Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 10 juli 2012 - 20:47:
Oh ik ben echt verliefd op zo'n jongen, hoewel het helemaal nergens op slaat. Ik denk echt de godganse dag aan die gast, en ik bedenk iedere keer als ik het huis uit ga, van wat moet ik aaaan, want misschien kom ik hem wel tegen. En iedere keer als ik een naam hoor die een beetje op die van hem lijkt, dan denk ik gelijk aan hem. En ik check iedere keer als ik op facebook kom of hij online is.

En het slaat allemaal helemaal nergens op. Want ik ken hem nauwelijks, ik heb hem maar een paar keer gesproken. En hij is zo buiten bereik. Er zou echt geen enkele reden voor hem zijn om verliefd op mij te worden. En bluh.


Aaaaaaaah, waarschijnlijk wil je dit nu niet horen, maar: HOE LEUK! ^^
Ik werd helemaal vrolijk en giechelig van je post te lezen. Teeeeeheee. Gewoon, omdat het zo herkenbaar is. ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juli 2012 - 22:21:
Wahahahahaaaa. Ik snap wel wat je bedoelt denk ik. :'P

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 13:57:
Aangezien ik toch het hele forum aan het stalken ben en ik eigenlijk best wel benieuwd ben: hoe staat het met jullie liefdesleven? Daar hoor ik eigenlijk nooit wat over. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 14:03:
Because there's nothing going on probably. (:
That goes for me at least.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:07:
Yeah, you could be right. Maaarrrrrrr. Rianne heeft wel een vriendje en dat wist ik in ieder geval pas later, volgens mij. Zijn er niet nog anderen die stiekem een interessant liefdesleven hebben maar er niets over zeggen? ^_^

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 maart 2013 - 14:31:
Hm, m'n vriend is echt een schat. En goedgemanierd. En lief. En sterk. En lief. Ik ben blij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:38:
Hm, m'n vriend is echt een schat. En goedgemanierd. En lief. En sterk. En lief. Ik ben blij.
Tell me mooooorrrrre! Hoe ken je hem? Hoe ziet 'ie eruit? Ik wil alles weten. ^^"

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 maart 2013 - 15:19:
Eeeeeeeh, lemme see.
Dit
En eh, well, ik voelde me laatst niet zo lekker, en toen hebben we samen chocoladepiemels gemaakt, enen, hij is heel erg beleefd. Hij scheldt niet waar kleine kinderen of ouders bij zijn, hij ruimt netjes z'n spullen op. Ook praat hij niet veel, hij schept niet op, en hij is intelligenter dan wat ik dagelijks tegen kom. Ook heeft hij daadwerkelijk een geweten, en hij zegt sorry als hij iets verkeerds doet. En loyal is-ie ook, en ja. Aahw. Aaaaahw.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 15:21:
Wat een schatje! Klinkt als een blijvertje. (;

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:13:
Marije, hij ziet er zoooo lief uit. En hij klinkt ook lief dus hij is goedgekeurd niet dat je op mijn goedkeuring zat te wachten, maar shh

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 maart 2013 - 16:39:
Jjjjjjaaa hij is zo lief. ^^
Ben blij dat jullie 'm goedkeuren.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:40:
Ja, als FF hem goedkeurt, moet alles wel goedkomen. (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 maart 2013 - 16:44:
Let's hope so, en ook dat hij bij me blijft. :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2013 - 10:30:
Ooooh jongens, ik ben zo'n bitch.

Gisteren was het super rustig op werk, dus om half twee ging de eerste weg, om half vier de tweede. Resultaat: Bedrijfsleider en ik sloten met z'n tweeën af. Om een verhaal dat heel lang kan toch maar kort te houden: na sluitingstijd heb ik ruim twee uur in zijn armen gelegen. Er is niets gebeurd, niet eens gezoend, we leunden enkel tegen elkaar terwijl hij zijn armen om mij heen had en zachtjes mijn haren streelde of figuurtjes maakte op mijn handen, bovenbenen, buik of heupen, soms onder mijn shirt.

Probleem is: ik ben absoluut niet verliefd op die jongen en ik weet helemaal niet hoe hij er tegenaan kijkt. Hij is niet het type dat alleen onenightstands heeft, maar ik weet wel dat hij dat best wel eens heeft gedaan en hij heeft ook een voormalig collega als fuckbuddy gehad. We plagen elkaar altijd tijdens werk, maar aangezien hij dat bij iedereen doet, ben ik er altijd van uitgegaan dat het voor hem ook niets serieus was. Ik wil er eigenlijk nog steeds van uitgaan dat hij niet in me geïnteresseerd is, want dat is logischer, maar stel nou dat ik geen gelijk heb. Stel dat het voor hem wel iets betekende, dan ben ik zooooooo'n bitch. Dan heb ik hem echt veel te veel onterechte hoop gegeven. Ooooooooh. Maar ik lag echt heerlijk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 april 2013 - 11:07:
Ooooh jongens, ik ben zo'n bitch.

Gisteren was het super rustig op werk, dus om half twee ging de eerste weg, om half vier de tweede. Resultaat: Bedrijfsleider en ik sloten met z'n tweeën af. Om een verhaal dat heel lang kan toch maar kort te houden: na sluitingstijd heb ik ruim twee uur in zijn armen gelegen. Er is niets gebeurd, niet eens gezoend, we leunden enkel tegen elkaar terwijl hij zijn armen om mij heen had en zachtjes mijn haren streelde of figuurtjes maakte op mijn handen, bovenbenen, buik of heupen, soms onder mijn shirt.

Probleem is: ik ben absoluut niet verliefd op die jongen en ik weet helemaal niet hoe hij er tegenaan kijkt. Hij is niet het type dat alleen onenightstands heeft, maar ik weet wel dat hij dat best wel eens heeft gedaan en hij heeft ook een voormalig collega als fuckbuddy gehad. We plagen elkaar altijd tijdens werk, maar aangezien hij dat bij iedereen doet, ben ik er altijd van uitgegaan dat het voor hem ook niets serieus was. Ik wil er eigenlijk nog steeds van uitgaan dat hij niet in me geïnteresseerd is, want dat is logischer, maar stel nou dat ik geen gelijk heb. Stel dat het voor hem wel iets betekende, dan ben ik zooooooo'n bitch. Dan heb ik hem echt veel te veel onterechte hoop gegeven. Ooooooooh. Maar ik lag echt heerlijk.

That last one killed me n.n
Ehm. Ja. Afwachten tot je weet uit welke hoek de wind waait? En als het toch meer was voor hem, dan praat je je eruit. Val uit de lucht en zeg dat je het echt niet doorhad, en ga dan stilletjes héél hard hopen dat het snel overgaat. Maar voor hetzelfde geld was het gewoon plagen, of wou hij kijken hoever hij bij jou kan gaan, of wil hij enkel rotzooien. Hoe dan ook, als het nog eens zou gebeuren moet je er wel iets van zeggen en het stoppen. Anders komt er hoofdpijn van.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11