Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 juni 2013 - 20:08:
Volgende week ergens. Heb er eigenlijk best zin in. Gewoon omdat hij weet dat ik het weet en ik weet dat hij weet dat ik het weet.
Nu kunnen we al die bullshit aan de kant schuiven en een eerlijk gesprek houden.

Ik ben ook gewoon blij dat hij gelijk terug smste toen ik het wist, want hij had ook makkelijk kunnen denken: 'Shit, ze weet het.' en dan nooit meer contact opnemen.
Dus dit laat wel zien dat hij iets om mij geeft.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juni 2013 - 20:25:
True, true.
Weet je al wat je precies uit dat gesprek wil halen? Als in; het lijkt me logisch als je verwacht dat hij zich verontschuldigt omdat hij je aan het lijntje heeft gehouden en dat hij het uitmaakt met zijn vriendin als hij met jou verder wilt, maar wil jij dan meteen een daadwerkelijke relatie met hem aangaan en alles? Denk je hem te kunnen vertrouwen?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 juni 2013 - 22:57:
Het aller eerste wat ik wil doen is helemaal opnieuw beginnen, no lies.
Want hij heeft veel meer dingen gezegd die niet waar blijken te zijn.

En vertrouwen.. Zo ver heb ik nog niet gedacht. Ik zal vast naïef zijn om te denken dat hij voor mij zal veranderen. Dus ik probeer er helemaal niet aan te denken.
Maar ik ga er ook niet vanuit dat hij zijn vriendin gaat verlaten. Is veel te veilig voor hem.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 juni 2013 - 9:33:
Maar - als hij zijn vriendin niet gaat verlaten en wat jullie hebben toch doorgaat, dan word je toch een soort minnares, niet?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 6 juni 2013 - 12:42:
Omg, haha..

Ik weet niet of ik dat wil zijn.
Stiekem ben ik wel benieuwd hoe z'n vriendin erut ziet. Een vriend van hem zegt dat ik veel knapper ben, maar dat wil ik niet heel serieus nemen ><

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 juni 2013 - 14:54:
Eerlijk gezegd zou ik dat zelf niet willen als het voor mij meer dan een enkel fysieke relatie zou zijn. Dan zou ik iets hebben van: of je moet genoeg hebben aan alleen mij, of je kan het vergeten. Maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks, maar als ik jou was, zou ik er wel heel goed over nadenken voor je er aan begint.

En je bent vast veel knapper, ik kan het me niet voorstellen dat dat niet zo is.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 6 juni 2013 - 19:39:
Hij maakt me gek ><

En zo denk ik er ook over. Heb hem al gezegd dat ik niet iemand 'voor erbij' wil zijn. En dat begreep hij. Thank God, hij zou het maar niet begrijpen.
Dan hadden we pas een groot probleem.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 juni 2013 - 22:40:
Maar als je dus niet iemand voor erbij wilt zijn en denkt dat hij het niet uit gaat maken, heb je er dus vrede mee als het niets wordt?
(Sorry als ik te direct ben, trouwens. Maar. Ik zou niet willen dat je gekwetst wordt en alles en ik hoop dat je er echt goed over nadenkt en zo en mwuh.)

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 7 juni 2013 - 15:37:
Neenee, is lief van je!
Direct is beter dan er omheen lullen.
Als hij bij haar blijft dan moet het stoppen tussen ons. Ik hoop dat we dan vrienden kunnen zijn, maar ik denk dat dat beetje erg naïf is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 13:23:
Ik hoop het ook voor je. :]

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 juni 2013 - 21:41:
God! Oh God, oh God!

Vandaag kwam hij langs op werk om te vertellen waarom hij niets van zich had laten horen was omdat hij een kleinere sim voor z'n iPhone heeft en het drie dagen duurt tot alles weer juist werkt. Hij wilde me sms'en, maar de berichten kwamen niet aan [hij liet het mij ook zien].
En dan zegt hij uiteindelijk: ik wil je opeten [zijn manier van zeggen: ik wil met je zoenen]
Dus ik: Pardon, wat?
En toen kwam er een klant aan en deed hij een stapje achteruit zodat ik verder kon met m'n werk.
De shop weer leeg en ik: we gaan helemaal niets doen tot we een fatsoenlijk gesprek hebben gehad.

Die man heeft echt ballen. Hij wéét dat ik weet dat hij een vriendin heeft, en toch flirt hij verder en zegt dat ik er sexy uit zie.

Wat doet hij me aan!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 21:45:
Dat is best wel laag. Ik heb medelijden met z'n vriendin :/

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juni 2013 - 21:51:
Voor mij zou dat eerlijk gezegd heel wat stapjes te ver zijn. Wat Dorien zegt: ik heb medelijden met zijn vriendin. Goed dat je voet aan stuk hebt gehouden en dat er niets gebeurd is. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 21:53:
Ik heb het denk ik al eens gezegd in dit topic: ik zou z'n vriendin bellen en vragen of zij eigenlijk weet wat haar lieve schat allemaal uitspookt achter haar rug. Want mijn ingebouwde bullshitmeter vraagt zich af hoe groot de kans is dat jij het eerste meisje bent met wie hij dit probeert...

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 juni 2013 - 21:54:
Ik ook!
Maar aan de andere kant wil ik ook dat hij van mij is..

Ja, maar hoe kom ik aan haar nummer?
En der is mij al verteld dat hij vaker vreemd is gegaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19