Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Reviseert

FanFic Reviseert

1 2 3 4
MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 juli 2015 - 1:35:
Lieve FanFic’ers,

Met trots presenteren wij, het adminteam, FanFic Reviseert! Je kent het vast wel: je begint enthousiast aan een verhaal, schrijft er duizenden woorden aan, maar laat het vervolgens verstoffen op de (digitale) plank. Je kijkt er niet meer naar om, want verbeteren is veel werk, en je arme verhaaltje wordt er maar niet beter op. Daar kun je nu verandering in brengen!

Wat is Reviseert?
FanFic Reviseert is een week waarin we aandacht zullen besteden aan het schaven, slijpen en polijsten van een verhaal. Dat kan een verhaal zijn dat je tijdens een van de NaNoWriMo's hebt geschreven, maar mag ook gerust een ander zijn. Het is de bedoeling dat iedereen aan zijn eigen verhaal werkt - het is dus niet zoals bij FanFic Feedback: dit keer ben je je eigen editor. Het adminteam zal tijdens deze week tips & tools aanreiken om jullie te helpen en motiveren.

Wanneer gaan we reviseren?
Van 3 t/m 9 augustus.

Verder nog belangrijk
We organiseren FanFic Reviseert in principe maar 1 keer, omdat het vooral zal draaien om de dingen die we jullie gaan leren - en dat hoeft maar 1 keer. Zelfs als iets je zou ontglippen, kun je dit topic altijd nog eens nalezen.
More details coming soon!

Tijd om je inner editor wakker te maken uit zijn winterslaap!

Love,
Bodine, Daan (xDevilBitch), Dezh (xNadezhda), Elise (Eliros), Julia (MoonRocker) en Kayley



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 aug 2015 - 11:29:
Ik ben zo blij met dit topic. Damn. Ik ga alle links opslaan en alle stukjes tekst overschrijven in een schriftje zodat ik het altijd mij me kan hebben. Thanks thanks thanks ;3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 11 aug 2015 - 14:43:
Ik ben zo blij met dit topic. Damn. Ik ga alle links opslaan en alle stukjes tekst overschrijven in een schriftje zodat ik het altijd mij me kan hebben. Thanks thanks thanks ;3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 sep 2015 - 15:48:
Ik ga dit nu loslaten op m'n THG fic. ^^



1 2 3 4