Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #8

Het (anti-)school topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 nov 2015 - 14:17:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.^^



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 dec 2015 - 21:46:
Ik ben echt deeply sad. Morgen heb ik een toets en donderdag moet ik tot vijf uur naar school *wat niet gaat gebeuren, want werk,*
Ook heb ik soms echt het idee dat ik geen leven meer heb :/ hoe doen jullie dat dat lezen en schrijven naast werk en uni :'(

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 dec 2015 - 21:50:
Ik schrijf/lees veel makkelijker en meer onderweg van en naar school (trein en bus), als ik hier of daar een kwartiertje vond, of wanneer ik al eerder klaar ben met iets.
In weekends doe ik vaak heel weinig, omdat ik dan zóveel andere dingen kan doen - en dan doe 'k dus duizend dingen tegelijkertijd.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 dec 2015 - 21:52:
Ik heb geen werk, ik had eerst wel stage. Ik schrijf tussendoor zoveel mogelijk; als ik in de les mijn werk af heb, voor ik ga slapen, gewoon de gaatjes die ik kan vinden. Leerwerk wissel ik af met schrijven. Of als ik bij Dyl ben. We doen vaak ons eigen ding. Dan werk ik aan een stukje op mijn telefoon of noteer ik ideeën en wat ik ermee wil en dan speelt hij iets op zijn PlayStation of zo. Ik lees standaard in mijn Engels les though, want omdat ik op C1/C2 niveau zit hoef ik niet perse mee te doen. En ik lees als ik niet kan slapen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 dec 2015 - 21:56:
Ik houd er een heel saai leven op na. Als ik niet op uni/stage/werk ben, zit ik thuis en werk ik aan mijn opdrachten etc., doe ik huishoudelijke dingen en als er 's avonds/in het weekend dan tijd is, schrijf ik wat. Lezen doe ik vooral in bed.
Maar ik heb nu niet echt de tijd om uitgebreid de tijd te nemen om te schrijven (Nederlands?), dus dan schrijf ik of niks, of BAM een heel stuk in een keer dat ofwel bagger is of niet.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 dec 2015 - 21:58:
Ik had wat Kay zegt, dat ik alle losse kwartiertjes benutte, of collegetijd als het saai was, of de tijd nadat ik m'n opdrachten had gemaakt. Nu heb ik maar twee keer per week les en dus eigenlijk zeeën van tijd, maar kan ik me nergens toe zetten :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 dec 2015 - 22:05:
Als je al druk bezig bent, is het veel makkelijker om bezig te blijven.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 dec 2015 - 22:15:
Bij mij heb ik zegmaar het gevoel dat ik de energie niet meer heb om te lezen/schrijven en ik alleen maar wil slapen. Of dat als ik een dagje vrij heb ofzo voel ik me schuldig als ik anything non-school related ga doen. Want dan denk ik: nee, ik kan beter dit gaan doen.
Ik voel me er zo kut door :'(

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 dec 2015 - 22:24:
Maar. We zeggen net dat je de tijd moet benutten die verloren gaat. Dus niet ná school en werk maar tijdens, op de momenten dat je eigenlijk niets (van belang) aan het doen bent.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2015 - 10:37:
ik lees inderdaad ook in de trein. En voor het geval het nog niet duidelijk was, ik plan m'n dagen vol. Maar dan ook echt vól. Ik een van afspraak naar afspraak naar afspraak en het komt er eigenlijk op neer dat ik heel weinig slaap om tijd te maken voor dingen. Los daarvan: stop met guilt trippen en stop dwelling in it. Als je alleen maar blijft spiralen in de gedachte van "oh jee ik heb geen tijd en school oh jee paniek stress" dan kom je nergens. #unpopularopinion #asalways

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 dec 2015 - 10:59:
#youropinionhasapointtho
Want ja, anders blíjf je er inderdaad inhangen. Like ik snap dat het moeilijk is om anders te denken met zulke dingen, maar, still y'know. Plus, ik vind balans tussen de dingen zoals school en werk en zo en leuke dingen doen erg belangrijk.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 dec 2015 - 11:22:
#popularopinion? I agree, anyway.

Ik ging vandaag heel ijverig in de uni-bieb zitten werken, maar het enige wat ik tot nu toe voor elkaar heb gekregen is koffiepauze :'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 dec 2015 - 11:28:
IK BEN EINDELIJK KLAAR MET MIJN PORTFOLIO VOOR ONDERNEMINGSRECHT

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 dec 2015 - 11:40:
Ik heb al een beetje een idee dat ik mn dagen vol heb
En hoelang slapen jullie dan zoal? Want tegenwoordig ben ik een slaapwandelende zombie en zo weinig slaap ik niet ;/

@Jess Yaay :3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 dec 2015 - 11:42:
Toen ik nog op uni zat, had ik soms weken waar ik elke nacht maximum vier uur sliep. Nu haal ik mijn acht uur meestal wel, behalve wanneer ik nachtmerries heb en dus slecht slaap.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 dec 2015 - 12:29:
Wat Kay zegt: ik leef soms hele weken op vier uur per nacht.

En @Dezh; maar hé, je bent al de deur uit. Stapje voor stapje. Dit is al goed. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12