Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (Anti-) School Topic

Het (Anti-) School Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 sep 2009 - 14:17:

Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken.
Stoef hier met je goede resultaten, vervloek oneerlijke leerkrachten/proffen/andere leerlingen voor mijn part, smijt rotte tomaten naar een al even rottig uurrooster, schreeuw om hulp of help een ander verder, etc.



En ik heb 10 Duitse boeken om uit te lezen, dus ik ga maar aan Die Blechtrommel beginnen.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 mei 2012 - 17:25:
Maar maakt dat uit, op welk niveau je zit en in welk jaar? De moeder van mijn vriendje geeft les in een school van zo'n "lager niveau" en zij moet super vaak 0 geven. Héél soms heeft ze iemand in haar klas die gemiddelde punten haalt, verder kan niemand wat of willen ze het niet kunnen. Dus welk niveau je ook doet: ik vind dat je dat goed gedaan hebt! ^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 mei 2012 - 17:26:
WAT NATASCHA ZEGT.
Ik heb zoveel respect voor mensen die lesgeven op van die ik-wil-niet-leren-scholen. I'd go ins- mental.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 mei 2012 - 17:28:
Ik ook. _o_ Ik zou het héél leuk vinden ALS ik gemotiveerde leerlingen heb of ervoor kan zorgen dat ik ze motiveer. Maar als ik het zo hoor van haar, krijg je echt heel weinig terug voor wat je erin stopt. En zij stopt er véél moeite en tijd in. Ik geloof dat ze de enige is. De andere leerkrachten op die school zijn exact het soort leerkrachten waarvan die leerlingen zich inderdaad zo gedragen als ze zich gedragen. :'

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 mei 2012 - 17:29:
Ik kan het al niet hebben als mensen het stoer vinden om een onvoldoende te halen. Dus yup, ik heb ook respect voor die mensen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 mei 2012 - 17:30:
Niet dat op VWO nooit extreem lage cijfers worden gehaald, trouwens. Dat heeft eigenlijk niets met niveau te maken. Maar well - you get my point. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 mei 2012 - 17:48:
That's also true. Op een "hogere" school kun je even goed héél lage cijfers halen. Of je jaar opnieuw moeten doen. Of dat soort dingen. Duuuus: nogmaals gefeliciteerd met je super goede cijfers! :'D

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 8 mei 2012 - 17:45:
Tralalalala, ik had vandaag mijn gesprek met m'n promotor en he didn't kill meeeeeeeeeee! Whoepie! Hij was zelfs niet gemeen!
Hij had wel veel opmerkingen (vooral op m'n taal - which is pretty sad), maar was vriendelijk en gaf uitleg en blabla. Ik weet dat m'n thesis helemaal niet goed is, maar hij zei 'Je gaat zeker en vast geen onderscheiding halen, maar voor mij zit je minstens op een 10. Misschien een 12. Maar als de lector (=persoon die het moet nalezen) je een 8 geeft, ja, dan heb je het wel zitten.'

En ik ben nu gewoon zoooooo blij dat ik er voor hem wel al door ben (en dat ik dat heb durven vragen), en ik heb nu zoiets van 'Ja, we gaan er nog voor! Huphuphup!' En ik ben vooral heel blij dat hij mij niet heeft zitten uitschelden en vriendelijk was. <3

En bij http://www.quickmeme.com/Lazy-College-Senior/ dacht ik telkens 'True!'. -___-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 mei 2012 - 17:46:
Hoe werkt jullie puntensysteem? ^^

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 8 mei 2012 - 17:48:
Op universiteit is het gewoon een punt dat je krijgt op 20. Een 10 op 20 is erdoor, eronder niet. Ik weet niet echt wanneer je onderscheiding hebt, want dat is niet aan mij besteed. ^_^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 mei 2012 - 17:49:
@Mars; ja inderdaad, maakt het uit op welk niveau je zit? Of je nou op HAVO of VWO of welkVMBOniveaudanook zit, ik ben trots op je^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 mei 2012 - 17:56:
Mijn mentor uit de vierde en vijfde is overleden. Ondertussen gaf hij geen les meer op school. Hij was een heel lieve man
Ik vind het heel zielig voor zijn familie, natuurlijk, maar op school waren er allemaal mensen aan het huilen. En nu voel ik me heel gemeen, want naast dat ik het sneu vind voor zijn familie en dergelijke, doet het mij niet zoveel. Want, like, ik zag hem nooit meer, hij was al geheel uit mijn leven en zo.
Maar toch. Ik voel me een trut. Net zoals heel mijn jaar ging huilen de laatste dag dat we nog op een locatie zaten. Ik zat daar echt awkward te wezen tussen allemaal jankende tieners.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 8 mei 2012 - 19:03:
Mijn mentor uit de vierde en vijfde is overleden. Ondertussen gaf hij geen les meer op school. Hij was een heel lieve man
Ik vind het heel zielig voor zijn familie, natuurlijk, maar op school waren er allemaal mensen aan het huilen. En nu voel ik me heel gemeen, want naast dat ik het sneu vind voor zijn familie en dergelijke, doet het mij niet zoveel. Want, like, ik zag hem nooit meer, hij was al geheel uit mijn leven en zo.
Maar toch. Ik voel me een trut. Net zoals heel mijn jaar ging huilen de laatste dag dat we nog op een locatie zaten. Ik zat daar echt awkward te wezen tussen allemaal jankende tieners.


Je bent helemaal geen trut: Ik vind het feit dat je niet hebt moeten wenen je meer siert dan wanneer je daar zo fake zou gaan janken en overdrijven.
: )
Iedereen beleeft/verwerkt dingen anders, d'r is geen goede of slechte manier. Alleen je eigen manier.

(Jaja, ik had ooit een 18 op filosofie. Mijn hoogste punt ooit. En ik ben geen zak met dat vak. -____-)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 mei 2012 - 11:03:
Ik kan toch geen nederlandstalige essay schrijven? ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 mei 2012 - 11:14:
Ik kan toch geen nederlandstalige essay schrijven? ._.
Hoezo niet?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 mei 2012 - 11:16:
Omdat dat er al ruim twee jaar ingedrild wordt in het Engels, en awoiejf idunno. Het is gewoon makkelijker in het Engels.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19