Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #2

Liefdestopic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2012 - 3:14:
Post hier alles wat met liefde te maken heeft. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 aug 2013 - 14:43:
Ach Daan, Maastricht/Groningen gaat tot nu toe ook goed, dus dan moet dat ook kunnen!

I met his mum today. Awwwwwwkward.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2013 - 22:14:
Ze heet Eva en tja.
We gingen dus met school naar de universiteit een tijdje geleden. En toen zaten we samen in een groepje en ik vond haar meteen wel heel erg leuk, eigenlijk. And for some reason dacht ze dat ik op Tumblr zit (terwijl ik was vergeten een fandom shirt aan te doen), maar ze was te awkward om het te vragen dus ging ze met een vriendin over Doctor Who praten, dus daar reageerde ik op. En toen kwam ik er een paar dagen later achter dat ik een gigantische crush op d'r aan het ontwikkelen was. Maar goed, daar wilde ik niks mee doen want ze woont in Enkhuizen dus dat levert alleen maar gedoe en een niet leuke situatie op.
Maar toen kwam ze hier voor GISHWHES (daar heb ik over verteld, toch?) en ik kwam erachter dat ik niet zo over mijn crush heen was als ik dacht. En dat ze me leuk vindt. En het ging wat raar en snel en tja.
Ik ga de 27ste naar haar toe voor haar verjaardag en dan blijf ik het hele weekend, maar dat duurt nog drie weken. Maar goed, het is iets.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2013 - 22:19:
Wat leuk! Ik weet eigenlijk niet wat GISHWHES is, kan je mijn geheugen even opfrissen misschien? ^^
Hihi, het klinkt allemaal heel schattig. Hoe ver is Enkhuizen van jou vandaan? Je moet treinreizen trouwens niet als verloren tijd zien, maar gebruiken om een boek te lezen of huiswerk te maken of iets, dat maakt het een stuk draaglijker. Ik reis nu vaak van Maastricht naar Leiden en andersom en het is ver en vervelend als je moe bent, maar nu ik begonnen ben met school, hoop ik het een stuk draaglijker te kunnen maken door mijn tijd nuttig te besteden. En als het echt te ver is om vaak te reizen, dan zou ik brieven gaan schrijven! Of kaartjes sturen, als brieven wat te lang zijn. Leuk om te doen, en echt super leuk om te ontvangen. Voelt een stuk persoonlijker dan sms'en en mailen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2013 - 22:50:
GISHWHES is 's werelds grootse scavenger hunt: een soort spel waarbij je een lijst met items hebt (in dit geval foto's en video's van bepaalde dingen (een haiku over wachten in een bushokje, een watermeloenrandjurk, een auto formeel gekleed voor prom) en activiteiten (een middeleeuws verkleden persoon die ringgooit, een taart bakken voor een politieagent, brandweerman, ambulancebroeder en leraar, dialysepatiënten vermaken tijdens hun behandeling). Met elk item kun je punten verdienen en het team met de meeste punten wint. Als je een item heel goed/origineel uitvoert kun je ook bonuspunten krijgen.

Het vervelende van Enkhuizen is vooral dat er geen trein rijdt over de Afsluitdijk, dus ik moet via Lelystad en Amsterdam. Dan duurt het bijna drie uur. De tijd is niet zozeer het probleem, maar treinkaartjes zijn zelfs met 40% korting echt ongelooflijk duur (dertig euro retour).

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2013 - 22:59:
Oh dat is inderdaad naar, daar had ik eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht. Dertig euro is inderdaad prijzig, dat doe je niet om even een dagje op en neer te gaan. Of af en toe wel misschien, maar niet al te vaak. Misschien kunnen jullie ergens halverwege een paar keer meeten? Want vijftien euro is best te doen, niet? Als je je Lief dan een keer kan zien, lijkt het me wel wat waard. ^_^

Dat GISHWHES klinkt best wel leuk, trouwens!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2013 - 16:41:
(Psst, ze heeft ook een FF-account!)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2013 - 17:05:
Oooooh. Welke?
(Ik ga niet stalken. Een beetje misschien. Even kijken.)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 sep 2013 - 19:53:
Oeeehhhhh, wie is het op FF?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2013 - 20:48:
Groeps-stalk-actie yeah.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2013 - 21:39:
Ik denk dat ik het aan Daan over ga laten om dat wel of niet te vertellen. Y'know. Because. Yeah. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2013 - 21:45:
Lijkt me logisch, ja. Maar ik ben wel benieuwd!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 sep 2013 - 22:08:
Niet dat ze erg actief is of zo. Maar goed, hier.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2013 - 22:16:
Profiel komt me inderdaad niet bekend voor. Wel tof dat jullie je creatieve uitspattingen kunnen delen! Het Lief weet bij mij niet dat ik schreef haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 sep 2013 - 16:52:
Voor zover ik het kan zien op de foto. Leuk meisje!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 sep 2013 - 21:45:
Lijkt me een lief meisje. (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20