden, was je werkeloos volgens mij.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 april 2015 - 21:13:
Ik ben compleet uitgeput van een mooie verjaardag, grote schoonmaak in huis & gedeeltelijke verhuizing. Eigenlijk heb ik zin om in m'n eentje de overige biertjes achterover te slaan, maar in plaats daarvan ga ik nog eventjes aan Achtentwintig (niet dat het één het ander uitsluit).

Hoe was jullie weekend?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 april 2015 - 21:16:
Ik wou net zeggen, gewoon bier drinken en schrijven

& Mijn weekend was cool en nu is Jamila hier :'D

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 april 2015 - 21:21:
Mijn weekend was een beetje saai, beetje voorbereiden op de toetsweek. Gister met Tamara en haar vriend naar Kleve en Kranenburg geweest tho, dat was leuk. En Branco (Tamara's vriend) geholpen met een advies schrijven voor de gebiedscommissie dus jaaaaa :'D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 april 2015 - 22:29:
Awhhhh, was het zo druk dan? Wat doe je voor werk precies?
Laatste keer dat we een werk update hadden, was je werkeloos volgens mij.

Ik werk in een restaurant op het strand. En daar werk ik al een tijdje. Heb ik dat nooit verteld? Ik was natuurlijk gestopt bij mijn moeders werk. Heb toen drie maanden intensief opgepast op kinderen en ben daarna op het strand gaan werken. Wat origineel mijn oude werk is. Want ik heb daar al twee jaar gewerkt tot school mij opat en ik moest stoppen.

EDIT; ja het was erg druk. Zaterdag viel het wel mee, vanwege de regen maar later in de middag werd het mooi weer en dan moet iedereen opeens naar het strand. En vrijdag en vandaag waren echt mooie dagen dus dan is het sowieso echt heel druk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 april 2015 - 22:32:
Had je niet gewoon een tijd geen werk op 't strand omdat het geen strandseizoen was oid?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 april 2015 - 22:34:
Ja, de strandtenten gingen in de winter altijd van het strand af. En nu blijven ze allemaal staan dus kan je altijd het hele jaar door werken.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 april 2015 - 22:46:
Klinkt leuk Yaar! Doe je dat alleen 's weekends of ook door de weeks?

Ik moet morgen om 06:00 opstaan, want stage. Ik wou echt dat ik nog een dagje vrij had, want ik heb het hele weekend niet eens kunnen schrijven. Meh.
Morgen moet ik stage tot 5 uur, maar ik zit vanaf morgen 's middags ook op mijn peutergroep in plaats van op de BSO en dat is zo fijn, want de BSO was saai en de peutergroep is veel leuker. Ik ben wel benieuwd, tho, omdat dit de eerste keer wordt dat ik maandag middag mee draai. ^^
Wel een lange dag ahead, tho. Ik vind het toch jammer dat ik niet wat meer naar school moet, ik mis toch wel het theorie gedeelte.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 april 2015 - 22:57:
Denken jullie dat het haalbaar is om met FF ergens te gaan kamperen in NL/BE van de zomer?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 april 2015 - 23:14:
@Cyn; ik werk en door de weeks. En in het weekend. Maar heb wel standaard twee dagen vrij in de week. Alleen die wisselen wel per week.

@Huss; ligt eraan waar. En hoeveel de camping en alles gaat kosten. Maar verder moet dat denk ik wel lukken. Kwestie van een goede planning.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 april 2015 - 23:20:
Het lijkt me zo leuk om dat te doen, met z'n allen, en dan kunnen schrijfmomentjes doen en life wars en idk what not en als het mooi weer is zwemmen in de sloot enenen, ja.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 april 2015 - 7:36:
Is het vandaag rokjesdag?? Ik heb geen idee wat ik aan moet :/

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 april 2015 - 7:47:
Kamperen als in een tent? Want geen ervaring enz hier



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13