Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (Anti-) School Topic

Het (Anti-) School Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 sep 2009 - 14:17:

Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken.
Stoef hier met je goede resultaten, vervloek oneerlijke leerkrachten/proffen/andere leerlingen voor mijn part, smijt rotte tomaten naar een al even rottig uurrooster, schreeuw om hulp of help een ander verder, etc.



En ik heb 10 Duitse boeken om uit te lezen, dus ik ga maar aan Die Blechtrommel beginnen.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 sep 2009 - 15:40:
Ik heb op woensdag het 1e uur vrij, het 2e tot het 5e les, dan 3 tussenuren, en dan het 9e weer les. Hoezo kutrooster.

mijn rooster: https://roosters.rsgslingerboslevant.nl/lichtkrant/slingerbos/leerlingen/ll_roost_2006775.htm

En we hebben een stom toetssysteem bij wiskunde.
Je zit in een groepje van vier, en om de 4 paragrafen heb je een tussentoets. Dan moet je alle vier een toetsje maken. Van de cijfers die iedereen in je groepje haalt daarvoor wordt het gemiddelde genomen. Ieder uit je groepje krijgt dat cijfer en dat telt mee voor je repetitie.

En ik had dus een 10, 2 anderen in mijn groepje een 9,5, en nog iemand anders een 7 :}
dus mijn gemiddelde wordt hierdoor nogal omlaag gehaald.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 sep 2009 - 18:51:
http://stjozefasoessen.smartschool.be/public/stjozefasoessen/Timetable/4XxYJJMBDVHSZw6CzTVipAno6/Klassen/Klassen_5EMT.htm
Mijn lessenrooster.
De vakjes waar BM in staat, heb ik dus les van meneer Bergmans, de dude die ik sinds kort haat omdat hij zegt dat ik niet goed genoeg schrijf om schrijfster te worden.
En ik haat meneer Neelen, al heb ik die niet meer vanaf dit jaar.
En ik haat wiskunde. -,-'

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 25 sep 2009 - 19:22:
http://www.cygnusgymnasium.nl/ftp_cg/roosters/nieuw/klas_cg2c.htm
ST is steunles, maar dat heb ik niet, dus ik ben dinsdag en woensdag niet om tien over vier uit ^^
tadaam.
donderdag is stom, want we hadden beter vroeger uit kunnen zijn (nee,datisgeennormaalnederlands).
moa is van Montfoort (enhijisonzementor-figuur), en ik haat hem, klk is Klein-Kranenburg, en hij is geniaal (datmetdietandpastawashijdusook).
ik haat onze wiskunde lerares want die is raar, en niet op mijn manier raar, op de idiote, verschrikkelijke, vreselijke, gruwelijke manier raar. en ik haat wiarda van snak (schei- en natuurkunde) want hij is - gewoon beangstigend o.o

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 sep 2009 - 22:37:
Hoelang duren jou lesuren Kayley?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 sep 2009 - 22:42:
50 minuten
Und ich habe 7 lesuhren per dag
behalve op woensdag 4 ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 sep 2009 - 22:45:
maar 7 o.O

ik kan er 9 hebben van 45 minuten.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 sep 2009 - 22:50:
Dat is het voordeel van het Belgische scholensysteem.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 sep 2009 - 23:15:
XD

het 9e is best wel irritant, dan heb ik tot 10 over 4 les. Dan heb ik de pont van 10 voor 5 (ja ik ga met een boot naar school ), en dan ben ik 5 uur in zeewolde, kwart over 5 thuis. Dan is het bijna half 6 o.O

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 sep 2009 - 11:33:
ik heb er soms ook negen van 50 minuten. maar ik woon drie minuten fietsen van school ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 sep 2009 - 11:39:
Ik woon 3 straten van school.
Dus ben ik na 2 minuten al bij de garage. En nog 2 minuten later sta ik veilig en wel thuis.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 26 sep 2009 - 16:25:
Ik heb op woensdag het 1e uur vrij, het 2e tot het 5e les, dan 3 tussenuren, en dan het 9e weer les. Hoezo kutrooster.

mijn rooster: https://roosters.rsgslingerboslevant.nl/lichtkrant/slingerbos/leerlingen/ll_roost_2006775.htm

En we hebben een stom toetssysteem bij wiskunde.
Je zit in een groepje van vier, en om de 4 paragrafen heb je een tussentoets. Dan moet je alle vier een toetsje maken. Van de cijfers die iedereen in je groepje haalt daarvoor wordt het gemiddelde genomen. Ieder uit je groepje krijgt dat cijfer en dat telt mee voor je repetitie.

En ik had dus een 10, 2 anderen in mijn groepje een 9,5, en nog iemand anders een 7 :}
dus mijn gemiddelde wordt hierdoor nogal omlaag gehaald.


Ben ik nu dom, maar ik snap niéts van jouw lessenrooster? ._.
Dude, zo ingewikkeld. ._.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 sep 2009 - 16:41:
(...)

Ben ik nu dom, maar ik snap niéts van jouw lessenrooster? ._.
Dude, zo ingewikkeld. ._.


wat is er ingewikkeld aan XD?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 sep 2009 - 16:48:
Ik heb morgen eindelijk mijn eerste les van mijn tweede jaar schrijversacademie en ik ben super happy!! ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 28 sep 2009 - 18:05:
Hmm...
Ze hebben dit jaar eens verzonnen om de mensen die geen huiswerk maken eens op strafuur te zetten van 4 tot 5u op een do. Laat ik daar nou eens om 12u uit te zijn --'
Not fair, ik maak nooit hw!
Vaarwel wereld, ik zit vooreeuwig opgesloten op school.

Mja, dat had ik dus vorige week do. En ze verwachten dat ik echt iets ga doen. Like, no way! Dus ik zo druk kliederen in mijn schrift met muziek keihard aan. Mijn twee budies naast me. Komt de docent aanlopen [hoorde ik niet], begint keihard te lachen [hoorde ik wel]. Ik kijk vragend op en doe mijn kooptelefoon af. "Wat?"
"Ik dacht dat je druk aan het werk was!"
"Doe ik ook, ik teken."
En toen liep ze weg.. -.-

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 28 sep 2009 - 18:10:
Ik heb mijn nieuwe lessenrooster gehad.
en echt waar! Ik ben er niet blij mee!
Nu moet wij met onze klas vrijdag een uur langer blijven.
Gosh, Hoezo oneerlijk?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10