Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 21:57:
Ah, is met elkaar in contact komen niet vrij makkelijk met FaceBook en alles tegenwoordig? En je zei dat een collega van je het een keer over hem had, misschien kent hij haar ook?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 21:59:
Ja nou, misschien is hij dan niet meteen de ideale kerel? Als vreemdgaan voor hem zo makkelijk is, waarom zou hij jou dan wel trouw blijven? (because he's an idiot, that's why, because I'd happily marry you.)

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 juni 2013 - 22:00:
Ik heb echt nul gegevens van haar.
En die collega kent hem nauwelijks, het is dat hij weet dat Sefer een vriendin heeft

Ja, dat snap ik wel. Heel goed zelfs. Maar ik voel mij zo goed bij hem :[

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:10:
Ik vind het echt heel rot voor je dat het allemaal zo loopt aangezien je je zo goed bij hem voelt, maar dat weegt niet op tegen wat je nu allemaal over hem weet, hmm?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 22:13:
Mja, wat Emma zegt: het is rot voor jou, maar hoe goed je je ook voelt bij iemand, als die persoon zo'n streken uithaalt moet je misschien toch maar eens nadenken voor je er wat mee begint. This will only end in tears.
And if he makes you cry I'll be forced to take action, and I'm running out of places to hide bodies.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 juni 2013 - 22:23:
I know, I know.. Vandaar the big talk.
Maar ik blijf er bij dat hij mij wel respectvol heeft behandelt.
Niet dat dat nog veel waard is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 22:28:
Nou, eerlijk gezegd ben ik het niet heel erg met je eens; stiekem een vriendin hebben met wie je samen gaat wonen valt bij niet heel erg onder respectvol.
En dat klinkt heel bot. Maar. Sorry.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 9 juni 2013 - 9:54:
Nee, daar heb je ook gelijk in..
Maar wat ik bedoel is, hij heeft mij nooit gepusht in dingen doen. Want je moet weten dat hij de áller eerste jongen is die zo dichtbij mag komen, alle andere lieten mij bevriezen en de grote muur volgde erna.
Ik heb namelijk ontzettende bindingsangst in de ergste vorm, dus ik klap al dicht wanneer een man mijn arm aanraakt, en dat is dit keer bij hem niet gebeurt.
En daarom wil ik hem niet zo snel loslaten, omdat ik bij hem mezelf durf te zijn en niet in de verdediging schiet.
Ik ben bang dat ik niet snel een jongen vind die mij op díe manier respectvol behandelt, want ze zijn allemaal opdringerig.
Hij heeft mij met geen vinger aangeraakt tot dat ik het toeliet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juni 2013 - 11:04:
Hij klonk ook als een goede jongen totdat dit allemaal aan het licht kwam. Het is natuurlijk heel kut om dat allemaal kwijt te raken, maar Yas, je bent echt veel te awesome om slechts zijn tweede meisje te zijn. Geduldige jongens liggen inderdaad niet voor het oprapen, maar wat Dorien al zei: this will only end in tears.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 juni 2013 - 16:25:
*Play hard to get, play hard to get*

Dat gaat er als een mantra door mn hoofd..

Hij heeft me gesmst dat hij weer kan smsen en een uur daarna of ik aan het werk was en ik heb nog niets terug gestuurd, maar mn vingers jeuken x']

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 juni 2013 - 23:16:
Z'n vriendin is zwanger...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 juni 2013 - 1:37:
Tell me you're kidding.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 juni 2013 - 9:50:
Are you facking kidding me? O.O

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 juni 2013 - 10:32:
Daar zou ik niet over grappen.

Hij zei dat hij aan z'n vriendin vast zat.
Dus ik zei: want, ze is zwanger?

Ja

Ik ben echt in een emotionele achtbaan belandt.
Hij wilt mij niet loslaten en ik hem niet. Ik voel mij echt een monster tegenover zijn vriendin. Maar vooral egoïstisch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 juni 2013 - 12:25:
Sorry hoor, maar voor mij gilt dit eigenlijk niets anders dan "zorg dat je er zo snel mogelijk weg bent".
Honestly, ik snap dat je je zo goed bij hem voelt en dat je daarom graag bij hem bent, maar dit gaat zo verschrikkelijk ver. Ze is zwanger, for fuck's sake. Ik weet niet of het gepland was of niet, maar ze hebben in ieder geval samen besloten dat ze het kind willen houden, dat ze samen een kind op de wereld willen brengen en dat ze daarvoor blijkbaar ook nog bij elkaar willen blijven. Ben je serieus op zo'n jonge leeftijd al bereid om een vriend te hebben die een kind heeft met een ander?
Hij wil je niet loslaten, zegt hij, en dat is iets waarbij je hem maar op zijn woord moet geloven, maar sorry dat ik dit zo botweg zeg: zijn woord is tot nu toe niet zoveel waard geweest. Dit klinkt keihard, dat weet ik, maar je moet hier echt heel goed over nadenken voordat je ook nog maar in zijn buurt komt; stel hij wil je niet loslaten en jij bent bereid alle risico's te nemen, weet je dan wel zeker dat je überhaupt even speciaal bent voor hem als hij voor jou? Hij is al vaker vreemdgegaan, zei je, misschien probeert hij iedereen het gevoel te geven dat hun band iets betekent terwijl zij voor hem toch echt niet meer dan een pleziertje is. Misschien heeft hij drie vriendinnen tegelijk. Misschien heeft hij voor elke dag van de week een ander.
Het kan zijn dat ik compleet ongelijk heb natuurlijk, dat jij naast zijn vriendin het enige meisje bent (alsnog: vriendin, samenwonen, zwanger), maar hoe kan je dat ooit zeker weten? Honestly, het klinkt niet alsof hij ook maar enigszins te vertrouwen is, kijk maar naar wat hij dat arme meisje dat 'ie z'n vriendin noemt aandoet.

Het is natuurlijk totaal niet mijn besluit, dus als je er toch voor wilt gaan, moet je dat doen. Maar ik smeek je, denk er alsjeblieft goed over na voordat dit in tranen eindigt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20