Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (Anti-) School Topic

Het (Anti-) School Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 sep 2009 - 14:17:

Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken.
Stoef hier met je goede resultaten, vervloek oneerlijke leerkrachten/proffen/andere leerlingen voor mijn part, smijt rotte tomaten naar een al even rottig uurrooster, schreeuw om hulp of help een ander verder, etc.



En ik heb 10 Duitse boeken om uit te lezen, dus ik ga maar aan Die Blechtrommel beginnen.



XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 29 sep 2009 - 16:11:
Alles beter dan zo'n friggin' gatenkaasrooster...
Dat is gewoon echt niet leuk O=

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 okt 2009 - 11:40:
School is saai!
Ik moet nu weer vanalles opzoeken voor Natuurwetenschappen.
En ik wil namiddag! Aah!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 okt 2009 - 11:49:
Succes lieverd! Joe ken doe it! *zwaait met pompons*

Ik heb straks DRIE UUR DUITSE TAALKUNDE EN IK HAAT HET KUTVAK. Ik wil er echt geen moeite meer voor doen, aaargh. En ik moet het zí² hard bijhouden want het is mijn buisvak en wraaaah.
En Engels collex (woordenschat en uitdrukkingen en contexten en zo) is ook vrij nutteloos om te gaan; alles kan je ook thuis doen en ik denk dat ik liever thuis alle oefeningen maak en de theorie leer, dan naar de les te gaan. ...maar daartegenover is dan dat ze wél uitleg en voorbeelden geeft en blaah.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 okt 2009 - 11:52:
Maar je kan vragen of iemand uit je klas die uitleg en voorbeelden voor je kopieert?
En duitse taalkunde lukt je wel, joe ken doe it toe!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 okt 2009 - 12:09:
Ja, daar zet ik mezelf ook vast. ^^" Ik zit in het eerste jaar voor Engels omdat ik vorig jaar Frans deed en omgeschakeld ben naar Engels. Ik ken daar dus niemand - en eigenlijk wil ik hen ook niet leren kennen. Ik kan me niet zo... identificeren met hen? En dat klinkt heel arrogant, ik weet het. Ik onderhoud liever gewoon de vriendschappen die ik vorig jaar zelf als eerstejaars gelegd heb, dan dat ik nog meer mensen maar hals als les-kennissen leer kennen. En ja, die dingen onderhouden kost me superveel moeite.

Maar iedereen zei me wel al: collex is makkelijk/je moet eig niet gaan.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 okt 2009 - 14:20:
Oké
En je hoeft niet bevriend te zijn met mensen om hun nota's even te mogen lenen
Ik ben ook niet bevriend met de mensjes uit mijn klas maar toen ik ziek was, kreeg ik de dag erop gewoon uit hun eigen kopieën.
Naja, zo zit onze school gewoon in elkaar peins ik. ^^
Maar, ik snap joe wel

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 okt 2009 - 23:43:
Mihi, heb het gevraagd aan mijn tweedejaars-Engelsvrienden en die zeggen dat het idd vrij nutteloos is om in die lessen te gaan zitten. ...maar ik denk dat ik - voor de goede schijn - toch maar ga gaan, omdat ik het meer al in de richting zie gaan van tot elf uur in bed liggen als ik niet ga.

Drie uur Duits is er te veel aan. De eerste twee uur gaan nog, maar dat laatste uur... ik betwijfel of er iémand geluisterd heeft.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 okt 2009 - 7:08:
Dan heb je een betere klas dan ik aangezien ik hun aantekeningen over de trojaanse oorlog niet mag overpennen --'

Maar happyheid: Ik sta 10 gemiddeld voor duits en een 9 gemiddeld voor Aardrijkskunde! terwijl ik er heilig van overtuigd was dat ik die pw's heb verknald

En bah, we hebben een of ander culturium ding op school waar je verplicht aan moet meedoen en ik zit bij drama, als de enige acteur zonder rol haat aan vriendjespolitiek
Maar ik volgende week woensdag dus wel "fijn" 2 uur langer dan normaal bij drama zitten (4 lesuren lang!) (tot het 9e dus --'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2009 - 9:49:
KHEB EEN 7 VOOR ESTHETICA<3
En dat is ongeveer het belangrijkste voor dit rapport, de taak waar ik dus nu een 7 voor heb.
Danke Dorien dat ik van Spring Nicht mocht gebruiken, dat heeft mijn taak echt wel
meer punten bezorgd.
Dankeeeee<3
Aaah *hyper*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 11:28:
KHEB EEN 7 VOOR ESTHETICA<3
En dat is ongeveer het belangrijkste voor dit rapport, de taak waar ik dus nu een 7 voor heb.
Danke Dorien dat ik van Spring Nicht mocht gebruiken, dat heeft mijn taak echt wel
meer punten bezorgd.
Dankeeeee<3
Aaah *hyper*

Ook waar, was dat alweer vergeten x'D
You're welcome

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 okt 2009 - 16:50:
OMG . ik voel me nerdXD
WiskundeB: 9.8
WiskundeD: 10
Scheikunde: 8.1

XD

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 8 okt 2009 - 16:58:
ikhadookeen10.ennubenikblijwantikkrijgeenboek.
datklinktnerdig. maartochbenikblij.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 okt 2009 - 17:07:
ik moet voor 13 okt. een zelfgemaakt boekje inleveren waar ik Caelum in presenteer en ik ben nog lang niet klaar, dus ik stress hem een beetje dood!
Het verhaal zit heel erg in mijn hoofd, ik weet niet hoe ik het moet tekenen ><

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2009 - 18:02:
Ik moet een commentaar schrijven van 250 woorden over een tekst van 5 bladzijden.
Hij kan die dude me dat aandoen?
1. Die tekst is zo sí¡í¡í­.
2. Ik kom niet toe met 250 woorden.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 okt 2009 - 18:45:
Wij hebben vanavond schoolfeest, maar ik ga niet

Ik moet een cultuuropdracht voor Latijn inleveren, over de Basilica Julia, wat ik nu zo'n duizend keer gezegd heb

@Rianne; een 10 voor wiskunde is echt onmogelijk voor mij.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11