Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #243

Offtopic #243

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2015 - 14:19:
So how 'bout that weather aye?



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 aug 2015 - 0:00:
Ik brei momenteel gewoon lapjes, want ik ben nog in de fase waarin ik voornamelijk geen enorme gaten probeer te creëren

En @Depressietopic: ik las een paar maanden geleden zo'n goed artikel over aseksualiteit maar nu kan ik het niet meer vinden, damn it.
En ik ben expliciet uit de kast gekomen bij mijn ouders, maar mijn moeder, die eigenlijk heel open-minded is, snapt er geen flikker van en het eerste wat ze zei was "is het geen fase?", wat heel frustrerend is, en mijn vader zegt er eigenlijk niks over en dat is wel prima, want dat is zijn manier van acceptatie. Bij een paar van mijn beste vrienden ben ik ook echt uit de kast gekomen en bij de rest is het redelijk casual ter sprake gekomen & de mensen die ik ook echt vrienden noem, snappen het ook allemaal. Helaas zijn er ook een hoop mensen die inderdaad denken dat het een fase is of dat biseksualiteit niet bestaat en soms word ik daar heel boos van.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 aug 2015 - 0:22:
Ik snap dat niet. Hoe kunnen mensen denken dat zoiets een fase is? Ik neem aan dat het jaren duurt voordat je écht zeker bent van je zaak en je dúrft uit te komen. En dat moet dan een fase zijn?
Also. Wat is de reden dat biseksueel niet zou bestaan?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 aug 2015 - 0:53:
Omdat heel veel mensen er vanuit gaan dat seksualiteit binair is: je houdt van mannen of je houdt van vrouwen. En dan denken ze dat het een fase is als je zegt van beide te houden & met het fase-zijn schrijven ze dan het bestaan van biseksualiteit als seksualiteit af. En er zijn ook mensen die denken dat je "eigenlijk gewoon homoseksueel" bent als je zegt bi te zijn, maar "nog niet helemaal uit de kast durft" of whatever.
& inderdaad: waarom zou ik allerlei crapreacties over me afroepen door te zeggen dat ik biseksueel ben, terwijl ik er niet zeker van ben? [Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat je niet terug kunt komen op wat je eerst dacht, maar eerder was je er dus wel van overtuigd dat je (in dit geval) bi was.] Maar sommige mensen snappen dat blijkbaar niet (of willen het niet snappen).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 aug 2015 - 1:46:
Ik heb best wel wat geld voor mijn verjaardag gekregen, misschien moet ik ook maar breistuff gaan halen en dan mezelf een sjaal breien zodat ik deze winter niet moet verkleumen.

@Juul: *aaike*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 aug 2015 - 9:33:
*grouphug*

Ik wil ook kunnen breien, maar ik heb daar het geduld niet voor. Net zoals met haken, mijn zus probeert het me zo vaak uit te leggen (want die haakt zo ontzettend veel en zoveel leuke dingen) maar... Ja.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 aug 2015 - 10:17:
@DezhInDitTopic de naalden zijn 6mm en de garen idunno. Waar staat dat Xp
Volgensmij staat er wel op dat de naalden 3mm zouden moeten zijn. But idc. Ik kan vast wel breien met te dikken naalden.

@Dezh&KayInDepressietopic oh well. I'll see how my life ends. Ik stoor me er ook niet zo aan ofzo. Soms word ik er gewoon een beetje verdrietig van ;(
Thanks anyway :3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 aug 2015 - 10:34:
@Juul mensen nemen de moeite gewoon niet om het te begrijpen en vinden het makkelijker om gewoon te bekritiseren. Super stom, als je het mij vraagt. Het zou gewoon niet zo'n grote rol moeten spelen in onze maatschappij, het zou niet uit moeten maken. Maar ja - dat vind ik haha.

@Jess voor mij hetzelfde. Geen geduld ervoor

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 aug 2015 - 11:59:
Ik heb allang respect dat anderen dat soort dingen volhouden, hahaha. Ik zit de helft van d'r tijd ook verbaasd naar m'n zus te kijken; ze heeft beertjes gehaakt en eendjes en aapjes en shirts en omslagdoeken en de buurvrouw doet telkens verzoekjes. Zo cool.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 aug 2015 - 12:02:
Ik hou er wel van om steeds dezelfde acties uit te voeren (zoals toen ik mijn gastenboek ging legen, dat was naar een pagina gaan, vijf keer klikken, dan opnieuw), daar wordt mijn hoofd stil van en dan kan ik best wel gefocust denken. Dus ik denk dat breien me wel gaat liggen, ik weet alleen niet wat ik moet kopen enzo. :'

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 aug 2015 - 12:09:
Tja, ik weet niet. Ik ben zeeeeer perfectionistisch en door mijn ASS is het voor mij lastig om me op iets te concentreren waarvan het resultaat vrij lang uit blijft.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 aug 2015 - 12:15:
Wol en dan breipennen die bij de wol passen (op beide staat een nummer) and you're ready to go.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 aug 2015 - 12:17:
Ik was al zo ver dat ik wol moest hebben. Maar ja, idk wat voor naalden ik nodig heb om bepaalde steken goed te doen? Idk welke steek ik überhaupt ga gebruiken, maar ik weet iig dat ik de sjaal van film 3 en onwards ga gebruiken (dus degene met de dubbele dunne streepjes ipv de evengrote vakken).

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 aug 2015 - 12:26:
Nou, dat maakt geen flikker uit, zolang je wol bij je pennen past. Alleen moet je voor een bepaald patroon wel eerst een proeflapje breien om te kijken of je afmetingen wel kloppen, maar in principe kun je elke grootte gebruiken die je maar wil.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 aug 2015 - 15:52:
Ik ben net terug in nederland en nu alweer in de stress want mn werk. Ugh.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 aug 2015 - 16:48:
Waarom moet het wol bij je naalden passen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12