Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #239

Offtopic #239

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 april 2015 - 21:21:
I LIKE BUTTS!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 april 2015 - 13:33:
Jurkjes voor iedereen, joh!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 april 2015 - 14:08:
Ik had toch geen jurkje aan moeten doen want hier staat er aardig wat wind Xp i will survive.
Ik hartje jurkjes. En rokjes. Ze zitten veel fijner en comfortabeler dan broeken en zijn mooi ^^ maar ik heb er volgensmij ook niet altijd het figuur voor :/

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 april 2015 - 15:34:
Wat een gezeik weer over wel/geen figuur hebben. Gewoon aantrekken die handel.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 april 2015 - 15:44:
Tja. Zo werkt het niet bij iedereen Daan :/

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 april 2015 - 15:59:
Ik zit te twijfelen of ik mijn huidge outfit (gewoon een skinny jeans en blousje met m'n leren jasje want ik draag dat ding ZO graag) aanhoud naar de verjaardag van Lars, of mijn nieuwe jurkje. Maar het koelt vanavond waarschijnlijk af + fietsen met een jurkje is niet comfy, MAAR HIJ IS ZÓ CUTE.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 april 2015 - 16:39:
@Jen, honestly, het is vooral een attitude kwestie. Alles wordt véél makkelijker als je fuck you zegt tegen schoonheidsidealen en andere verwachtingen van anderen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 april 2015 - 16:59:
Eigenlijk is het andersom. Je gedrag gaat vooraf aan je attitudes. Je begint met jurkjes dragen en dan voel je je eerst heel ongemakkelijk, maar zodra je merkt dat er niks ernstigs gebeurt, wordt het makkelijker om wéér een jurkje aan te trekken, en zo bouw je je gedrag op, je gaat steeds vaker jurkjes dragen. En op een gegeven moment kan je je niet meer herinneren wat het probleem was met jurkjes en dán besef je dat ondertussen je attitudes zijn veranderd.

Maar dat kost tijd, dus. En de beste oplossing is om gewoon jurkjes te dragen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 april 2015 - 17:24:
Maar als je je niet lekker voelt in je lichaam is dat wel anders toch?
Ik heb geen probleem met jurkjes dragen daar niet van, zoals ik al zei ze zijn veel mooier en zitten comfi ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 april 2015 - 17:40:
Hoe bedoel je, anders?
Ik bedoel dat je attitudes over je eigen lichaam veranderen als je vaker dingen draagt waarin je je mooi voelt, zoals jurkjes, zelfs al ben je eerst onzeker over of het wel echt mooi/juiste figuur/wat dan ook is.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 april 2015 - 20:45:
Ja, nee ik snap je. Maar ik bedoelde meer als je jezelf echt te dik vind enzo. Dan lijkt het me wel heel moeilijk om dat soort dingen aan te trekken.
Maar wat je zegt al best wel waar zijn, dat naarmate je meer draagt je je zekerder voelt. Het lijkt me gewoon niet heel prettig om er mee te beginnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 april 2015 - 21:23:
Dat is precies het punt, Jen. Had ik ook, ooit. Ik droeg nooit korte broekjes/rokjes. Maar ik ben er ook mee begonnen (eerst in m'n vrije tijd, toen af en toe naar school) en inmiddels draag ik nauwelijks nog broeken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 april 2015 - 22:52:
Het is ook niet prettig om ermee te beginnen, Jen (: Maar het werkt wel. Precies wat Bodine zegt - ik kleedde me vroeger ook altijd als grijze muis, jeans en vest, klaar, en nu ben ik überhaupt niet eens in het bezit van een spijkerbroek. Ik heb heel lang zelfs op zonvakantie nog panty's gedragen, maar daar ben ik ook overheen. It takes time. En het is een heel goed gevoel als je terugkijkt en denkt: Wow, ik ben nu zo'n meisje waar ik tegenop keek toen ik vijftien was, zo'n meisje dat met blote benen en rechte schouders over straat gaat. Fifteen-year-old me would've wanted to be friends with me.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 april 2015 - 0:07:
Fifteen year old me would hate me. Passionately.
Maar het is wel waar wat Dezh zegt: het begin is lastig, maar 't wordt vanzelf beter.

Hé, ik luister Adam, dus ik moet er even aan denken: kennen jullie it gets better? Alsjeblieft.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 april 2015 - 14:24:
Maar het kan ook zijn dat je je gewoon niet lekker voelt in een jurkje omdat je het zelf niet mooi vind staan door je figuur. Zo is dat bij mij. Misschien dat dat veranderd als ik het vaker doe?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 april 2015 - 15:55:
Je kunt ook naar de winkel gaan en advies vragen met je figuur. Want als je bijvoorbeeld (vind dat je) een buikje hebt, is het misschien een goed idee om te beginnen met een jurkje dat niet strak zit op je buik. En je kunt ook gewoon knielange jurkjes dragen. Dergelijke dingen. Dan reveal je al minder van jezelf.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18