Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:19:
@Dorien en Rianne in het vorige topic: Hahahaa _o_
Bedankt! ;'

Ik word er trouwens ongelooflijk paranoïde van, ik ben bang dat ik ook bij anderen signalen heb gemist. Als een dude je thuisbrengt en je hebt het over liefde en hij begint te praten over hoe zijn ex jaloers was op jou aangezien ze dacht dat hij jou leuk vond en hij even later begint te brabbelen over jouw zogenaamde aantrekkingskracht, moet je daar iets achter zoeken? Zou ik normaal niet doen, namelijk, maar nu twijfel ik over alles. _o_

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 juni 2012 - 14:28:
Ik zou er niet te veel achter zoeken, als je er zelf niks achter wil zoeken. ^^" Ik bedoel: dan maak je alles voor jezelf nodeloos complex. Als je wil dat een kerel ietsje duidelijker is dan dat was jij hierboven zei, dan kan je altijd reageren met: "Haha, nee, ik heb zo'n dingen nooit door." of iets in die trant. Als in: "Kerel, als je me leuk vindt, just say it, want ik ga jouw subtiele signalen niet analyseren."

...of klinkt dat héél rude en mannelijk?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 juni 2012 - 15:02:
Nee, valt wel mee, maar aangezien ik nu al genoeg gezeik heb met één jongen, lijkt het me onverstandig om nog meer gezeik op mijn hals te halen dus ik ga mezelf dwingen te stoppen met over-analyseren. ^^"

Trouwens. Ik ga die gozer toch afwijzen over Facebook, denk ik. Ik voel me er nu al slecht over. Oké, hij heeft het over Facebook gevraagd en dan kan je het wel een beetje verwachten, maar het voelt toch zo kut. Maar aan de andere kant zit hij nu al drie dagen zonder antwoord en ik vind het echt asociaal lang van mezelf.
Maar oh mijn god.. Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit ga moeten zeggen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 30 juni 2012 - 22:39:
Nu niet om te zeggen 'Ik wist het!' maar, HA! Called it!

Even serieus: Ik zou niet weten hoe je die persoon moet afwijzen, ik heb zelf namelijk nog nooit iemand moeten afwijzen. Nu heb ik zoiets van 'wat een luxepositie!', maar ja, als ik jou zo bezig hoor, moet dat toch ook niet zo leuk zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 juni 2012 - 23:29:
Ik vind het echt vreselijk. Ik heb nu een soort tekst gestuurd die ik hem zou kunnen sturen, moet het alleen nog intypen en dan nog de moed verzamelen om het te verzenden.
(Ik schrijf dingen vaak eerst met de hand om mezelf te dwingen er twee keer over na te denken.)
Ik denk alleen de hele tijd dat ik iets vergeet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 juni 2012 - 23:54:
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb het net gestuurd en ik voel me nu zo'n trut. Ik hoop dat hij het niet erg vindt.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juli 2012 - 11:46:
Aw Emma nee ._. Je bent geen trut. Je bent een trut als je hem géén antwoord geeft, of als je hem aan het lijntje houdt om hem niet te kwetsen. Ik vind jou net moedig, omdat je de confrontatie wél aangaat, ook als die niet leuk is. En ik vind je heel... ik-kan-niet-op-het-woord-komen, omdat je er zo over nagedacht hebt, en omdat je je best gedaan hebt om hem wel af te wijzen, maar niet te kwetsen, en omdat je zo'n rekening met hem gehouden hebt, zonder jezelf te verliezen - en weet gewoon dat je echt géén trut bent, oké?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juli 2012 - 16:19:
Bedankt
You be sweet. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juli 2012 - 23:22:
*plet heel hard* Het is niet jouw schuld als iemand je leuk vindt en jij hem/haar niet he. <3 Do not forget!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 juli 2012 - 16:37:
Haha, echt de meest ongemakkelijke verjaardag ooit gehad. Ik kende amper de helft van de mensen, iedereen kende mij. Blijkbaar ben ik uitgebreid besproken bij hockey maar heeft hij niet de moeite genomen om te vertellen dat ik hem afgewezen had: ik heb letterlijk de helft van de avond gespendeerd aan iedereen uit te leggen dat het niets gaat worden tussen ons. _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 juli 2012 - 10:29:
Awh Emma x'D Daar zou ik me echt heel ongemakkelijk bij voelen, als dat mij overkwam.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juli 2012 - 19:24:
Oh ik ben echt verliefd op zo'n jongen, hoewel het helemaal nergens op slaat. Ik denk echt de godganse dag aan die gast, en ik bedenk iedere keer als ik het huis uit ga, van wat moet ik aaaan, want misschien kom ik hem wel tegen. En iedere keer als ik een naam hoor die een beetje op die van hem lijkt, dan denk ik gelijk aan hem. En ik check iedere keer als ik op facebook kom of hij online is.

En het slaat allemaal helemaal nergens op. Want ik ken hem nauwelijks, ik heb hem maar een paar keer gesproken. En hij is zo buiten bereik. Er zou echt geen enkele reden voor hem zijn om verliefd op mij te worden. En bluh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juli 2012 - 19:35:
Hoe zo zou hij minder reden hebben om verliefd op jou te worden dan jij op hem? ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juli 2012 - 19:43:
Nou gewoon. Hij gaat zo makkelijk met mensen om en hij heeft zoveel vrienden die zo veel leuker zijn als ik. Dat klinkt echt superstom, maar het is wel zo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juli 2012 - 20:05:
Dat klinkt inderdaad heel stom. Goed dat je het zelf door hebt. ^^"
Je bent hartstikke leuk joh.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10