Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #243

Offtopic #243

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2015 - 14:19:
So how 'bout that weather aye?



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 aug 2015 - 22:13:
Nee ja klopt. Roep maar wanneer je wilt komen dan, dan kan ik aangeven of ik kan

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 aug 2015 - 2:06:
Ik kan di/wo/do

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 aug 2015 - 9:38:
Dinsdag ben ik het vroegste klaar, dus dan kan je wel even langskomen als je wilt?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 23 aug 2015 - 11:36:
ik wil weer een meeeeting <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 aug 2015 - 12:17:
Ik heb Rutger nog een keer gecontacteerd over de online-lijst.

Maar heeft iemand hier verstand van dingen? Waarom gaan die dingen na een poosje alsnog mis? Dat's toch raar? Je programmeert een website, maar je verandert niets in de code; waarom kunnen dingen dan toch mis gaan zoals nu met de online-lijst en toen met de tekentjes die ineens ’ werden ipv ' en zo?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 aug 2015 - 12:21:
Het kan zijn dat de codering vastloopt? Om de online lijst te kunnen blijven verversen, moet er iets in de code zitten dat kan veranderen. Als dat dan vastloopt....

Idk, ik ben geen programmeur.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 23 aug 2015 - 12:26:
geen flauw idee, ik heb alleen vrienden die ICT doen, maar geen idee of dat ermee te maken heeft

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 aug 2015 - 12:55:
Volgens Dyl is de nu-online lijst een plug in op de site en zou het opgelost kunnen worden als Rutger die opnieuw installeert. Maar verder weet ik er zelf ook helemaal niks over. (':

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 aug 2015 - 12:57:
Oh, ik geloof ook zo dat het opgelost kan worden, ik vind het alleen zo raar dat dingen ineens kapot kunnen gaan.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 aug 2015 - 13:13:
Ja, dat is het ook. Echt heel vreemd.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 aug 2015 - 13:53:
Kan het niet zo zijn dat de codering aangepast moet worden als de host van de site geüpdatet wordt? Dat het dan net weer iets anders ingesteld moet worden oid? Idk, ik heb alleen vaagjes verstand van Tumblr html :'

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 24 aug 2015 - 17:52:
Ehm, klein vraagje... voor mijn literatuurlijst moet ik dus mijn eerste boek kiezen, en ik heb De Ontdekking van de Hemel gekozen, en toen schreeuwde mijn leraar heel dramatisch "NEE!" omdat het blijkbaar een niveau vijf is met zo'n 900 bladzijden. En als het nou écht zo moeilijk is, wat raden alle oud-atheneumers en vijfde en zesde klassers dan aan voor een vierde klasser?
(geen idee of dit het goede topic is, zo niet, excuses)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 aug 2015 - 17:59:
Nah, in 't offtopic mag je in principe alles gooien. ^^
Ik heb de Ontdekking van de Hemel niet gelezen, maar volgens mij issie niet héél pittig.
Voor Nederlands heb ik gelezen:
- De Tweeling van Tessa de Loo
- Vanwege een tere huid van Anton Koolhaas
- De avonden van Reve
- De aanslag van Mulisch
- Mystiek Lichaam van Frans Kellendonk
- Eline Vere van Louis Couperus
- Ik ook van jou van Ronald Giphart
- De uitvreter/Titaantjes/Dichtertje van Nescio
- Het leven is vurrukkulluk van Remco Campert
- De vriendschap van Connie Palmen
- De moeder van David S. (van idk)
- Pijpelijntjes van Jacob Israël de Haan
Voor zover ik me nu kan herinneren. Ik vond alles leuk, niets was moeilijk en op Giphart, Campert en Moeder van David S. na vond ik ze allemaal leuk. (:

EDIT; ik neem aan dat de mening van een oud-gymnasiast net zo goed geldt als van een antheneumer? (;

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 aug 2015 - 18:01:
Ik heb De ontdekking van de hemel gelezen en het is inderdaad een best lang boek, máár... ik ben nog nooit zo trots geweest een boek uitgelezen te hebben als ik was bij dat boek. Het duurde even voor ik er helemaal in kwam, maar toen ging het zo vlot en ik had zo'n harde book hangover nadien en ja, als je er de tijd en moeite in wil steken, vind ik het zeker een aanrader.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 aug 2015 - 18:02:
Hebben jullie geen boekenlijst? Wij kunnen daarop precies zien wat ze aanraden per klas en niveau.

Ik zou zeggen; je kunt het altijd gewoon proberen. Vind je het boek toch te moeilijk, dan kan je altijd nog een andere kiezen, toch? Als je toch liever iets eenvoudigers hebt; De Kleine Blonde Dood gelezen wordt bij ons in de vierde klas aangeraden, Hersenschimmen is ook goed te doen, Eilandgasten ook, Het Diner wordt ook vaak genoemd, maar die heb ik zelf niet gelezen. Een Spaans Hondje schijnt mooi te zijn, maar die heb ik ook niet gelezen. Kan je daar misschien iets mee?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19