Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Creabea's gezocht

Creabea's gezocht

1 2
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2015 - 21:18:
Nieuwe creabea’s? Huh? Ja, dat lees je goed: we gaan het team uitbreiden. Toen we begonnen, telde het team zes koppies; inmiddels is dat gereduceerd tot vier, van wie eentje het momenteel eigenlijk te druk heeft om actief bij te dragen aan het forum (no offence, love <3). Om alles een beetje te houden zoals het was, hebben we dus nieuwe mensen nodig.

***


Wat houden de Creabea’s precies in?
Een klein team dat over de creatieve kant van het forum gaat. Een extra braintank die nadenkt over nieuwe spellen en andere bezigheden om het forum levend te houden en nieuwe leden naar het forum te trekken. Crea als in creatief dus.
Inmiddels hebben we al heel wat bedacht op het vlak van bezigheidstherapie: Creabea’s gaan over de wedstrijden, de schrijfuidagingen, FanFic Leest, FanFic Schrijft, FanFic Feedback… Heel wat taken dus, waarvan het grootste deel organisatorisch en, bovenal, nakijkend is. Er wordt van jou verwacht dat je minstens eens in de twee maanden een uitdaging nakijkt en dat je je verder zo goed mogelijk inzet bij de andere activiteiten.
Creabea’s krijgen geen gekleurde naam en geen extra functies zoals een mod dat krijgt; ze krijgen wel toegang tot onze top secret braintank en een plaatsje in het FanFic Team, waardoor ze mee kunnen denken over extra forumactiviteiten en zich lekker bezig kunnen houden met (het verbeteren van) de bestaande forumactiviteiten.

Aha. En hoe word ik zo'n Creabea?
Door je aan te melden. Je stuurt een pb'tje naar mij en dan deel ik die met de rest van het team en gaan wij Darts spelen of lootjes trekken of heel ernstige objectieve beslissingen nemen of iets in die aard.
In je pb schrijf je alles wat jij denkt dat wij moeten weten over jou. Waarom zou jij een goede Creabea zijn? Heb je wilde, originele ideeën? Wat zou jij veranderen op het forum, als je zou kunnen? Laat ons zien dat je gemotiveerd, spontaan, creatief en batshit insane genoeg bent.

Oké, ik heb er zin in! Wanneer beginnen we?
Nu! Let the chaos begin!
Iedereen is verkiesbaar, dus iedereen mag zich inschrijven. Het maakt niet uit hoe oud of nieuw je bent. Tell all your friends! Jullie hebben de tijd tot zondag 19 juli om 20u00. Het idee is dat we jullie dan de week daarop laten weten wie het geworden zijn.

***



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2015 - 21:23:
Ja, join ons team, 't is echt vet leuk! c:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 juli 2015 - 21:44:
I wish, maar m'n nederlands is echt niet goed genoeg om schrijfuitdaging ea na te kijken

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 juli 2015 - 21:47:
Join the dark side, we have cookies

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2015 - 21:48:
Het is natuurlijk niet het enige dat je moet doen. Als jij ons van onze sokken kan doen blazen met je creatieve ideeën, dan kan je net zo goed onze nieuwe creabea worden. It's all relative.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2015 - 21:51:
Je kunt je altijd gewoon opgeven. Misschien beslissen we zoals je verwacht had, misschien valt het mee. Als iedereen zichzelf van tevoren afschrijft (as girls tend to do) dan houden wij niemand over om uit te kiezen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 juli 2015 - 22:05:
Alright. Ik zal je een mailtje sturen

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2015 - 22:14:
Hmm. Misschien schrijf ik mij ook wel in.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 juli 2015 - 8:35:
Oh wat gaaf dat jullie uitbreiden! Ik ga het gewoon proberen want het lijkt me leeeuk.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 juli 2015 - 14:25:
Aangemeld. (:

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 12 juli 2015 - 15:16:
Hey lijkt mij wel erg gaaf om mee te mogen doen

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 juli 2015 - 23:28:
Hoeveel mensen kiezen jullie?

Edit: aangemeld

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 juli 2015 - 14:34:
Ik bump deze even omhoog voor 'ie in vergetelheid raakt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 juli 2015 - 16:05:
Uiteindelijk toch ook maar aangemeld.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 14 juli 2015 - 18:31:
ik heb nog geen antwoord op mijn vraag *blush*
of is dat nog niet bekend?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 juli 2015 - 18:57:
We weten nog niet hoeveel creabea's we gaan kiezen, hangt af van hoeveel aanmeldingen we krijgen en de kwaliteit ervan.



1 2