Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (Anti-) School Topic

Het (Anti-) School Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 sep 2009 - 14:17:

Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken.
Stoef hier met je goede resultaten, vervloek oneerlijke leerkrachten/proffen/andere leerlingen voor mijn part, smijt rotte tomaten naar een al even rottig uurrooster, schreeuw om hulp of help een ander verder, etc.



En ik heb 10 Duitse boeken om uit te lezen, dus ik ga maar aan Die Blechtrommel beginnen.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 mei 2012 - 11:17:
Misschien kan je hem eerst in het Engels schrijven? Als dat sneller gaat?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 mei 2012 - 11:19:
Ik kan absoluut niet vertalen, dus dan wordt het helemaal een ramp x:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 mei 2012 - 11:23:
Hmmm. Dan zit er niet veel anders op dan het gewoon in het Nederlands te schrijven, niet?
Of je gebruikt Google Translate, als je wilt dat je essay in hoogstaand Nederlands is geschreven. Altijd een goed idee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 mei 2012 - 11:25:
HAHAHAHA.
Omfg.
Nee ik doe het wel zelf. ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 18:02:
Ik ben lekker bijna van school af, lekker puh
En dat moest ik even kwijt .

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 23 mei 2012 - 18:31:
Ik vind het zo raar. Iedereen hier heeft nu examens, en anders volgend jaar wel en ik moet nog 3 jaar. o.o

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 19:02:
Ik vind het zo raar. Iedereen hier heeft nu examens, en anders volgend jaar wel en ik moet nog 3 jaar. o.o


Ah joh, geniet ervan, van die 3 jaar. Voor je het weet is het voorbij.
en nu klink ik seniel en oud

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 mei 2012 - 19:52:
Ik ben er wel een beetje ernstig klaar mee. Tijd voor een nieuw hoofdstuk van mijn leven

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 20:48:
Ik ben er wel een beetje ernstig klaar mee. Tijd voor een nieuw hoofdstuk van mijn leven


Ik ook, maar 3 jaar eerder geen school meer, was wel zonde geweest, want ik heb toch nog wel leuke dingen meegemaakt

Ik ben zo blij als ik sommige mensen niet meer hoef te zien

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 mei 2012 - 20:51:
Nah, ik had de vierde niet willen missen, maar de vijfde en zesde zijn niet speciaal leuk geweest.

En ik ben vooral blij dat ik twee mensen niet meer ga zien. Want want ze vinden me allebei heel aardig en ik kom maar niet van ze af want ik wil niet gemeen zijn _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 21:00:
Ik heb mensen die me onrechtvaardig en zonder reden haten, echt haten. En daar kan ik zó niet tegen. Dusik hoop dat ik die nooit meer zie. Want daar wordt ik onzeker van.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 mei 2012 - 21:10:
Oh, ik heb alleen mensen die zich mateloos aan me irriteren. Eén meisje heeft echt een hekel aan me, maar ja. Ik vind haar ook niet al te chill, dus ik probeer me er niet zoveel van aan te trekken. Gaat over het algemeen goed, behalve op de momenten dat ze me voor zoveel mogelijk mensen voor schut probeert te zetten _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 21:15:
Nou bij mij denken ze allemaal dat ik hun vriendje probeer af te pakken XD Maar dat had ik al wel eens verteld..
Het probleem is dat ik op die manier mijn vrienden kwijt raak, want hun vriendjes kiezen altijd voor hun vriendin. Hmpf.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 mei 2012 - 21:25:
Oh, bij mij haat ze me gewoon omdat ze daar plezier in schept, denk ik.
Maar, eh, moet je niet voorkomen dat het punt dat het vriendje voor een van jullie twee moet gaan kiezen ooit bereikt wordt? o_o
Gewoon even wat minder met hem omgaan of iets? Want dit is echt een kutte manier om een vriendschap te beëindigen, omdat ze je dan inderdaad ook gaan herinneren als de vriendin die het Lief af probeerde te pakken.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 mei 2012 - 21:39:
Nee zo zit het niet zeg maar.
Ik ben iedere keer bevriend met de vriendin, en dan raak ik bevriend via haar met het vriendje, en dan zijn we goede vrienden. En dan begint zij me ervan te beschuldigen dat ik hem leuk vind, en dan zeg ik de eerste keer rustig, nee dat is niet zo. En dan een tijd later wordt ze boos echt zegt ze weer dat ik hem leuk vind, en dan wordt ik ook boos, wat ik niet moet doen, en dan flip ik hem, want dan ben ik het zat. En dan ben ik niet meer met haar bevriend, waardoor de eerste kiem van haat zeg maar al gezet is. En dan blijf ik wel bevriend met hem, omdat ik eigenlijk niet echt ruzie met hem heb. En dan zijn we gewoon vrienden en dan later heeft ze het toch voor elkaar, dat we uit elkaar drijven.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20