Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #254

Offtopic #254

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2016 - 19:15:
LEEG

EDIT: BIJNA HALF VOL

EDIT: HALF VOL

EDIT: OH MY GOD! NOG TWEE PAGINA'S!

EDIT: LAST PAGE!!



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 18 sep 2016 - 19:34:
Ik kijk barbiefilms en het is magisch (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 sep 2016 - 13:13:
Mijn eerste stagedag verloopt al superfijn tot nu toe, maar jemig, ze vertrouwen me echt (en dat is vet eng). Ik heb al een bestelling voor €200 mogen plaatsen vandaag en ze keken het niet eens na...

Maar goed, hoe is jullie maandag? (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 sep 2016 - 13:38:
Sommige mensen zouden daar echt heel erg misbruik van gaan maken, maar zo iemand ben je niet echt, dus in dit geval is hun vertrouwen terecht, maar bij andere zou ik wel twee keer nadenken voor ik ze zoveel vertrouwen zou gaan geven.

Mijn maandag gaat wel oke. Ben erachter dat Utrecht Centraal op een maandagmorgen niet de beste plek is om te zijn, en mijn practicum academische vaardigheden van vier uur was ook niet geweldig, maar nu zit ik lekker buiten te studeren in afwachting van m'n werkgroep vanmiddag, dus het leven is wel oke.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 sep 2016 - 14:10:
Vandaag heb ik voor de laatste dag vrij. Morgen gaat m'n wekker vet vroeg en ik ben echt heel bang dat ik erdoorheen slaap :'
Maar ik heb wel zin om morgen te werken. Ik ben superzenuwachtig, maar tot nu toe heb ik alles al gewoon over me heen laten komen, dus dit kan er ook wel bij.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 sep 2016 - 14:22:
Ja maar dat weten zij toch niet? :' Maar misschien heeft mijn leeftijd er ook wel wat mee te maken; de andere stagaires die ze hebben/hadden, waren 17-18.

@Jen: je kan het! \o/ Wat ga je vandaag nog doen?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 sep 2016 - 14:32:
Ik weet nog toen ik voor het eerst de kas moest tellen. Dat was ook best snel. Ik waardeerde het best wel dat ze me daarmee vertrouwden.

En vandaag wilde ik niet echt iets gaan doen. Ik ben bezig met war schrijf dingetjes en ik wilde beginnen met m'n bedrijfsverslag.
And thanks Kay ^^

Ik ben gister trouwens naar West End (het theater waar de Harry Potter musical speelt) geweest en toen ik de voorkant zag moest ik bijna huilen. Not kidding. I felt so much love. En ze hadden een gratis exhibition! Super mooi was dat.
Maar goed nu /moet/ ik naar de play want damn ik ga het mezelf nooit vergeven als ik binnen deze maanden geen kaarten weet te krijgen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 sep 2016 - 18:18:
Ja, als je in Londen bent dan moet je daar zeker voor proberen. No excuses. ;p
Ik weet trouwens niet of je dat al gedaan hebt, maar er is een hele Harry Potter-toer die je kunt wandelen, met allemaal plekjes in Londen die met HP/Rowling te maken hebben. Dus niet de Studios, maar gewoon in de stad zelf.

Mijn eerste stagedag was zo fijn. Als het zo voor de rest van het semester blijft, ga ik supertevreden zijn. c:

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 sep 2016 - 18:21:
Wat een fijne berichten allemaal! <3
@Kay wauw, ik zo me echt gevleid voelen joh! Super
@Jen aah zo leuk Londen<3 zag de foto's inderdaad al op Facebook, super cool.

Ik had stage en de kindjes waren leuk en nu ben ik Omw om mijn nagels weer te laten doen (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 sep 2016 - 18:37:
@Cyn: ben ik ook wel, maar tegelijkertijd is het zoveel verantwoordelijkheid. Ik krijg op woensdag ook een sleutel voor het gebouw... ook al werk ik er nog maar een dag. Oké dan. :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 sep 2016 - 18:39:
@Kay Ik had er al wel van gehoord ja maar er verder nog niet in verdiept. Ben wel van plan de route te lopen though.

Ik was gister trouwens ook op Kings Cross, want de twee keer dat ik naar Londen wa geweest had ik daar nog geen tijd voor gehad. Maar ik snapte er echt niks van en liep daar echt zovan: ????Platform 9 and 10????
Misschien ga ik daar ook nog een keer naar terug ^^
Maar ik ben mezelf al helemaal hyped aan het maken voor die musical. Want I want toooo.

Iedereen heeft fijne stages yay En ik ga heel erg uit mijn confort zone met deze stage, maar ik hoop dat die van mij ook fijn is.
Goed om te horen in ieder geval ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 sep 2016 - 18:46:
Oh, ja, het zit niet echt tussen 9 en 10. Het is verder, maar ik weet niet meer precies waar. Het is het wel waard om naar te gaan kijken tho.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 sep 2016 - 19:20:
@kay Haha zo van, o well.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 19 sep 2016 - 22:35:
Mag ik even zeggen dat Shakespeare eigenlijk best leuk is? Want dat is het eigenlijk wel.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 sep 2016 - 0:24:
Mijn maandag was wel oke. Ik ben een paar dagen terug gestopt met de pil dus heb inmiddels flinke buikpijn. School was maar een heel kort dagje want ik moest eerst langs de huisarts en heb idd een spiertje verrekt. Verder met m'n zus naar het winkelcentrum geweest, gekookt, en extreem wazige foto's gemaakt bij judo want ik ben een ramp met camera's. ^^
Oh en Kay en Jen; heel veel succes !! <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 sep 2016 - 8:51:
Ik werd vanmorgen wakker met het nieuws dat er geen treinen reden naar Utrecht, want beschadiging van een spoorbrug, dus dat was best wel kut. Maar gelukkig heeft m'n ma gebracht, dus ik wil iets voor der kopen als bedankje, aangezien ze anders nooit zo vroeg opstaat en Utrecht niet echt naast de deur ligt enz. Any ideas? Ik zat zelf aan een bosje bloemen te denken ofzo.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10