Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 27 okt 2013 - 17:50:
Hey Emmaaa. Ik dacht laat ik me ook eens mengen
Ik heb vorig jaar 8 maanden met een jongen gehad, en dat liep ook iedere week niet echt lekker. Als we samen waren met z'n tweetjes was het echt heel fijn en leuk, en ik hield echt van die jongen, maar als we een dagje uni gehad hadden, of een keer iets met zijn vrienden erbij (onze gezamelijke vrienden) hadden we ruzie en was het naar. En eigenlijk was het dus vanaf het begin al zo en is dat nooit echt over gegaan. Ik heb het 8 maanden laten sudderen en toen heb ik er een einde aan gemaakt, waarbij we echt allebei gehuild hebben en het zo naar vonden. Maar mijn ervaring is wel dat als je relatie al in het begin met horten en stoten en dan weer met blije momenten gaat, dat dat niet zo snel overgaat. En bij mij lag het ook heel erg aan het feit dat ik gewoon meer aandacht vroeg dan ik kreeg zeg maar; en ik dacht ook dat dat wel kon veranderen, maar dat was bij mij niet zo

Aan de andere kant klinkt die van jou wel honderd keer liever en volwassener als die van mij, en ik ken hem niet. Dus eigenlijk zou ik hem een keer moeten zien voor ik een oordeel zou vormen. Want ik zou het ook niet zo snel opgeven als je hem echt heel leuk vind, maar aangezien je ook al zo lang hebt gedaan over hem leuk gaan vinden, tja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 okt 2013 - 22:34:
-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 okt 2013 - 23:49:
Ik kwam er vandaag achter dat het best lastig is om slechte Duitse flirtzinnetjes te leren als die je voortdurend aan iemand doen denken. dat wordt een leuke toets morgen

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 nov 2013 - 21:31:
En ziedaar het tweede grote nadeel aan lange-afstandsrelaties. Je maakt het accepterende maar niet zo accepterende ouders verrekte lastig. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo hard geluid heb.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 13:28:
En ziedaar het tweede grote nadeel aan lange-afstandsrelaties. Je maakt het accepterende maar niet zo accepterende ouders verrekte lastig. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo hard geluid heb.
Ik snap je eigenlijk niet helemaal, mind explaining? ):

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 nov 2013 - 22:34:
Haar moeder heeft een enorme kutstreek uitgehaald. Ze zou het hele weekend komen en dat was allemaal prima, zolang ze maandag maar op tijd op school zou zijn. Maar gister bedacht moederlief ineens dat ze zaterdag om half zeven thuis moet zijn, omdat er iemand langskomt 'en ze die anders nooit ziet'. Persoon in kwestie komt alleen wekelijks langs.
Inmiddels wil haar moeder dat ze ook niet blijft slapen, maar vrijdag meteen thuiskomt, alleen geloof ik niet dat dat gaat gebeuren. Zaterdag moet ze wel terug though, want mams heeft al naar haar werk gebeld dat ze zonder toch kan komen. It's a fucking miracle.
Een gevalletje erg accepterende ouders dus. Fucking great.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 nov 2013 - 21:53:
Oh wauw, da's inderdaad niet zo vriendelijk.
Was het alsnog wel leuk?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 nov 2013 - 19:31:
Ja, het was heel erg leuk verder! Het was alleen dus nogal jammer dat ze zaterdag om vijf voor twee alweer in de trein naar huis zat.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 nov 2013 - 20:11:
Aww): Maar wel fijn dat jullie het alsnog leuk hadden.
En - sigh - Robin en ik wonen nog geen uur fietsen (ik word sportief man) van elkaar af maar school en zo zit altijd in de weg dus ik zie hem vaak alleen in de weekenden en ik wil gewoon dat het morgenmiddag is. :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 nov 2013 - 21:21:
Volgens mij heb ik nog altijd het het best uitgezocht met Maastricht Groningen hahaha.

Mooi dat het verder leuk was!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 nov 2013 - 23:35:
Volgens mij ook, Emms haha. Dat blijft gewoon ziek ver.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 nov 2013 - 15:57:
Maaaarrrr. Het gaat wel steeds beter ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 nov 2013 - 22:51:
Het werkte toch niet. ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 nov 2013 - 11:54:
Te ver? ):
Arme schat *knuffel*
Hoe lang zijn jullie nu samen geweest? En zijn jullie gewoon beleefd uit elkaar gegaan of is er ruzie?
*knuffel*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 nov 2013 - 23:10:
Ja.
Iets meer dan drie maanden. En het is wel gewoon beleefd gegaan en zo, maar ja. Vrijdag was heel erg gezellig, en zaterdag was ze heel erg afstandelijk. En toen bracht ze me naar het station en was het van 'Ja, ik kan het niet meer. Je bent een hele leuke meid en zo, maar niet voor mij. Het werkt niet.' En toen moest ik met de trein.
Tja.
*hugs back*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20