Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 mei 2013 - 12:22:
Sorry voor de dubbele post, maar God, die gozer maakt me gek!

Vanacht uit het niets smst hij: "Ik wil met je zoenen"
Ik was echt verrast en zijn dan ook: "Wauw, die zag ik niet aankomen."

Heerlijke droge reactie terug ook, maar ik wist even niet meer wat ik moest zeggen.. En dat heb ik niet zo snel.

Hahahahahaha
Oh sweetie, you're adorable.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 11 mei 2013 - 12:23:
Ik vind het verschrikkelijk, haha -0_

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 21:12:
Oké, remember jullie de goed fout gedeelte?
Ik kreeg te horen dat hij al vier jaar in een relatie zit.
Nu ben ik iemand die twee kanten van het verhaal wil weten, dus ik ga hem in een hoek drijven tot hij zich vast lult. Dán castreer ik hem.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2013 - 21:28:
Oké, remember jullie de goed fout gedeelte?
Ik kreeg te horen dat hij al vier jaar in een relatie zit.
Nu ben ik iemand die twee kanten van het verhaal wil weten, dus ik ga hem in een hoek drijven tot hij zich vast lult. Dán castreer ik hem.

o.o
I'm confused. wut?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 21:33:
Hij heeft een vriendin terwijl hij met mij date.

En dan duikt hij uit het niets op bij m'n werk en ik kan niets zeggen tegen hem... Zoooooo frustrerend.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2013 - 21:37:
Hij heeft een vriendin terwijl hij met mij date.

En dan duikt hij uit het niets op bij m'n werk en ik kan niets zeggen tegen hem... Zoooooo frustrerend.

Weet je zeker dat hij een vriendin heeft?
En wat is er precies gaande tussen jullie?
Misschien wil ie eerst weten of ie kans maakt bij jou voor hij het uitmaakt. Dat is laag en slimey en ongepast, maar het kan wel. Of hij is inderdaad een dirtbag die denkt dat jij te stom bent om uit te vinden dat hij een vriendin heeft, en dan verdient hij een pak koekenpanrammel.
Maar zoek eerst de waarheid uit. En als je denkt dat hij echt een vriendin heeft: zoek dat meisje op en doe haar het verhaal, dat je echt van niks wist en dat haar vriendje een gediplomeerde klootviool is. So he'll get his ass dumped, come running to you, and you can slam the door in his face n.n

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 21:49:
Ja, precies dat. Zo ben ik ook. Ik hou er niet van om meteen los te branden terwijl ik niet zeker ben van het verhaal.
Moet wel zeggen dat zijn "vrienden" hem de slang noemen, dus dat zegt ook niets goeds.
Ja, wat zijn wij? We flirten en we hebben twee keer gedate, that's it.
Maar ik wordt niet graag alleen voor lust gezien, want daar ben ik een beetje bang voor. Want de vriend die het mij vertelde zei dat Sefer met hem over mij had. Dat ik lekker was en we gevaren op de eerste date en gezoend, en dat laatste is niet eens waar, want ik zoen niet zomaar.

Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen, want ik vind hem namelijk wel erg interessant om zomaar los te laten ><

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2013 - 22:05:
Precies wat Captain zegt. En als hij toch zo'n jongen is die date met andere meisjes terwijl hij een vaste relatie heeft. Trommel je ons maar op, dan staan wij klaar met koekenpannen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 22:13:
Thank you!

Maar wat ik niet snap [en dan wil ik heel grag weten hoe jullie er over denken], hij haalt me op en neemt me op onze eerste date uit varen en sloepje huren kost geen vijf euro. Als ik alleen maar "voor erbij" was, dan doe je toch niet zo je best?
Of is hij echt zo slim..

Gott, ik moet hem echt zien en ondervragen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 mei 2013 - 22:15:
Nou... Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt. Als je niet zoveel geld hebt, dan is elk beetje geld veel. Maar als je rijk bent, wat maken jou die extra euro's dan uit? Dus als 'ie echt rijk is, dan kan 'ie het makkelijk missen, en is het voor hem misschien wel normaal?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 22:18:
Rijke mensen kunnen erg gierig zijn, toch?

Maar snap wel wat je bedoelt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 mei 2013 - 22:19:
Kan, maar het hoeft natuurlijk niet per se.
Plus: het is niet alsof hij het gratis weggeeft. Hij vond het vast ook leuk - of dat nou is omdat 'ie oprecht in je geïnteresseerd is, of omdat 'ie graag spelletjes speelt. Dus 't is niet alsof 'ie z'n geld weggooit.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 22:21:
Ik ben blij dat je dat zegt.

Want we hadden echt een chemestrie, dus het doet best pijn als alles nep is.. Al ken ik hem pas een maand.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2013 - 22:48:
Ik ben blij dat je dat zegt.

Want we hadden echt een chemestrie, dus het doet best pijn als alles nep is.. Al ken ik hem pas een maand.

Sweetpea, I know the feels. Maar je moet eerst de waarheid weten voor je je conclusies trekt. Hou je hoofd koel, en loop niet te hard van stapel. Dat ie tegen zijn vrienden opschept dat hij gezoend heeft, tjah, mannen... Wat niet wil zeggen dat jij het oké moet vinden, en zéker niet dat je tevreden moet zijn als zijn "speeltje", moest dat het geval zijn. You are too pretty to be the second woman.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 mei 2013 - 22:59:
Ik wilde hem eerst ook helemaal uithoren zonder dat hij het door heeft, maar nu heb ik besloten om het recht in z'n gezicht te vragen. Ik ben niet beter dan hij is als ik het zo aanpak.

Dankje lief..

Trouwens! Ik heb een foto van hem! [even totaal wat anders], maar kan hem pas laten zien als ik terug thuis ben, ben nu nog op werk.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16