Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #242

Offtopic #242

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 aug 2015 - 21:54:
Klets er maar op los dames



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 aug 2015 - 12:37:
Nee, hij's echt online. Al voor de tweede keer deze week.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 aug 2015 - 13:05:
Ik heb vannacht gewoon ruim twaalf uur geslapen, terwijl ik normaal op z'n laatst om tien uur wakker ben tegenwoordig. I suppose I needed this cause I feel great now (oo m'n verkoudheid na)

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 8 aug 2015 - 15:02:
Dan had je het wel nodig hihi
Mijn laptop doet zoo vreemd en het is echt irritant.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2015 - 17:53:
Ik ben op een paardenconcours en wil stiekem weer paardrijden maar het is zo duuuur

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 aug 2015 - 20:05:
Discussietijd. Stel, je ouders zijn getrouwd. Je moeder wordt heel ziek en overlijdt. Na haar overlijden komt je vader uit de kast. Word je boos op je vader?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 20:13:
Ehhh misschien in het begin wel. Like, je hebt dan toch het idee dat hij je een soort van verraden heeft. Ben ik wel gewenst? Hield je wel van mama? Ben je vreemd gegaan? Dat soort gedachten zal je eerst hebben. Maar daarna zal ik het wel kunnen accepteren denk ik. Trots zijn dat hij alsnog uit de kast durfte te komen en blij zijn dat hij eindelijk kan zijn wie hij echt is.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 aug 2015 - 20:34:
Ik zou inderdaad moeite hebben met het idee dat vader dus niet écht van moeder gehouden kon hebben. Ondanks dat is hij wel al die tijd met haar geweest enzo, dus ze moeten wel op een bepaalde manier van elkaar gehouden hebben, dus ik zou verward zijn, maar niet boos.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 aug 2015 - 20:53:
Ik denk dat ik heel boos geweest zou zijn namens m'n moeder, tbh.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 aug 2015 - 11:50:
Ik denk dat mijn eerste reactie ook zou zijn dat ik heel boos zou zijn. En me een hoop af zou vragen als hield je wel van moeder en zijn wij geen foutje enzo. Al hoop ik dat ik het uiteindelijk wel zal kunnen accepteren

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 aug 2015 - 11:55:
Het hangt er echt vanaf hoe snel na haar overleiden hij uit de kast komt. Want ik zou 't volgens mij wel fijn vinden dat hij bij haar bleef terwijl ze zo ziek werd, want dat had ze vast nodig.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 aug 2015 - 11:58:
Ik denk dat ik heel boos geweest zou zijn namens m'n moeder, tbh.

Dit.

Whiee ik zit op de boot naar Ameland ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 aug 2015 - 12:27:
In dit geval hield hij wel degelijk van z'n vrouw en hij is ook altijd bij d'r gebleven toen ze ziek was een heeft voor d'r gezorgd. Maar toch. Eerste instantie zou ik boos zijn.

Baardaap
Baardaap

Baardaap is offline

[45]
Baardaap zei op 9 aug 2015 - 13:06:
Hmmmm .... moeilijke vraag .... zijdelings vraag ik me af of het andersom anders zou zijn (moeder die 'uit de kast komt' en een zoon zijn versus een dochter zijn).

Waarop zou je eigenlijk boos zijn? Is het het feit op zich, is het het gevoel hebben van 'als hij/zij hierover altijd gelogen heeft, waarover dan nog meer?' (dus de onzekerheid), is het het gevoel van verraad, van dat er altijd toneel gespeeld is?

Andersom is ook statistisch gezien veel waarschijnlijker; vrouwen leven nou eenmaal gemiddeld een stuk langer dan mannen.

--- persoonlijk zou ik - linksom of rechtsom - eerder verbaasd (zeg maar rustig verbijsterd) zijn dan boos.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 aug 2015 - 13:14:
jongens, ik heb net een spaarreking geopend en nu voel ik me heel volwassen

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 9 aug 2015 - 14:14:
Hm, ik zou in eerste instantie totaal verrast zijn. Maar als hij daadwerkelijk liefde heeft geuit naar de moeder zou ik het niet zien als verraad.
Wel zou ik vragen beantwoord willen hebben, hoe lang wist hij het al, wist mama het, hoe ga je ermee om, voelt het niet alsof hij mama 'verraad' etc.
Ikzelf zou er geen problemen mee hebben, zolang hij maar gelukkig is. Als de verhouding tussen de ouders goed was, denk ik dat 'mama' het ook gewild zou hebben dat hij gelukkig zou zijn.
Although, ik wel eerst zou twijfelen of het echt 'gay' is en niet 'bi'. Aangezien hij met mama, een of meerdere kinderen heeft gekregen.

@1DZayn Stoer! Het is best easy eigenlijk en vooral praktisch



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18