Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #6

Het (anti-)schooltopic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 mei 2015 - 12:23:
Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken. Frustraties, blijdschap, trots, beklag, kreten om hulp, yada yada.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 juni 2015 - 10:22:
Aw yes, Dezh! Goedzo! En succes Kay^^.

Uugh, we zijn net halverwege de laatste periode met alleen maandag les want verder hebben we stage maar die dagen gaan altijd ZO sloom. Het enige leuke is de lessen cae... En nja vandaag heeft m'n zwager een gastles op school dus dat is leuk

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 juni 2015 - 12:16:
Ik moet een opdracht doen voor informatie (geschiedenis basicly) en het werkt gewoon niet. De opdracht is om een vensterplaat te maken van een ontdekkingsreiziger en hij moet woensdag ingeleverd worden, maar ik zit er alleen aan te denken over hoe fout alle dingen zijn die ik uitgeprint heb. Ik weet het echt even niet meer :/ ben steeds bang dat het niet goed is.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 juni 2015 - 13:11:
Gewoon inleveren, dan hoor je het vanzelf toch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 juni 2015 - 13:52:
Jen, niet om 't een of ander, maar je hebt het altijd alleen maar ver hoe bang je bent dat dit fout gaat of dat fout gaat etc. En dat mag, daar zijn we hier voor, maar puur naar jezelf: soms gaan dingen ook gewoon goed. Zo niet, dan merk je dat vanzelf wel. Maar probeer voor jezelf ook eens positief naar dingen te kijken.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 juni 2015 - 15:22:
:/ Sorry Bo

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 juni 2015 - 16:03:
Jaa, je moet niet denken dat je alles fout doet. Ja, tuurlijk, je maakt fouten - dat doen we allemaal. Maar je doet ook dingen goed!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 juni 2015 - 16:04:
Hoezo nou weer sorry? Ik zit er verder niet mee. Jij duidelijk wel.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 juni 2015 - 16:23:
IK wil gewoon alles wat met school te maken heeft in een keer goed doen, zodat ik niet in de problemen kom :/

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2015 - 16:35:
Dat geeft ook niet, Jen. Ik snap het wel, ik heb dat zelf ook heel sterk. Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen. (:
Maar wat Bodine zegt, is op zich waar: hoe vaak heb je je zorgen gemaakt en hoe vaak is het werkelijk misgegaan? Je kan meer dan je denkt! Als je moeite hebt met een opdracht en écht denkt dat het niet lukt, vraag dan om hulp. Als je denkt dat deze gedachten meer komen omdat je er te lang mee bezig bent, neem dan even pauze en begin er weer aan als het wat frisser is in je hoofd. Daar kom je meestal verder mee.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 2 juni 2015 - 21:13:
I need help!

Weet iemand nog een teambuilding activiteit voor in de klas? Onze docent mailt net nog even dat onze activiteit niet kan, we wilden een quiz doen in teams. En we hebben het morgen. komt ze nu mee :/

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 3 juni 2015 - 16:43:
@ Cyn: I'm sorry dat is echt niet mijn ding om te bedenken. Misschien een lijst met activiteiten googlen?

Ik was van plan om vanavond nog wat voor school te doen, maar morgen is er weer een dag...

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 3 juni 2015 - 16:46:
We hebben het uiteindelijk toch mogen doen gelukkig

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 juni 2015 - 22:44:
Danke Cyn Bo en Dezh. Jullie hadden gelijk trouwens. Het is uiteindelijk toch nog een mooie opdracht geworden.
Maar damn soms haat ik school zonerg. Zonder school is mijn stresslevel like 50% minder ofzo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 juni 2015 - 22:54:
Except not want then you worry about how you will ever pay your bills ever. Which you probably won't be able to do without education. Now then the stress really stresses because you do not want to end up on the street.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 juni 2015 - 23:08:
Ik bedoel meervan: Mijn hele leven bestaat uit dit gevoel en ik denk en vooral hoop dat het minder wordt in de vakantie, want ik heb dit jaar alleen maar het idee gehad dat het erger werd :/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12