Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wintermeeting

Wintermeeting

1 2 3 4 5 6 7 8
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 nov 2016 - 9:33:
Om een of andere reden willen we elkaars gezichten zien, ook al betekent dat in de klerekou naar buiten gaan.
We crazy.
Maar jullie vragen, wij openen een topic!

Wanneer?
4 januari; tussen 12 en 1 spreken we af aan de AH To Go.

Waar?
Breda.

Wie?
- Bo
- Cynthia
- Daan
- Ivana
- Jess
- Kayley
- Vera
- Wilma



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 nov 2016 - 9:48:
Persoonlijk zou ik het graag zo zuidelijk mogelijk in Nederland willen hebben, want ik heb al zo weinig speling met m'n budget in december en dan wil ik er niet een treinticket van veertig euro bovenop kletsen.
Maar als dat voor jullie niet goed uitkomt, leg ik me wel bij die beslissing neer.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 nov 2016 - 10:19:
Ik wil wel! Misschien Breda doen ofzo?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 nov 2016 - 10:32:
Ik zou minder lang onderweg zijn naar Breda dan dat ik onderweg ben naar Antwerpen, jfc.
Dus ik ben heel erg voor. Hoe past Breda voor anderen tho?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 nov 2016 - 13:19:
Als het doordeweeks kan wil ik best naar Breda toe. Dan reis ik namelijk gratis ^^
En dan gaat de trein naar mijn huis nog tot half 1 s nachts dus dan is dat wel te doen denk ik.

Edit: het is ongeveer 4 uur met de trein voor mij, maar als mijn vriend mij uit Groningen terug wil ophalen is het wel te doen qua tijd. Als ik dan rond 7 uur terug ga heb ik nog normale overstaptijden
Alleen even vroeg opstaan (;

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 12 nov 2016 - 17:18:
Breda klinkt niet al te gek! So I'm in :'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 nov 2016 - 23:25:
Breda lijkt me tof! En sowieso lijkt doordeweeks me een beter plan, want kerstavond en eerste kerstdag in het eerste weekend van bijvoorbeeld de vakantie en oud en nieuw het tweede weekend. Dus dan is het en feestdagen en beperkte dienstregeling meestal.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 nov 2016 - 0:10:
Opzich is Breda prima. Maar dat wordt dan wel dik €40,- voor een retourtje. Dus even kijken hoe dat gaat met moneyz maar ook met tijd. 'Cause november en december zijn dure maanden. Ook omdat mijn zus, zwager en nichtje dan alle drie jarig zijn. Dus..... ik zie wel.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 13 nov 2016 - 12:48:
Ik ben nog nooit in Breda geweest(en ook nog nooit naar een meeting) dus het lijkt me heel leuk, maar een retourtje voor mij kost meer dan €50 dus ik moet ook nog even kijken hoe het zit met geld (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2016 - 13:16:
Ik eh. Als ik kan?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 nov 2016 - 12:55:
De Hema heeft momenteel weer goedkope treinkaartjes, 17.50 voor een dagretour inclusief gratis koffie/thee. De actie loopt tot 27 november, maar je kunt het ticket gebruiken t/m 22 januari, dus dat is voor Yara en Nynke (en voor anderen?) misschien wel een goede.

Also, Breda is voor mij prima, doordeweeks/weekend maakt me niet uit, maar ik weet nog niet wanneer ik in december moet werken, dus dat wordt misschien een issue.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2016 - 18:02:
@Dezh: oh dat is zeker een goeie. Thanks! Dat is een heel stuk goedkoper als een normaal kaartje kopen.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 14 nov 2016 - 21:18:
@Dezh Oh ja! Slim idee. Die heb ik ook in de vakantie gebruikt. Ik wist alleen niet dat die nog steeds liepen joh.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 15 nov 2016 - 19:52:
Jaa ze zijn er bijna altijd wel. Bij ons meestal Kruidvat Appie Hema of Blokker
Wie O wie komt uit het Noorden en wil met mij treinen dan?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 15 nov 2016 - 20:08:
Ik denk dat ik met mijn moeder met de auto ga en verblijf in Etten-Leur, maar zou ik met de trein gaan (I'll keep you updated) dan komen we elkaar onderweg ergens tegen!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 15 nov 2016 - 23:49:
Oké. 4 uur in mijn eentje is ook zo saai :p



1 2 3 4 5 6 7 8